![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6641 |
Banneling
|
![]() even een theoretische tussennoot :
(een pre-justiciele vraag aan een hoger hof als het ware) als ik nu schrijf "onze Jacques is een hondelul!" (om maar iets te schrijven) is dit dan een persoonlijke aanval ??? immers de forummer "Jacques" gaat niet op t rode driehoekje drukken, en ik dacht dat mods alleen maar meldingen vanwege betrokkenen behandelden, niet ? graag jullie mening! ![]() |
![]() |
![]() |
#6642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moderatie deelt uw visie niet. |
|
![]() |
![]() |
#6643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een manier van opvatten. een rare, maar het is een manier.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#6645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens mij is het zo dat alleen de betrokkene kan rapporteren. hij/zij moet dus vernoemd zijn en/of gequote zijn. want als 'zich beledigd voelen' als argument aanvaard wordt ... dan zijn we goed af ... er zijn er hier met heel lange (dikwijls islamitische) tenen ... in zulke redenering gaan we toch niet mee gaan hé dan zijn we 'de drie biggetjes' ook aan t herschrijven binnenkort, niet ? |
|
![]() |
![]() |
#6646 |
Banneling
|
![]() nee, t is geen manier van opvatten en niet raar, t is gewoon hoe t in t reglement staat.
|
![]() |
![]() |
#6647 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, die regel is ingevoerd omdat de moderatie overstelpt werd met mensen die zich plaastvervangend beledigd voelden...
|
![]() |
![]() |
#6648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 van de eerste punten is trouwens dat men hier beleefd blijft. dat punt is ondertussen compleet dode letter. Beleefdheid is een zwakte nietwaar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#6649 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, wie het meeste tegenstanders hier heeft, heeft dus het meeste kans om verbannen te worden. want meer kans dat je wel iemand al dan niet beledigt. Het gaat mij in ieder geval niet beletten om dit te blijven rapporteren.
|
![]() |
![]() |
#6651 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6652 |
Banneling
|
![]() Ik probeer altijd zo kort en krachtig mogelijk zaken te formuleren.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 februari 2015 om 11:04. |
![]() |
![]() |
#6653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard. Ik wil weten waarom ik binnen afzienbare tijd zal verbannen worden hé.
![]() |
![]() |
#6654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn hier toch geen besprekingen van de koningin Elizabethwedstrijd zeker ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Middelen, zoals het rode knopje, kunnen misbruikt worden. Iemand die een bijnaam reeds beledigend vindt, kan door veelvuldig knopje drukken, zijn visie doordrukken, als degene die beoordeelt niet echt wikt en weegt. Iemand die systematisch zou knopje drukken wegens belediging, maar in die mate selectief dat hij enkel diegenen treft die van een andere politieke gedachte zijn, dan .... Gelijk Spiessens ooit verkeerdelijk zei: ' isj niet muuilijk, 't isj gemakkeleik ... wel, in modereren kruipt veel tijd, en ge kunt nooit voor iedereen goed doen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze niet zouden vinden dat je een spammer bent is daarom lang niet zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6657 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29 |
|
![]() |
![]() |
#6658 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jack is altijd iemand die in een discussie inbreekt zonder er ooit echt aan deel te nemen . Nu gaat hij weer 15 posts spammen , trollen of aan catenaccio doen omdat ik de waarheid heb gezegd. Maar kom , ik geef toe dat er nog een paar ergere exemplaren zijn dan Jack. Er zijn hoger geplaatsten op deze hitlijst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: