Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2015, 09:47   #61
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn veel regio's die nog rijker zijn bovendien is Vlaanderen nu ook zo aangenaam niet om er te leven. Zeer saai en kleurloos op alle gebied.
Ik schreef wel : één v.d. rijkste regio's.
Aangenaam, saai, kleurloos: zoveel hoofden, zoveel zinnen...
Welke regio's vindt jij (in Europa) aangenaam, kleurrijk en relatief rijk ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 10:00   #62
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Om de 10 jaar een verdubbeling. In 2034 zitten we dan al met een ummah van 32% Niks geruststellend.

https://www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw
Ah, oei, ik dacht dat je voor één keer ietsjes van wetenschappelijke demografische voorspellingen zou hebben, en niet naar een sitteke ging verwijzen. Genre hoeveel Moslims in 2004, en hoeveel vandaag, van die genre zo.
Slecht gedacht dus.
Oud 5 maart 2015, 10:18   #63
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om de 10 jaar een verdubbeling. In 2034 zitten we dan al met een ummah van 32% Niks geruststellend.

https://www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw
2034: in Westvlaanderen zeggen ze "Kwesche wiens oofd doe ter ton zéér ?"
Oud 5 maart 2015, 10:51   #64
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ah, oei, ik dacht dat je voor één keer ietsjes van wetenschappelijke demografische voorspellingen zou hebben, en niet naar een sitteke ging verwijzen. Genre hoeveel Moslims in 2004, en hoeveel vandaag, van die genre zo.
Slecht gedacht dus.
Hoezo naar een sitteke verwijzen ? Ik heb naar geen sitteke verwezen. Ik heb daar geen sitteke voor nodig. Ik redeneer gewoon logisch. Om de 10 jaar een verdubbeling door hogere geboortes, illegalen, gezinsherenigers, bekeerlingskes (mede dank zij de het pro islamminnende beleid), niet-moslimvrouwen die huwen met moslims waarvan de kinderen als moslim worden opgevoed, door huwelijken met moslims van hier met moslims uit het moslimland van herkomst, via schijnhuwelijken, via asielige zoekers. Zijn er allemaal de oorzaak van dat de ummah om de 10 jaar verdubbeld.
Oud 5 maart 2015, 11:27   #65
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo naar een sitteke verwijzen ? Ik heb naar geen sitteke verwezen. Ik heb daar geen sitteke voor nodig. Ik redeneer gewoon logisch. Om de 10 jaar een verdubbeling door hogere geboortes, illegalen, gezinsherenigers, bekeerlingskes (mede dank zij de het pro islamminnende beleid), niet-moslimvrouwen die huwen met moslims waarvan de kinderen als moslim worden opgevoed, door huwelijken met moslims van hier met moslims uit het moslimland van herkomst, via schijnhuwelijken, via asielige zoekers. Zijn er allemaal de oorzaak van dat de ummah om de 10 jaar verdubbeld.
Als jij wilt geloven dat er tegen 2055 bijna 10 miljoen Moslims in België zullen rondlopen, mij niet gelaten, hoor. Ik zou zelfs kunnen redeneren dat er tegen 2065 zo ongeveer 250 miljard Moslims hier in België zullen leven (gezien er zo'n 500.000 meer Moslims in België leven dan pakweg 60 jaar geleden).

Een exponentiële curve toepassen op demografische gegevens, is dan ook logisch denken van de bovenste plank.

Voor het overige was de vraag niet moeilijk, hoor: hoeveel Moslims in 2004, hoeveel Moslims vandaag, en hoeveel in 2024.
Oud 5 maart 2015, 11:34   #66
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jij wilt geloven dat er tegen 2055 bijna 10 miljoen Moslims in België zullen rondlopen, mij niet gelaten, hoor. Ik zou zelfs kunnen redeneren dat er tegen 2065 zo ongeveer 250 miljard Moslims hier in België zullen leven (gezien er zo'n 500.000 meer Moslims in België leven dan pakweg 60 jaar geleden).

Een exponentiële curve toepassen op demografische gegevens, is dan ook logisch denken van de bovenste plank.

Voor het overige was de vraag niet moeilijk, hoor: hoeveel Moslims in 2004, hoeveel Moslims vandaag, en hoeveel in 2024.
Het antwoord op de vraag was toch gegeven. In 2004 waren ze al met 4% in 2014 waren ze al met 8%. Op vele scholen in steden maken moslims reeds de meerderheid uit waardoor autochtone kinderen in aanraking komen met die ideologie en kinderen zijn erg beinvloedbaar. De overheid met haar strijd tegen 'islamofobie' stuurt bovendien autochtone kinderen naar de moskee om de integratie nog eens extra te bevorderen onder het motto 'onbekend maakt onbemind' alsof dat de islam iets moois zou zijn en elk verzet daartegen zet de overheid mede met de pers in de 'islamofobe' 'racistische' 'extreem rechtse' hoek. Wat de ideologie islam vleugels geeft en dan staan ze verbaasd te kijken dat Belgie op kop staat met het leveren van syriestrijders. De discriminatie, achtergesteldheid en armoede moet hier in Belgie toch wel erg groot zijn niet want aan de islam zelf en het islamminnende beleid kan het toch niet liggen zeker ?

http://exmoslim.org/islamisering%20in%20belgie.html

De islam is toch 'peace' en 'rechtvaardigheid' ?

http://exmoslim.org/waar%20moet%20je%20op%20letten.html

Laatst gewijzigd door smiley : 5 maart 2015 om 11:45.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 12:26   #67
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het antwoord op de vraag was toch gegeven. In 2004 waren ze al met 4% in 2014 waren ze al met 8%. Op vele scholen in steden maken moslims reeds de meerderheid uit waardoor autochtone kinderen in aanraking komen met die ideologie en kinderen zijn erg beinvloedbaar. De overheid met haar strijd tegen 'islamofobie' stuurt bovendien autochtone kinderen naar de moskee om de integratie nog eens extra te bevorderen onder het motto 'onbekend maakt onbemind' alsof dat de islam iets moois zou zijn en elk verzet daartegen zet de overheid mede met de pers in de 'islamofobe' 'racistische' 'extreem rechtse' hoek. Wat de ideologie islam vleugels geeft en dan staan ze verbaasd te kijken dat Belgie op kop staat met het leveren van syriestrijders. De discriminatie, achtergesteldheid en armoede moet hier in Belgie toch wel erg groot zijn niet want aan de islam zelf en het islamminnende beleid kan het toch niet liggen zeker ?

http://exmoslim.org/islamisering%20in%20belgie.html

De islam is toch 'peace' en 'rechtvaardigheid' ?

http://exmoslim.org/waar%20moet%20je%20op%20letten.html
Dus zullen Moslims 64% van de Belgische bevolking uitmaken in 2055? En 128% binnen vijftig jaar?
Oud 5 maart 2015, 18:06   #68
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus zullen Moslims 64% van de Belgische bevolking uitmaken in 2055? En 128% binnen vijftig jaar?
Om dat te voorkomen: doen zoals de Noren: buiten zetten !
Oud 5 maart 2015, 18:19   #69
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Om dat te voorkomen: doen zoals de Noren: buiten zetten !
Het zal wel ietskes meer moeten zijn dan 824 per maand. Het zal eerder 824 per uur moeten zijn, en dan nog...

Nu ja, als er geen vliegtuigen meer zijn, kunnen wij altijd een beroep doen op de beestenwagons, hé.
Oud 5 maart 2015, 18:27   #70
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Geef eens een bron waaruit blijkt dat het aantal inderdaad om de tien jaar verdubbelt. Je blijft dat hier maar herhalen, maar ik vind daar niks over terug dat dat ook zo zou zijn. Er is je al een paar keer naar een bron gevraagd voor die bewering, maar je hebt er nog geen enkele gegeven. Ik begin stilaan te denken dat je die bewering gewoon verzonnen hebt.

Citaat:
In 2004 waren ze al met 4% in 2014 waren ze al met 8%.
Bron?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 18:46   #71
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je zit er tien jaar naast: 64% in 2044 en 128% in 2054. Gaat hier druk worden.
Oud 5 maart 2015, 19:02   #72
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Inderdaad. Waarschijnlijk een onbewuste poco-reflex om de harde waarheid te minimaliseren.
Oud 5 maart 2015, 21:12   #73
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarom: er werk van maken om die mensen hier BUITEN te werken op alle mogelijke (normale) manieren.
Oud 5 maart 2015, 21:32   #74
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Daarom: er werk van maken om die mensen hier BUITEN te werken op alle mogelijke (normale) manieren.
Je beseft dat mijn bericht (en die van Bad Attila) niet serieus bedoeld waren, en dat we smiley z'n idiote redenering over die verdubbeling om de tien jaar, die niet door feiten gestaafd is doortrokken om te illustreren hoe idioot ze is? Of moet dat écht uitgelegd worden?
Oud 8 maart 2015, 08:49   #75
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Maar de Noren in hun eentje zullen het tij niet kunnen doen keren. Hooguit in hun eigen land de boot wat afhouden.

Laatst gewijzigd door Garry : 8 maart 2015 om 08:49.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 08:31   #76
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je beseft dat mijn bericht (en die van Bad Attila) niet serieus bedoeld waren, en dat we smiley z'n idiote redenering over die verdubbeling om de tien jaar, die niet door feiten gestaafd is doortrokken om te illustreren hoe idioot ze is? Of moet dat écht uitgelegd worden?

echt uitleggen, met eenvoudige woordjes liefst.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 08:53   #77
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Heerlijke beelden.
Oud 9 maart 2015, 20:35   #78
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er moet niets uitgelegd worden.
Ik ben gerust in die "redenering" over de zgn verdubbeling.
Wat me interesseert, is : hoe kunnen ook wij radicale moslims deporteren zoals de Noren doen ?
Oud 9 maart 2015, 21:01   #79
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er moet niets uitgelegd worden.
Ik ben gerust in die "redenering" over de zgn verdubbeling.
Wat me interesseert, is : hoe kunnen ook wij radicale moslims deporteren zoals de Noren doen ?
Maar wat weten we nu eigenlijk al ? Het enige dat er te vinden is over die 824 expulsies is steeds maar weer hetzelfde artikel dat op tientallen obscure blogs staat maar nergens één ernstige bron...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2015, 09:11   #80
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Maar wat weten we nu eigenlijk al ? Het enige dat er te vinden is over die 824 expulsies is steeds maar weer hetzelfde artikel dat op tientallen obscure blogs staat maar nergens één ernstige bron...
Het gaat eigenlijk om vrij oud nieuws.
http://www.thelocal.no/20140703/ille...ch-record-high
http://www.newsinenglish.no/2014/01/...ners-deported/

Het gaat dus niet om "radicale Moslims", zoals sommigen beweren, maar om illegalen waarvan een aantal veroordeeld werden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be