![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vdab eist idd veel, maar presenteert niks!
Als werkloze zou je op zijn minst mogen verwachten dat de vdab spontaan werk aanbied en zorgt voor sollicitatie en begeleiding aanwerving. Nu is het zo dat werklozen links staan en werkgevers rechts met de vdab in het midden maar links en rechts moeten het maar zelf uitzoeken en het midden staat daar maar als een scheidsrechter met Rode kaarten te zwieren.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een job wordt niet altijd op een schoteltje aangereikt zoals aperitiefhapjes op een feest. Eerder als een buffet waar je, als je honger hebt, toch iets zelf iets kiest wat je misschien wat minder lust omdat er niet echt meer 'vanalles' is. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 maart 2015 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je het daar al moeilijk mee hebt zou de vdab nu eens net wel de link moeten zijn. Maar ja goed, als van de 200000 bouwplaatsen er al 120000 naar buitenlanders gaan en de rest doet ook niet veel moeite?
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 5 maart 2015 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog te dom om een matrak op te roderen ja!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik vermoed dat het onderstaande aan uw sleutels hangt?
![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een strikje er rond ? Denkt gij dat die kunnen toveren ? Hun best doen, dat is al dat zij kunnen. Ge moogt gij rva en vdab bemannen met ongeletterden; ge moogt gij ze bemannen met tientallen proffen; ge moogt gij ze bemannen met autochtonen, of met allochtonen, of met vrouwenactivisten, of met communisten .... , maar één ding moogt ge niet van hen verwachten: dat ze iets meer aanbieden dan dat zij van de andere kant aangeboden krijgen. Want het zij niet zij die de jobs creëren en het zijn zij niet die selecteren of aanwerven. Met hun ervaring die ze opbouwen, met hetgeen ze in schoolkes of in speciale lessen geleerd hebben, kunnen ze raad geven en dergelijke, maar toveren, dat gaat niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moeilijk kan het de dag van vandaag zijn om werkgevers een uitdraai uit te printen van momenteel beschikbare werklozen? En omgekeerd? Waarom moet daar zo een omslachtige sollicitatie brief aan hangen? Maak dat gewoon allemaal standaard zodat ieder meteen ziet wie er beschikbaar is. Het is niet moeilijker dan een ticket nemen in een beenhouwer en je in de rij te stellen.
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het duurt dan geen week of je bent aan het werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als die daar enkel maar moeten zitten om hun nagels te vijlen.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wauw, you pwned me... Nu lig ik echt knock out in de touwen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kunnen ze daar hun licht gaan opsteken. Raar genoeg kan een klein bureau veel meer dan de gigantische vdab dus. Hoe zou dat komen?
![]() |