![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9781 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit !!
![]() Altijd !! ![]() Citaat:
![]() Gelukkig ![]() ![]() ![]() ![]() eek , mosterd van Ria eek , rida van Storme moeder van i-katers moeder van stier ka ik , moeder Vana Ster voederkam van stier oerkan de vierstam vier ode Stan Kamer vier Sam den oerkat Karen Stoma , vierde stoma reed via kern sterke oma , red Vina !! Vima , roken , da's teer !! Veraste Mia Donker Adima kever storen Adinake veerstorm En nu mogen ze het zelf verder uitspitten , damned ![]() Yup ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum gooide al 504 geiten weg voor ik mijn ochtendgroetje kon brengen
![]()
![]() |
#9784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen al wie deze morgen vergeten was dat de bakker gesloten is
![]()
![]() |
#9785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan mezelf dus want er zullen niet veel andere forummers deze morgen met hun portemonneeke in de hand naar de bakker gewandeld zijn om twee huizen voor zijn winkel zich plots te herinneren dat het verdorie donderdag is en die luierik dan niet bakt!
En wat nog erger is, ik heb geen kleingeld meer! ![]() Want als ik kleingeld had, kon ik naar de automaat maar ik heb nog precies 75 cent. Dus ... Ga ik nu moeten hongerlijden? Bijlange niet! Ik heb nog 4 kleine sneetjes over en nog een pakje toast en nog een potje plattekaas. Ze hebben Marie voorlopig niet liggen ![]()
![]() |
#9786 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de rest? Ik ben bv deze morgen met mijn portemonneeke in de hand naar de bakker gewandeld om twee huizen voor zijn winkel aan niks speciaals te denken en eenmaal in de winkel aangekomen, een brood heb gekocht en zonder verder noemenswaardige problemen terug naar huis ben gewandeld. Maar das dus geen goeiemorgen waard? Tof... Ni moeilijk dat dat hier een eeuwigheid duurt voor je aan 11000 zit. Citaat:
Citaat:
Of niet soms? Jawel. Citaat:
Plattekaas. Ook oké. Al vind ik het verdacht dat je wel plattekaas maar geen bruine suiker vermeld. Maar die sneetjes! Even Googlen op 'sneetjes' levert op pag 1 wel wat kanshebbers op maar voorlopig blijft het gokken. Laten we er dus maar een quiz van maken. A Citaat:
B Citaat:
C Citaat:
D Citaat:
E Citaat:
Over welke sneetjes (A,B,C,D,E) heeft Marie het? De winnaar wint een onbestemd sneetje met plattekaas en toast na.
![]() |
![]() |
#9787 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Los van de sneedjeskwis is deze pertinent accurate repliek zodanig tothepoint zijnd en mondvoltanden slaand , dat te verwachten is dat dit een MarieindearmenvanPontifexdrijvend-effect zal sorteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9788 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9789 |
Banneling
|
![]() Test.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9790 |
Banneling
|
![]() Test.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9791 |
Banneling
|
![]() Test.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9792 |
Banneling
|
![]() Test.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9793 |
Banneling
|
![]() Test.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9794 |
Banneling
|
![]() Nog niet aan 11000
Amai die Marie. Wat een komeer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() halloow
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Familie nog kijken , en daarna ====>
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De rest ... niks. 3. Nee 4. 75 cent in briefjes? Jawadde? ![]() 5. 't Gaat hier al lang de verkeerde kant op ![]() 6. Ik haal nooit bruine suiker in huis want ik kan daar niet afblijven ![]() ![]() A. Niks Maredsous. B. Foei! ![]() C. Geen probleem. D. Ik ben inderdaad niet zo'n hipster. E. Ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt maar ik ben echt nog nooit in mijn leven in een Lidl binnen geweest! Is dat een gat in mijn cultuur? 7. Marie had het over enkele sneetjes brood. Een beetje hard geworden, kleine sneetjes en niet veel meer (4 geloof ik) maar ze smaakten toch met boter en hesp. Daarna had ik nog honger en heb ik een half pak koekjes opgegeten ![]()
![]() |
![]() |
#9799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta perplex!
![]() |
#9800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge 't maar weet!