![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() Begrijpt haat taal of haat taal zij die begrijpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor Vlaanderen is het dan simpel he Franstalige tanks komen uit het oosten, tenzij je Vlaming in de rand bent, dan kunnen ze uit oost en uit west komen Laatst gewijzigd door Anna List : 18 februari 2015 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() Je werkt vast voor de politie of het leger of je staat in het onderwijs. De kenmerkende elementen van die beroepscategorieën komt in je teksten naar boven. Jack komt vast van Jack Russell. Ik lees verder hier en daar dat je een gevaarlijke forummer bent. Daarom heb ik besloten verder niet met je te dialogeren: eerst en vooral omdat het niet tot zinnige wederwoorden leidt zoals ik nu al voor de derde keer moet vaststellen en ten tweede omdat ik gewaarschuwd ben. Het ga je voor de rest goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die transfers zijn de grootste drogreden die er is. In mijn familie lopen enkele Vlaams nationalisten, en als ik er aan vraag: Stel dat morgen de transfers verdwijnen, gaat u dan nog altijd voor Vlaamse onafhankelijkheid zijn? en het antwoord is dan 'ja'. Die transfers zijn dus onbelangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() Iedereen die me kent weet wel beter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zowel Wallonië als Vlaanderen hebben recht op een bestuur en regering die de door hen gekozen politieke lijn in beleid omzet, niet een soort van Belgische conferentie die daar een compromis in zoekt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het financiële wordt steevast vernoemt, maar fundamenteel is uiteraard het ontoelaatbare privilege van het geboorterecht. égalité quoi. 226 jaar overdue in Belgium ondertussen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betalen voor de Walen en de Vlaamse Rand laten verfransen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen de obstinate weigering van zijn vergissing te erkennen nadat hij de argumenten op een presenteerblaadje kreeg kan een flinke portie sarcasme wel eens juist geplaatst zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de voordelen van het Belgisch staatsbestel zijn dus de kostenbesparingen volgens U.
Ja voor de Walen klopt dit natuurlijk, maar voor de Vlamingen is het eerder omgekeerd; Voor ons betekent het Belgisch staatsbestel een zeer grote kosten vermeerdering; 16 miljard € per jaar aan transfers. En als stank voor dank wordt er dan nog steeds aan ons taalgebied geknabbeld in de Vlaamse Rand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het niet meer voor de Walen is dat je moet betalen zal het voor de Limburgers zijn en nog daarna voor de Oost-Vlamingen enz .. enz....
|
![]() |
![]() |