![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zijn er dan kampen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Staatssecretaris
|
Meer toeristen!
|
|
|
#172 |
|
Staatssecretaris
|
Liever dan in 50 tinten rood.
|
|
|
#173 | |||
|
Staatssecretaris
|
[quote=vlijmscherp;7552460]Ik vind het wel grappig, die vete met de komieken. Vooral het feit dat jij er vanuit gaat dat je je er mee kunt meten op het vlak van humor of het schrijven van teksten. en dat jij nog eens gaat bepalen wat goede humor is of niet, is compleet hilarisch, en vooral in feite zeer links. Maakbare wereld enzo, weet je.
Citaat:
Citaat:
Je bent wel zeer goed in bed voor een bepaald soort mannen, en alle respect voor dat, maar waarom je zou moeten neerkijken op mannen die dat niet willen, snap ik niet goed. Citaat:
|
|
|
|
#174 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Een samenleving waarin op een podium door waardeloze paljassen oeverloze uitschijtpartijen worden uitgekotst tegen niet-aanwezige personen gaat ten onder aan smakeloosheid en platte vulgariteit.
|
|
|
|
#175 |
|
Staatssecretaris
|
Jij moet toch een zeer gefrustreerd manneke zijn (misschien een vriendje van Xander & Co?) om altijd zo platvloers te schelden.
Volg eens een beleefdheidscursus, probeer eens te leren wat beschaafde omgangsvormen inhouden, en als je begrepen hebt wat fijnzinnigheid is, komt dan nog eens terug om te praten ipv te lallen.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 24 februari 2015 om 09:37. |
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://youtu.be/vsDGOJYYhvA
|
|
|
|
#177 |
|
Staatssecretaris
|
Hij zoekt roem op mijn kap, gelieve dat niet om te draaien!
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien heb je al eens een mediatraining gekregen. Zulke tactieken moeten daar zeker aan bod in (ge)komen (zijn).
|
|
|
|
|
#179 |
|
Staatssecretaris
|
Vijandig? Maar nee, sommigen hebben gewoon schrik om door mij in hun hemd gezet te worden, want dan krijgen ze een deuk in hun status van slimmeke.
Als preventie of reactie doen ze een Xanderke: persoonlijk worden en wild beginnen schelden.
|
|
|
#180 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik profileer mij niet als rechts. Ik heb een rechtvaardigsheidsgevoel en als dat niet overeenkomt met de zogenoemde politieke correctheid, so be it. Dan kleef je meer het etiketje rechts. Volgens links is dat nog steeds zwaar belast door oom Adolf, volgens mij heeft links zich in de huidige tijden véél zwaarder belast door op het foute en zéér moorddadige paard te wedden: hun debiele tolerantie voor de Islam. Xander De Rijcke zijn "statements"??? 1 - Het zijn geen statements, het is laag-bij-de-grondse uitschijterij. 2 - Ik ben eerlijk en draai niets in mijn voordeel met tactieken: ik kom voor mijn mening uit en dat is zeldzaam in deze tijden. 3 - Ik ben niet verontwaardigd, in dit beroep ontwikkel je een olifantenvel (ja komaan uitschelders, spring hier op!) en lig je echt niet wakker van onnozele mannekes die op een podium onzin uitbraken. Wat ik met mijn blog http://hotmarijke.be/blog_15_012 doe is gewoon twee dingen aan de kaak stellen: 1 - Dat stand-up comedians genre Xander totaal waardeloos zijn, precies door hun platvloerse scheldpartijen en hun naiëve politieke "correctheid." 2 - Dat ik het onbegrijpelijk vind dat linkse nep-intellectuelen nog steeds in de gruwelijk arrogante en domme overtuiging leven dat tolerantie de sleutel is tot vrede, terwijl ze het Trojaanse Paard binnenhalen dat ons zal vernietigen! Rechts heeft het deze keer bij het rechte eind. ![]()
|
|