![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-museum.dhtml
Hier zie. Nog een goed idee. Volgens mij kan je ook BV worden als je verf eieren in je kut steekt en je deze vervolgens op de Grote Markt van Leuven , Brugge , Antwerpen , Gent en Hasselt gaat "uitkakken". |
|
|
|
|
|
#782 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of zoals ik, een bevoorrechte Vlaming.
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#784 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#785 |
|
Banneling
|
Kak
|
|
|
|
|
|
#786 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo'n lelijk wijf, die Marijke.
|
|
|
|
|
#787 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Haast u naar uw bookmaker!
De kans dat ik hierna nog iets post in deze draad is ondertussen herleid tot 0,0%.
|
|
|
#788 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
compotte met pensen ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#789 |
|
Banneling
|
"vuistgrote scheuren" in onze kerncentrales, lees ik in een andere draad ...
zit Marijke daar ook voor iets tussen ? |
|
|
|
|
|
#790 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#791 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag me af hoe dat gaat bij die plassex als je niet moet plassen?
Laat je ze dan in een wachtzaal wachten of zend je een SMS met "uw plasje ligt klaar"?
|
|
|
#792 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
takes one to know one.
Je hebt hier nog niet anders gedaan dan de forummers uitschijten en beweren dat je high class bent. Well that was just a lie ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 26 februari 2015 om 18:28. |
|
|
|
|
|
#793 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze heeft zich enorm hoog op, maar ik ging ooit eens op zoek naar klantenervaringen van bij haar, en die zijn voor 80 a 90% negatief.
Dusja. Goodday.
|
|
|
|
|
#794 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ge zo eens wat opzoekwerk doet naar die goedkope stoephoer kom je al vlug bij dergelijke berichten uit:
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...erotisch.dhtml Het gaat niet goed in de pijp-en (anale) neukbusiness en ze dacht er aan om in één van de slechts betalende sectoren (verkoop) aan de slag te gaan. Je kan al raden hoe slecht het wel niet gaat... |
|
|
|
|
|
#795 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik sta werkelijk versteld van de blinde haat en redeloze nijd die hier uitgestort wordt over een vrouw vanwege haar beroep.
In elke andere discussie veinzen jullie ruimdenkendheid, tolerantie, en geëmancipeerdheid op sexueel vlak,.... maar in realiteit lijken de meesten hier nog ferm doordrongen van het oerconservatieve, preutse conservativisme, geborneerd tierend als een ras-katholiek tegenover al wat naar andere dan voortplantingssex zweemt, en huiverend als Victoriaanse maagden bij de gedachte dat jullie piet of pruim ook nog voor iets anders dient als pissen. Gewoon ongelofelijk hoe jullie tekeer gaan.
|
|
|
|
#796 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#797 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja, we doen gewoon méé he. Fuck waar is vlaanderen 72 toch heen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#798 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#799 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#800 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de tegenreactie is zo heftig, zo buiten proportie, en vooral met zoveel dédain omtrent haar beroep (dat in de discussie eigenlijk niet eens echt terzake doet) dat ik er echt van opkijk...
|
|
|