![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#902 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar volgens Kant is het beschijten van iemands gezicht in ruil voor geld zeker geen ethische handeling en dat zou ik eventueel kunnen staven, doch dat vraagt veel tikwerk en het zal bovendien het gros hier vervelen. Kort samengevat komt het er op neer dat je niemand mag beschijten als je zelf niet bescheten wil worden of bij uitbreiding als je niet van oordeel bent dat het recht op het beschijten van prostituees in ruil voor geld een universele wet zou moeten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#903 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik niet. allemaal kwatsj. op geen consequent idee te betrappen die prut filosofen. eikels met een groot ego en een nog grotere mond die te lui zijn om eerlijk te werken zijn het! met identiek dezelfde non-redenering doe je aan de band staan bij Ford Valencia immers af als onethisch, immers die arbeider heeft dezelfde financiële afhankelijkheid als de prostitué. |
|
|
|
|
|
|
#904 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je rechten doet krijg je in het eerste jaar in Leuven 4 uur fundamentele wijsbegeerte en 4 uur ethiek. |
|
|
|
|
|
|
#905 | |
|
Banneling
|
Citaat:
voor al de rest, is het esotherischen truut die hen helpt zich verhevener te voelen dan jan met zijn klak, niets meer, niets minder. beetje als godsdienst ... zoiets wat mensen die zelf t verschil niet kennen tussen goed en slecht plegen nodig te hebben Laatst gewijzigd door Anna List : 27 februari 2015 om 11:21. |
|
|
|
|
|
|
#906 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het zijn dan ook de enige die als extraatje wat godsdienst meekregen om zeker te zijn dat ze het Goede van het Kwade zullen kunnen onderscheiden. |
|
|
|
|
|
|
#907 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met moraalfilosofen kan je alle kanten uit. Volgens Kant zou het beschijten van mensen al dan niet voor geld onethisch zijn maar volgens een andere grote moraalfilsofoof in casu Bentham, zou dit perfect kunnen. En dat kan ik ook uitleggen. |
|
|
|
|
|
|
#908 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik begin medelijden met u te krijgen. Jij met je geheim werk en je geheim diploma. Laat je internetpersonnage maar vlug inspecteur worden , dan moet ik het niet meer hebben over je tijdschema dat van geen kanten kan kloppen. |
|
|
|
|
|
|
#909 |
|
Banneling
|
Wat klopt er niet aan mijn tijdschema, Pericles?
|
|
|
|
|
|
#910 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#911 | |
|
Banneling
|
Citaat:
volgens mij had gij een grote carrière in de CVP kunnen waarmaken ook! edit, bij t herlezen sprong me in t oog dat dit wel heel beledigend was, zo was t ni bedoeld ! excuus! Laatst gewijzigd door Anna List : 27 februari 2015 om 11:49. |
|
|
|
|
|
|
#912 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#913 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik geloof heel zeker dat er mensen zijn die thuis hun behoefte aan bepaalde warmte en/of seks niet kunnen voldoen. En dat zij klanten heeft uit verschillende klassen en standen die tevreden zijn over haar is heel wel mogelijk. En als u zich verheven voelt boven mensen die naar prostituees gaan, dan voelt u zich verheven boven een heel groot deel van de bevolking en bent u inderdaad arrogant. Dat heeft van mijn kant niets met hypocrisie, ambitie (op mijn leeftijd, asjeblieft, moet er geen zand zijn? Doe toch normaal!
|
|
|
|
#914 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen probleem met mensen die naar prostituees gaan , hoe u daarbij komt is me een raadsel. De vraag was : zou u laten schijten of zeiken op uwe kop is ruil voor geld , bewondert u dat of bent u jaloers op mensen die dat laten doen ? En bijkomend : vindt u dat mensen die laten schijten en zeiken op hun kop en zich bijkomend laten vuistneuken mensen met een bijzonder talent , juist omwille van dit talent BV zijn en niet omwille van het hoge strot en pis gehalte van hun activiteiten ? |
|
|
|
|
|
|
#915 | |
|
Banneling
|
Citaat:
heb ooit een half uur staan kletsen over haar auto en vakantie met een assistente die me exaam moest afnemen, tot haar frank viel dat ze geen tijd meer had ... heb daar een 14 voor gekregen toch ik genoot altijd van mondelinge! tenzij de prof er zo'n soort voorlezen van een schriftelijk voorbereidde vraag van maakte natuurlijk ... |
|
|
|
|
|
|
#916 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#917 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#918 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#919 |
|
Vreemdeling
|
Welkom, ik kan uw humor wel smaken en ik hou van vrouwen die, zoals ik, rechtuit en vrank zijn.
|
|
|
#920 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En u moest u schamen om mensen die u niet kent te bestempelen als halvegaren of schaamteloze gedrochten. En u spreekt over respect? Foei!
|
|