![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Bembem, je stelt graag vragen aan anderen, dan moet je zelf ook eens antwoorden op persoonlijke vragen: "Ben je tevreden met je eigen lengte, ben je gelukkig met hoe je eruit ziet?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben met 1.72 aan de kleine kant, maar heb er niet echt complexen over.
Eén keer heb ik mijn lengte (of het gebrek eraan) wel vervloekt, toen een vriendin mij vlakaf zei "Als je 10 cm groter was, zou je mij kunnen krijgen"
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1m72 is acceptabel hoor, het wordt pas problematisch als je zoals Sarkozy met de amper 1m65 dweept, en daar dan ook nog eens heel erg door gefrustreerd geraakt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1m92
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je smaak in mannen er al zo strak door gedicteerd wordt...
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Volgens mij liggen jouw huidige problemen nochtans geworteld in het gebrek aan eigenwaarde/ liefde voor jezelf. Daar begint het namelijk allemaal. Stabiliteit qua persoonlijkheid, standvastigheid qua job en relaties, ...
Maar als je mij niet gelooft, mag je altijd de deskundige mening vragen aan je psychiater. Bespreek het met hem, wees open en eerlijk. Jij denkt dat ik deze dingen schrijf om je nog meer te kwetsen. Maar daarin ben je compleet verkeerd. Ik keur het zelfs af wanneer mensen je hier soms in groep aanvallen of je bijv. uitlachen op basis van je foto. Ik keur zulk gedrag compleet af, want ik weet dat het je meer kwetst dan je hier laat uitschijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Verder heb ik nog interessante lectuur voor je: Het Tinkelbel syndroom bij vrouwen wat aantoont dat vrouwen en mannen op dit vlak helemaal niet zo verschillend zijn als jij denkt.
http://www.goedgevoel.be/gg/nl/648/E...s-worden.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1m79
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 1 maart 2015 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kinders, kinders, probeer het bij algemene beledigingen gericht op alle korte/lange mannen/vrouwen te houden, niet te persoonlijk worden.
(Zei een vrij kinderachtig persoon die het hoenderhok snel achter de knuppel dichttrok.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 maart 2015 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan wel vele zaken beweren, maar soms moet je ook eens kijken naar de feiten, de realiteit. En ja, het was inderdaad dwaas van mij om te denken dat ik je zou kunnen 'repareren' door jou liefdevol te behandelen en interesse te tonen voor jou. Die rol had ik inderdaad nooit mogen spelen en dat neem je me nog steeds kwalijk. Hier op het forum worden je problemen niet opgelost, stop met jezelf dat wijs te maken. Een mens met eigenwaarde, legt niet heel zijn privéleven te grabbel en maakt geen topics aan met de titel:"Gepakt voor diefstal" of "Niks mis met werkloos zijn" of "Ik laat me binnenkort gek verklaren", enz... Voor de meesten hier allemaal zeer leuk om te lezen en jou publiekelijk belachelijk te maken, puur entertainment, maar het merendeel zit geen reet in met jou en het helpt jou persoonlijk ook geen stap vooruit. Je bent zelfdestructief en dat kan iedereen zien. Als je mij niet gelooft, vraag dan de mening van anderen en hopelijk doen ze je inzien wat ik al zo lang probeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |