![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.maroc.nl/forums/interview...gezaagd-2.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 |
Banneling
|
![]() Die worden levenslang gekoppeld aan een dikke pygmee vrouw.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 februari 2015 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
349 Koranverzen die oproepen tot haat en moord op “ongelovigen” Voor alle twijfelaars, besluitelozen, onwetenden en diegenen die nog steeds denken dat de islam een “religie van de vrede” zou zijn: Koranverzen, die al 1400 jaar lang (van Mohammed tot ISIS) oproepen tot haat en moord op “ongelovigen”. De koran is het boek van het kwaad. Het spoort al 1400 jaar aan tot moord- en doodslag op niet-moslims. Tot op de dag van vandaag! De koran geldt als de letterlijke boodschap van Allah aan de moslims. Daar zijn z´n soera´s voor eeuwig geldig. William Muir, een van de belangrijkste Britse islamwetenschappers, schrijft hierover: “Mohammed´s zwaard en de koran zijn de dodelijkste vijanden van de civilisatie, de waarheid en de vrijheid die de mens tot nu toe heeft meegemaakt.” Hieronder staan de verzen, die tot nu toe aan 300 miljoen (300.000.000) niet-moslims het leven hebben gekost. Het zijn de verzen van de Jihad, het vermoorden van “ongelovigen”, van hun tot slaaf maken en van de inbezitneming van hun wereldse goederen. Het is hetzelfde boek, dat sinds Mohammed´s kalifaat tot het kalifaat van de “Islamitische Staat” hier en nu, de wereld in angst, verschrikking en chaos heeft gestort. De opsomming hieronder – een van de meest omvangrijke die u kunt krijgen – is desondanks bij lange na nog niet volledig. Op de lijst ontbreken nog een 1.800 ongelooflijke bevelen van de “profeet” van Allah in dezelfde lijn: “Dood de ongelovigen!” “Dood de ongelovigen!”. Net zoals de moslims na Mohammed houden zich ook nu alle islamitische jihadistische groeperingen, waaronder Al-Qaida, Boko Haram, Hezbollah, Hamas, IS, letterlijk aan deze moordopdrachten, die afkomstig zijn uit het hart van de islam. Opdat we dit nooit uit het oog mogen verliezen. Lees verder >>> https://ejbron.wordpress.com/2015/02...n-mohammed-to/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De desinformatie over islam is wel heel goed geslaagd. Ze zijn dan ook reeds langer dan een kwarteeuw bezig. "Oil for Immigration" operatie heeft zijn vruchten afgeworpen (de immigration dan toch, nu we opwarmen mogen we zelfs geen "oil" meer gebruiken).
Gisteren hoorde ik nog iemand vertellen dat de koran en bijbel 75% gelijk zijn..... die zou dan toch misschien best even bovenstaand artikeltje eens lezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Saudi is niet enkel leverancier van olie maar ook van het salafisme en islam in het algemeen; Wie dacht je dat al die moskeeën financieren? Vanaf de oliecrisis in 1975 kwam deze "oil for immigration" strategie helemaal op dreef. (en nee, ik heb het niet over die tien Marokkanen die in 1950 in Schiedrecht woonden).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 |
Minister-President
|
![]() Dan moet je het wel bij het NT houden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 |
Minister-President
|
![]() En je kan hem ook gratis verkrijgen. Via de Saudi Arabische staatsinstellingen bvb.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
1) de auteur én de uitgever verdienen zoveel geld dat het kan 2) het boek is niet bijster gewild Soms denk ik dat heilige boeken enkel maar dienen om ze onder de arm te houden om tijdens toespraken het duidelijk te maken dat je deel uitmaakt van je gelovig publiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
Schepen
|
![]() In het West-Vlaams dialect kijken we niet om naar grammatica, en af en toe sijpelt dat in mijn gebruik van het Algemeen Nederlands.
(als het je bedoeling is te tonen dat ik niet veel boeken lees, dan heb ik een reeks bibliotheek-papiertjes die je het tegendeel zou bewijzen) Maar ik moet je nu al waarschuwen: ik ga niet in een polemiek verzeild raken waarbij we 4 pagina's lang 1 zinnetje naar elkaar gooien om een topic volledig te verzieken. Voorts schrijf ik trouwens zowiezo ipv sowieso, maak ik nooit dt-fouten, en erger ik me aan de uitspraak van het woordje "tram" op het VRT-journaal. Voorts nog compleet irrelevante en dwaaze opmerkingen over taalgebruik? Laatst gewijzigd door boeha : 22 februari 2015 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Kijk meneer, die meisje!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan geen krantenpapier tegenop! ![]()
![]() |
![]() |
#1235 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1236 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En het is makkelijker als je het ruggetje er af snijdt. Losse blaadjes werken veel beter. En het is gratis ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 23 februari 2015 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MOHAMMED PLEEGDE BEDROG.
https://www.youtube.com/watch?v=JZ1rCH23FjE De blinde maar eminente Taha Hoessein had dit al door in de jaren '20 van de vorige eeuw ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leone Caetani Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 april 2015 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 oktober 2015 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |