![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bwah, ik vind dat ballen likken wel goedkoper mag zijn dan rimmen. en het is plasseKS
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Hoelang blijft dit reclamedraadje eigenlijk nog open? Want ook al houdt de TS voor dat ze terug is voor diepzinnige politieke discussies, feit blijft dat ze enkel in deze draad te zien is. En hoe:
Dit zijn allemaal berichten (waar ik bewust de content niet van citeer) waar ze een link geeft naar haar blog en/of website. Ik ga het niet rapporteren, maar probeer toch het reglement te respecteren: Citaat:
|
|
|
|
#283 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat 4 bonuspunten?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hengel naar korting...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onder het motto: "Een prijs is maar zo zot als dat er zotten zijn die het er voor willen geven." Misschien kan ze het volgende nog aan haar lijstje extra's toevoegen: *Chlamydia: +€40 *Gonorroe: +€75 *Schaamluizen (per 25): +€100 *Tropische schimmelziekte "Mystery": +€125 *HIV (alleen op aanvraag) |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#289 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#290 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#291 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lelijke vrouwen hebben waarschijnlijk ook goede kanten.
|
|
|
|
|
#292 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De reacties hier bevestigen en verstevigen mijn stelling tegen het wangedrag van Xander De Rijcke, die ik infeite gebruik als kapstok en voorbeeld van de historische ontaarding die aan de gang is. Deze onvoorstelbare neergang uit zich op alle gebieden: cultureel, politiek, intellectueel, emotioneel, enzovoort. De arrogante schijnheilige houding van rode en groene naïevelingen swingt de pan uit, hun "correctheid" uit zich hoe langer hoe meer door wild geschreeuw om de waarheid te overstemmen. Lukt niet. Waarden die vroeger belangrijk waren worden met de voeten getreden, vooral omdat "alles moet kunnen". Vulgariteit ipv respect, platvloerse uitschijt"humor" ipv verfijnde geraffineerde geestigheid, een gestampte boerenmentaliteit ipv gentlemenbehaviour, dwaas pubergezeik ipv een beredeneerde discussie, enzoverder. Het drama is dat deze sukkels zelf niet eens meer beseffen hoe onnozel ze zijn. Waar is de klasse en het niveau van weleer naartoe? Het verzuipt in een moeras van domme kortzichtigheid. Toch ben ik zeker van een ommezwaai. Ik ben blij dat ik in Knokke woon, het enige resterende blanke bastion van België met beschaafde mensen, een ware verfrissing voor lichaam en geest.
|
|
|
|
#294 |
|
Banneling
|
Als je je moet laten vuistneuken om de huur te bekostigen, dan stop je er maar beter gelijk mee. Dat is de diepere, meer filosofische achterliggende gedachte in deze discussie. Als men alle moraliteit over boord gooit �* la Zot Marijke, dan spreken we niet meer over mensen, maar over wezens die hun gelijke in het dierenrijk niet kennen. Zelfs niet tussen de zwijnen.
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 februari 2015 om 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Arm Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Om in uw militair paradigma te komen: Je wordt gevangen genomen door de Taliban of IS. Ze eisen van jou om je tot de islam te bekeren, je oversten van oorlogsmisdaden te betichten en losgeld te vorderen in een video. Je kan het spelletje meespelen en hopen dat je ze niet in de fik steken ... of je kan zeggen dat ze pot op kunnen met hun pedoprofeet. Je in de fik steken of onthoofden doen ze toch. Wat gaan ze anders doen? Je gelijk een bal door de schedel jagen? Je iets trager onthoofden? Iets minder ontvlambare benzine gebruiken? Sterven doe je toch. Je kan alleen kiezen om te sterven met eerbaarheid of zonder. Meer is ons mensen nooit gegeven. |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan nog zo een dure cité! En Knokke zijn al geen goede betalers.
|