![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 |
|
Banneling
|
Ik vind het bijzonder fascinerend om de geschifte redeneringen van anderen onderuit te halen. Voor mijzelf althans, want ik weet dat uilskuikens zoals jij toch gewoon een verloren zaak zijn.
|
|
|
|
|
|
#862 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#863 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar zijn nog T-shirts van gemaakt, echt met Chuck Zito op die Van Damme bewusteloos slaat, "the Vandaminator" stond er op gedrukt.
|
|
|
|
|
#864 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#865 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind baby-uiltjes wel schattig! Blij dat je mij daarmee vergelijkt, thx!!!
|
|
|
|
|
|
#866 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is dan ook meteen de reden waarom de meeste prostituees alles minder aan de grote klok hangen. Die weten dat ze met een taboethema bezig zijn en willen daarna gewoon weer een normaal leven. Zij kan nooit meer terug ... want ze heeft al 37 keer in de krant gestaan met allerlei tenenkrullende affaires. Zo was er de pijpmarathon, het feit dat ze niet welkom was in een nudistenkamp (go figure!) en de Knokse huisbazen die haar voor de rechter hebben gedaagd, omdat ze niet eens wisten dat ze er een bordeel van ging maken. Ze zoekt het allemaal gewoon, maar ze kan de kritiek niet aan. Wel, zoek het dan niet hé! |
|
|
|
|
|
|
#867 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#868 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat spuiten zal bepaalde Freudiaanse associaties oproepen zeker?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 februari 2015 om 00:29. |
|
|
|
|
|
#869 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#870 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Toch blij dat ik je van dienst kon zijn, uilskuiken! |
|
|
|
|
|
|
#871 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#872 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#873 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#874 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou me, puur hypothetisch dan, ook veel liever laten opspuiten met heroïne dan met het zaad van half hoerenlopend Oost-West-Vlaanderen. Maar, hé, wie ben ik ... ik ben vuistneuk Marijke niet. |
|
|
|
|
|
|
#875 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#876 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ha neen, zagemeel? Laatst gewijzigd door Stormram : 27 februari 2015 om 00:40. |
|
|
|
|
|
|
#877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#878 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#879 |
|
Banneling
|
In gelijk welke draad op dit forum buiten K&K gaat het ook niet om jou ... toch placht je daar wel eens wat neer te schrijven, want dat is immers het opzet van een discussieplatform. Herp Derp, zagemeel, Herp Derp!
|
|
|
|
|
|
#880 |
|
Banneling
|
Misschien begrijp je de Nederlandse taal niet zo goed, Koreaans Zagemeel. Misschien heb je ook last van het Asperger Syndroom en heb je bovendien een IQ onder de 65. Volgens mij gewoon al het voorgaande.
|
|
|
|