![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ik mag niet klagen. In 2007 kocht ik een auto met 145 KW. inverkeerstellingstaks was 2500 euro. In 2014 koop ik opnieuw een wagen met 147 kw. Inverkeerstellingstaks is maar een dikke 300 euro. (Is een nieuwere auto met een gedownsizde motor en minder co2 uitstoot) Moest ik in brussel of Wallonie wonen betaalde ik nog de volle 2500 euro. Dus bij deze dank ik de partij welke dit gerealiseerd heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 27 februari 2015 om 12:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of neen, dat ligt aan de chauffeur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ging van 1700 naar 1402 euro.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus je zou willen dat je een hoog loon hebt op basis van een 4/5 regeling en op de dagen dat je niet werkt toch betaald wordt om niet te werken ? Owja, ik heb ook ooit als bediende gewerkt rond een vast brutoloon van rond 1400 euro en ik hield er maandelijks nog tussen 1100 a 1200 over..en dat is voldoende om mee rond te komen nu als arbeider verdien ik nog minder bruto en het nettoloon is ongeveer hetzelfde gebleven, zonder extra premies zonder extra ditjes en datjes...keep it simpel, maak het je eigen werkgever niet moeilijk op dat vlak, ze hebben toch mensen nodig die 1 of andere functie aankunnen al dan niet gerelateerd aan ervaring en wat nog... Daarnaast bij die job, heb ik iemand leren kennen die blijkbaar meer op zijn conto wou, toch durven spreken over weinig ervaring, maar pokke gestresseerd rondliep omdat hij in een scheiding verwikkeld zat. Tis toch waar dat oudere werknemers ergens wel duurder worden naarmate zijn ervaring en bekwaamheid toeneemt, maar geen rekening hield met de grens van de waarde van zijn ervaring in relatie met de functie.. Je moet al behoorlijk flexibel en efficiënt zijn, gelukkig is dat een grote voordeel voor mijzelf, binnenkort verhuis ik ook naar een nieuwe standplaats en emoties spelen niet mee..ik doe daar niet aan mee maar hoe moeilijk het ook is, het spijtige van de zaak voor mij is dat de toffe sfeer tussen de collega's ondanks de beslissingen van de directie lichtelijk verpest is door het afscheid van elkaar....maar ik zie dat in perspectief, nieuwe collega's leren kennen, nieuwe kansen om je verder te ontwikkelen, nieuwe opleidingen enzo voorts, zal wel eerstdaags wennen zijn maar het zal zeker positief worden... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 27 februari 2015 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werkende mens passeert weer langs de kassa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de in rusttoestand al kolossale eeuwige frons in het voorhoofd van Rudy De Leeuw nooit imposanter weten ogen dan nu. Ik kreeg het er echt benauwd van.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Gaat dan niet tegen de maximumsnelheid plakken. Paar km/u trager rijden en het risico is vrijwel geheel weg. Dat hebt ge zelf in de hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind jij die km,s echt zo belangrijk? is het niet veel belangrijker om te kijken of iemand op een veilige, verantwoordelijke manier aan het rijden is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Kom, me niet om de tuin proberen te leiden met drogredenen, Nietzsche. Ik stop de discussie wanneer jij dat doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige ziektes voel je helemaal niet. Dat is zeer verraderlijk ...
Een index-sprong is duidelijk. Dat voel je. Meteen medicijn. Het oplopen van de staatsschuld, dat is een collectieve verarming die je niet gewaar wordt, maar even erg is. Maar je voelt het niet. Niet meteen medicijn ... maar de rekening komt toch. Kortzichtigheid ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doe je met iemand die verandert van werk op een moment ...
Uiteindelijk heeft die persoon toch zijn indexsprong ingehaald. Dus ik weet niet waarover iedereen zit te lullen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 28 februari 2015 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een deflatoir economisch klimaat kan dat nog jaren duren. Maw, deze maatregel kost geen inspanning vd overheid en ze doet zich pas in de (verre) toekomst voor. Aan de oorzaak van ons veel te grote overheidsbeslag, een zeer grote en dure ambtenarij, wordt ook door de partij vd grote verandering niet geraakt. Oude wijn in nieuwe zakken. Dit is dezelfde gebakken lucht die al eens verkocht werd door oa Stevaert. Ook de n-va politici zijn geen dokters maar kwakzalvers. Dewever, Becaus, Bracke, Bourgeois, ... kortom bijna de volledige nva-top heeft altijd aan de uier gehangen en nooit een bedrijf van binnen gezien. Die gaan de economie op de rails zetten!???? Ik kom niet meer bij vh lachen! Laatst gewijzigd door demonen : 28 februari 2015 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 28 februari 2015 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |