![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...content=nieuws
Woningen gaan wel serieus in waarde zakken. Wie wilt er nu naast een moskee gaan wonen? Wel straf dat Burgemeester Maurice Webers (sp.a) ondertussen tot kalmte oproept. Hij zal er zeker niet in de buurt wonen? Youssef El Ballata van de Marokkaanse gemeenschap was dan weer niet bereikbaar voor commentaar. Dat zegt ook al genoeg over die man. Moraal van dit verhaal : een Belg wordt in zijn eigen land door allochtonen uit zijn woning weg gepest. En dan verschieten ze er van dat mensen racistisch worden. Want wat de man in het verhaal zegt is wel waar. Probeer maar eens vergunningen goedgekeurd te krijgen. Zelfs voor een iets groter tuinhuis of zwembad moet je jaren wachten en dan is het nog met vraagtekens. Een Marokkaanse moskee mag zomaar? Of is er ergens wat geld blijven plakken (Marokkanen - Beringen -drugs -prostitutie ... het kan allemaal in één zin geplaatst worden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Groot gelijk, ik zou het ook aftrappen, want winnen kan je er niet tegen doen, dus aanvechten heeft geen zin.
Ik ben ook niet de persoon die mij daar gewoon bij neer zou kunnen leggen, dus ja... Een jammere maar enige optie.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Komt er een minaret aan waar ze op mogen staan roepen of speakers hangen ?
Komt er een parkeergelegenheid ?
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Freaky zo'n groep zombies die zelf niet meer kunnen denken en voortdurend Allah Akbar grommelen.
Laatst gewijzigd door Snerror : 13 maart 2015 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien verkopen aan een spekslager?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij R-K kerk is er ook klokkengelui hoor je sommigen roepen. Maar 5x per dag ! Citaat:
Eerste oproep om 7u 's morgens. Het zal gaan zoals in Nederland. Eerst 1x en later stelselmatig opdrijven. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ot-gebed.dhtml
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Fucking zwakkelingen ... Mijn plezier zou dan nog maar pas beginnen.
Het eerste weekend bestel ik alvast DJ Jos en geef hem de thema's "Pruisische Soldatenliederen", "Joodse klaagzang" en "boerderij geluiden". Ik koop een springkasteel en nodig de grootste roepkeeltjes van de streek uit om gratis te komen joelen en bouncen op de tonen van Big en Betsy's repertoire. Ik koop een megafoon en begin te preken uit de bijbel. De week erop installeer ik een katapult om bij nachte hondenstront en varkenskoppen mee te verschieten. Daarna ga ik de meest luidruchtige haantjes, honden en alarmpistolen verzamelen. Als het mooi weer is, steek ik de barbecue aan tegen de wind in en leg repen spek op de gril tot ze helemaal verkoold zijn. Ik laat de crèmekar komen en betaal hem om een keer of vijftig de straat op en af te rijden met z'n geluidssysteem aan. Eens zien hoe geconcentreerd ze nog zullen liggen tapijtenlikken als "gentille Alouette" voor de 27ste keer voorbijkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan?
Het VB is tenminste verslagen. Dat is veel belangrijker, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dat was pas het echte, grote gevaar voor onze maatschappij. Volgens onze poco's kan er nu niets meer mislopen.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan vechten voor zijn huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei oei diene mens riskeert veel!
Ze zijn al zo kwaad als ge zegt dat ge problemen hebt met een moslim in (binnen) uw eigen huis (om te poetsen), wat zullen ze dan niet kwaad zijn als ge zegt dat ge problemen hebt met moslims in het huis naast het jouwe .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Verder vind ik die vent een dikke seut. Who fucking cares wie verhuist en wie thuis blijft?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is onmogelijk volgens u?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() In ons land gebeurt dat zo goed als nooit. Het zou me verwonderen mocht dat dagelijks 5 keer per dag gebeuren, iemand die de adhaan oproept. Ik heb het alvast één maal meegemaakt tijdens de Ramadan in de grote moskee in Brussel.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 maart 2015 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt zelf dat het al gebeurt is, maar dat je niet gelooft dat het zal gebeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Wat ik hoorde waren dat de Qoran recitaties werden gelezen. Dat was eenmalig omdat het die avond laylatoel qadr was. Misschien gewoon zelfs toeval? De adhaan zelf heb ik nog nooit in België gehoord.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 maart 2015 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |