![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Intellectueel lui is een link van 25 pagina's plakken zonder meer. Ik heb noch de tijd, noch de goesting om alles wat eender wie hier linkt door te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge zijt precies mijn vader tijdens de examens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "ooit" is een definitie die je niet anders kan aannemen dat het vaststaat dat er 40 % van de amerikanen eens een jointje in hun leven hebben gerookt..per definitie betekend dit niet dat "ooit" 'niets' betekend !
Geertvdb is lui omdat hij het liever heeft over bestraffen van mensen die onder eigen verantwoordelijkheid eens een jointje willen roken zonder daarover lastig gevallen te worden daags daarna... Gisteren een psychiater gesproken, de hele tijd dacht die dat ik in een paar gesprekken jointjes heb wezen roken daags er voor...maar de laatst keer dat ik gebruikte was met zekerheid begin vorig jaar.... Maar ja, prohibitie betekend per definitie dat er geheel onthouders zijn die zich zelfs gekwetst voelen voor de waarheid over gebruikers die eens of regelmatig een joitje roken zonder de maatschappij tot last te zijn ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() tuurlijk datte, jij vind alles en iedereen grappig om mee te lachen zonder er zich serieuze vragen over te stellen...dat vind IK van U !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste willen ook dat de treinen op tijd rijden De meeste willen ook dat gerecht en justitie beter werkt Je veschuilt je steeds achter die ''meeste''.....maar zelf heb je (nog) geen enkel argument gegeven op welk gebied illegaal houden een voordeel zou hebben tegenover legalisering. En inderdaad sommige regeringen laten die bron niet links liggen zoals bv Amerikaanse .....maar de Belgische regering wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indianen zijn dan ook mensen met een groot respect voor de natuur en moeder aarde.
De Westerlingen lieten hun echter kennismaken met ''het vuurwater'' met alle catastrofale gevolgen vandien. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2015 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens inzake nederland...heb je de algemene opninie en dan die oude knorpot Opstelten die nog wat moeilijk loopt te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2015 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=mvd;7554159]Als het gaat om overmatig gebruik.
http://www.jellinek.nl/vraag-antwoor...l-of-cannabis/ Gaat de thc-waarde minder zijn als het legaal is?[/QUOTE] Terechte vraag. Volgens mij kan je het dan sowieso onderwerpen aan regels. Nu is het zo dat de illegale cannabis dikwijls opgefokt wordt gezien er op korte tijd zoveel mogelijk geld moet worden verdiend wat voor de THC gehaltes en de algemene kwaliteit zeker nefast is. Als het legaal is kan je streng reguleren......of op zijn minst maximaal toekijken op het reguliere verloop....als het illegaal is kan je eigenlijk niks en tast je volledig in het donker. Als de jeugd dan toch al eens een joint opsteekt vind ik het van groot belang dat ze geen vergif moeten roken.... Misbruiken zullen er wel altijd blijven bestaan.....maar goed ik denk dat heden maar een heel kleine minderheid van de mensen op zoek zal gaan naar een illegaal geneesmiddel als je voor ongeveer dezelfde prijs een generisch legaal middel vindt bij de apotheek. Doe je dat wel...dan heeft de samenleving en of de overheid zich op zijn minst niks te verwijten.... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2015 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Maar kerels zet dat idee van opgefokte cannabis toch eens uit je kop!
Klagen wij dat onze aardbeien te zoet zijn misschien? Als het dan legaal op de markt komt, ga je medigebruikers toch niet de pharma industrie blijven forceren door wat taboes tussen de oren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() Google eens op Global Commission on Drugs Policy en als je dan nog niet te beschaamd bent, kom dan maar eens terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik bewust niet aan mvd zei dat de bron voor wat hij vroeg op pagina 8 van de pdf staat (12-13 van de folder), in de hoop dat die mens eens iets interessant zou lezen. Ik vraag me af of hij überhaupt die ene pagina zou lezen. Ze zeggen dat je van wiet lui wordt, het is precies van geen wiet te roken dat je lui wordt als ik het zo zie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge niet begrijpend kunt lezen is de kans trouwens klein argumenten te lezen. |
|
![]() |
![]() |