![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn man Raif Badawi werd bestraft met 10 jaar celstraf en 1.000 zweepslagen voor het uiten van zijn mening op een blog. Nu hoor ik dat hij zelfs geëxecuteerd zou kunnen worden -- maar over 48 uur zal de Duitse minister van Economische Zaken Sigmar Gabriel naar Saoedi-Arabië afreizen, en een enorme oproep van ons allemaal kan hem zover krijgen om over de vrijlating van Raif te onderhandelen. Voeg jouw stem nu toe
___ Het principe van een staat zou rechtvaardigheid moeten zijn en het behandelen van de burgers (die geen onderdanen zijn), zelfs de misdadiers op een hulmane wijze. Helaas is Saoedi Arabië geen alleenstaand geval....
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er niet teveel van verwachten, in SA rollen de koppen heden aan een nooit eerder gezien sneltempo. Die zweepslagen kan men als een minnelijke schikking beschouwen. Een goede deal...
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |