![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig zag je geen graten in een DRII en was jij één van de weinigen deze coalitie voor 25 mei correct had voorspeld.
![]() |
#262 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen para's mee op skireis met BDW ? Dat valt me tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil even met je meegaan, in jouw nachtmerrie. Zelfs al zou het zo gebeuren zoals jij het zegt of wilt voorspellen - en wat zal ik dan balen en bleiten -, ewel, dat dan nog liever dan dat de sossen terug komen. Dju dju toch, dit forum, in de ene draad is het "het gaat bergaf met de nva" in de andere draad is het "de nva is ervoor aan het zorgen dat ze boven op de berg blijven zitten, alleen maar voor de postjes en de macht". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 februari 2015 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() Het zit je echt niet mee hé?
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() er zijn hier nogal veel lichtgelovige kiekens, wie zou er die moslim knuffelaar (bartje) iets willen aandoen.
maar hij is er toch weer in geslaagd om de calimero uit te hangen en in het nieuws te komen de vetzak van antwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Gefrustreerde kiekens lopen overal rond. Ze moeten alleen nog leren iets of wat correct en leesbaar schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maingain en Flawieter reageren ook gelijk de slimsten.
Wat is al heel de tijd het credo tegen het jihadisme ? We gaan ons leven niet aanpassen, zoals zij zo graag willen proberen. Dat betekent: als de echte koning van het land wil gaan skiën, wel dan gaat hij skiën. Niks geen uitstel. titel: Maingain: ‘Had De Wever vakantie niet beter uitgesteld?’ http://www.standaard.be/cnt/dmf20150216_01532243 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#270 |
Burgemeester
|
![]() heeft er iemand al aan gedacht, dat De Wever samen met zijn gezin op vakantie gaat,
om een beetje aandacht aan zijn kinderen te geven, omdat hij dat anders niet kan, en zo'n reis is altijd lang op voorhand geplant, ik kan mij de ontgoocheling van zijn kinderen zo voorstellen als die reis moet afgezegd worden, er zullen al gelegenheden genoeg zijn dat hij niet aanwezig kan zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Burgemeester
|
![]() al weet ik dat hij alle moeite doet als zijn kinderen optreden met hun zangkoor, om er te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() Onze BDW-haters hebben in ieder geval een mooie (sic) compagnon. Den Ollie, potverdomme! Om je te bescheuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij trouwens af, wat De Wever nu zoal gepresteerd heeft om eventueel IS- of andere terroristen op dermate ideeën te brengen, dat een klein leger nodig is om hem in Zwitserland te laten skiën.
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Als je constant geframed wordt als beschermer van de rijke Joodse diamantbelangen in A, een racistenbende leidt en nog van dat fraais, ... tja.
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boehoehoe ... Ze kunnen niet gaan skiën in Gstaad! Arme Werverdutskes, wat zijn ze toch te beklagen! Wat moet er van die schaapjes wel niet worden. Er is nog plaats in Centerparks! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() De volgende van Bruno- of Peterboys mag ook nog eens zijn gal komen spuwen of ... Was dit de laatste in het rijtje?
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 16 februari 2015 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat het mij ook maar één bal kan schelen dat n-va aan de macht is als er geen communautaire klucht in de gang staat te wachten ? Die partij is niet voor niets de kartelpartner geweest van de tsjeven. Even betrouwbaar, even beginselvast, even geil op macht en geld, even bereid om de kar te keren (sorry : de bocht van Bracke te nemen ![]() De slingerbeweging tussen links en rechts zal net als in de andere europese landen altijd blijven bestaan, als deelname aan de macht ervoor zorgt dat de stoorzender (nationalisten) via machtsdeelname kunnen geneutraliseerd worden is er totaal geen probleem. Laat ons een kat een kat noemen : een Johan Van Overtveldt kon evengoed minister geweest zijn voor cd&v, maar zeker voor o-vld waar hij eigenlijk véél beter bij past. Hoor je die ruzie maken met MR ? Natuurlijk niet, gezien zijn economische gedachten voor 90% gelijklopen. In 2019 zal het over de economie gaan, en opnieuw over het sociaal economische en dat kan twee richtingen uitgaan. Het zal aan n-va zijn om zich soepel genoeg aan te passen aan die richtingen of ze vallen ernaast. Ik zet nu al 100% van mijn inlage in op conformering door BDW om er ab-so-luut terug bij te zijn. Laat die valies nog maar 5 jaar extra op de zolder stof vergaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aangesproken waarvoor ??