Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2015, 10:49   #41
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
aan jouw taal hier te zien, ken jij ook niet echt iets van pedagogie. Zelf van welvoeglijkheid heb je geen kaas gegeten.
Mijnheer is de zelfverklaarde welvoeglijkheid zeker ? Ga samen met je multikul vriendje Everytime maar wat plaatjes beluisteren van K3. Daar word je misschien nog groot van.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2015, 10:51   #42
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Een K3-generatie loopt doorgaans gemiddeld van 3 tot 6 jaar?
Er komt jaarlijks een nieuwe generatie bij. Denk je echt dat een 3-jarige K3 links zou laten liggen omdat de 'original members' er niet meer bij zijn?
Het zal wel misschien niet meer hetzelfde phenomeen als toen worden.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2015, 10:52   #43
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Dat was het effectief ook ... 16 jaargangen lang hebben die lellebellen breintjes afgestompt en geconditioneerd met auditieve en visuele bagger.

Pedagogische waarde: NIHIL.
voor de pedagogische waarde hebben we toch een hele gesubsidieerde sector jeugd entertainment (waar geen kat naar kijkt).

laat Gertje toch met zijn eigen geld doen wat hij wil. of is iedereen verplicht pedagogisch verantwoord te zijn altijd ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2015, 10:55   #44
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Mijnheer is de zelfverklaarde welvoeglijkheid zeker ? Ga samen met je multikul vriendje Everytime maar wat plaatjes beluisteren van K3. Daar word je misschien nog groot van.
aangezien dit soort gescheld sowieso getolereerd wordt hier, toch van jouw soort mensen, mag ik hier op reageren.

Dat jij problemen hebt met die muziek, is totaal irrelevant. Bemoei je met je eigen smaken en laat een ander zelf kiezen wat hij of zij graag hoort.
Oud 19 maart 2015, 11:32   #45
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
aangezien dit soort gescheld sowieso getolereerd wordt hier, toch van jouw soort mensen, mag ik hier op reageren.
Ik kan u niet beletten van te reageren uiteraard. En moest ik het kunnen zou ik er zelfs de moeite niet voor doen.

Citaat:
Dat jij problemen hebt met die muziek, is totaal irrelevant. Bemoei je met je eigen smaken en laat een ander zelf kiezen wat hij of zij graag hoort.
Nee, dat is wel relevant, als een mens de hele dag naar kindermuziek moet luisteren. Vroeger vóór die meidengroep ontstond werden de volwassenen niet constant gepest door zo'n kinderachtig lellebellen gejank.

Trouwens stinkend rijk worden op de rug van kinderen door hun achterlijke en debiele apenmuziek door de strot te duwen en hen histerisch op te jutten, daar heb jij blijkbaar dus geen probleem mee ?

Bij mij ging en gaat de radio nog steeds af als ik hun gekweel hoor. Maar blijkbaar hoor jij dat graag. Ben je nog zo kinds dat je dan misschien ook nog meezingt ?
Oud 19 maart 2015, 11:39   #46
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan u niet beletten van te reageren uiteraard. En moest ik het kunnen zou ik er zelfs de moeite niet voor doen.

Nee, dat is wel relevant, als een mens de hele dag naar kindermuziek moet luisteren. Vroeger vóór die meidengroep ontstond werden de volwassenen niet constant gepest door zo'n kinderachtig lellebellen gejank.

Trouwens stinkend rijk worden op de rug van kinderen door hun achterlijke en debiele apenmuziek door de strot te duwen en hen histerisch op te jutten, daar heb jij blijkbaar dus geen probleem mee ?

Bij mij ging en gaat de radio nog steeds af als ik hun gekweel hoor. Maar blijkbaar hoor jij dat graag. Ben je nog zo kinds dat je dan misschien ook nog meezingt ?
je snapt het niet echt goed hé?

dat is niet echt mijn muziek, maar dat maakt totaal niet uit, ik laat de anderen vrij in hun keuze van muziek, laat staan dat ik iets te zeggen heb over hun smaak. Jij wil blijkbaar jouw idee, jouw smaak opdringen aan de ganse bevolking. ik veronderstel grote fan van Noord-Korea?

Dat iemand stinkend rijk wordt met zoiets, daar heb ik inderdaad geen probleem mee, ik ben niet zo'n jaloers type, ik gun iemand anders ook iets.
Oud 19 maart 2015, 11:56   #47
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
je snapt het niet echt goed hé?

dat is niet echt mijn muziek, maar dat maakt totaal niet uit, ik laat de anderen vrij in hun keuze van muziek, laat staan dat ik iets te zeggen heb over hun smaak. Jij wil blijkbaar jouw idee, jouw smaak opdringen aan de ganse bevolking. ik veronderstel grote fan van Noord-Korea?
Dat iemand stinkend rijk wordt met zoiets, daar heb ik inderdaad geen probleem mee, ik ben niet zo'n jaloers type, ik gun iemand anders ook iets.
Ik denk dat jij het eerder niet goed snapt of mij verkeerd begrijpt. Ik wil mijn smaak niet opdringen, of is het soms omdat ik mijn mening zeg over die meidengroep dat jij daarom denkt dat ik mijn smaak wil opdringen ? Dat opdringen hebben anderen gedurende 16j. gedaan, tot grote ergenis van sommige volwassenen die niet de ganse dag dat soort muziek wilden gemengd zien onder al de andere muziek. Ik herhaal het : voor die stomme meidengroep bestond was dat niet het geval. Men gaat toch ook geen klassieke muziek spelen tussen pop en andere muziek. Wel het verschil tussen de K3 muziek en de andere muziek was even groot.

En kan jij wel goed lezen ? Het is wel stinkend rijk worden op de kap van kinderen waar ik het over heb.

En als laatste kleun die je uithaalt: heb jij wel enig idee van de politieke voorkeur van anderen hier op het forum ? Wat je daar zegt over Noord Korea is iets voor aanhangers van de PVDA. Ik wist niet dat mijn politieke voorkeur PVDA was.
Oud 19 maart 2015, 12:20   #48
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jij het eerder niet goed snapt of mij verkeerd begrijpt. Ik wil mijn smaak niet opdringen, of is het soms omdat ik mijn mening zeg over die meidengroep dat jij daarom denkt dat ik mijn smaak wil opdringen ? Dat opdringen hebben anderen gedurende 16j. gedaan, tot grote ergenis van sommige volwassenen die niet de ganse dag dat soort muziek wilden gemengd zien onder al de andere muziek. Ik herhaal het : voor die stomme meidengroep bestond was dat niet het geval. Men gaat toch ook geen klassieke muziek spelen tussen pop en andere muziek. Wel het verschil tussen de K3 muziek en de andere muziek was even groot.
Het Nederlandstalige lied. Daar vallen ze toch onder.
Ik erger mij ook aan de schlagers van Christophe, Laura Lynn, en andere kwelers.

Ik neem daarom mijn voorzorgen en kies een zender waar ze niet gedraaid worden en verder heb ik een abbo op verschillende muziekdiensten.
Problem solved.

Citaat:
En kan jij wel goed lezen ? Het is wel stinkend rijk worden op de kap van kinderen waar ik het over heb.
Op kap van doet uitschijnen dat ze ofwel er zelf voor betalen of dat ze met tegenzin geconfronteerd worden met K3.
Geen van beiden.
Het is een doelgroep als een ander.
Of gaan/gingen uw kinderen in hun blote naar school en trokken ze wat vleugels van vliegen uit om de tijd de doden, want speelgoed is/was des duivels?

Citaat:
En als laatste kleun die je uithaalt: heb jij wel enig idee van de politieke voorkeur van anderen hier op het forum ? Wat je daar zegt over Noord Korea is iets voor aanhangers van de PVDA. Ik wist niet dat mijn politieke voorkeur PVDA was.
Op sociaal-economisch vlak ligt het VB bijna tussen de PVDA en Sp.a in.
Oud 19 maart 2015, 12:20   #49
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

2 !

Het is de manier waarop ! communicatie (boodschap) van de adverteerder (aanbieder) met de bedoeling de voorkeur van de consument voor zijn product te beinvloeden en hiermee zijn afzet te vergroten. Het gaat dan helemaal niet over de kwaliteit van het product, dat is inspelen op je onderbewustzijn. Blijven hameren totdat de mensen het wel goed vinden.
Oud 19 maart 2015, 12:33   #50
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Het Nederlandstalige lied. Daar vallen ze toch onder.
Ik erger mij ook aan de schlagers van Christophe, Laura Lynn, en andere kwelers.

Ik neem daarom mijn voorzorgen en kies een zender waar ze niet gedraaid worden en verder heb ik een abbo op verschillende muziekdiensten.
Problem solved.

Op kap van doet uitschijnen dat ze ofwel er zelf voor betalen of dat ze met tegenzin geconfronteerd worden met K3.
Geen van beiden.
Het is een doelgroep als een ander.
Of gaan/gingen uw kinderen in hun blote naar school en trokken ze wat vleugels van vliegen uit om de tijd de doden, want speelgoed is/was des duivels?

Op sociaal-economisch vlak ligt het VB bijna tussen de PVDA en Sp.a in.
Er is Nederlandstalige muziek en Nederlandstalige muziek. Met K3, Clouseau, Marco Borsato of nu die "zotte" Haldis, heb ik geen enkel probleem. Komt u nu inderdaad met Christoff, Laura Lynn, Frans Bauer en compagnie, zal het niet echt hetzelfde zijn........................
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2015, 12:48   #51
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

door het zo bruut afbreken van die muziek, dwing je wel je mening op. Als je dat niet wil inzien, is dat jouw probleem.

Ze worden stinkend rijk op de kap van de ouders die dat willen kopen. Net zoals speelgoedfabrikanten dat doen, of kinderkledijwinkels. ik zie het verschil niet.

Wat jouw politieke voorkeur is, kan ik wel raden, extremen raken elkaar, dat is duidelijk. Je hebt meer gemeen met de ideeën van Noord-Korea dan je denkt. en in ieder geval meer dan de gemiddelde aanhanger van de PVDA hier.
Oud 19 maart 2015, 12:54   #52
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van die lellebellen die de hele dag op radio te horen waren werd een mens gewoon kinds. Hebben die kinderen dat nu allemaal nodig ? Zie maar naar die Gert Verhulst, kind tot in de kist. Zat bijna te janken op Canvas gisteren. Ik sprong in elk geval bijna een gat door het plafond toen ik hoorde dat die bleitkousen er mee stopten.
Sjans dat 't maar 'bijna een gat' was, want anders mocht je 't dicht plamuren....l ze gaan door met een andere bezetting
Oud 19 maart 2015, 23:56   #53
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/33182/K3-st...hln=obinsource

zou het ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2015, 00:27   #54
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Er is Nederlandstalige muziek en Nederlandstalige muziek. Met K3, Clouseau, Marco Borsato of nu die "zotte" Haldis, heb ik geen enkel probleem. Komt u nu inderdaad met Christoff, Laura Lynn, Frans Bauer en compagnie, zal het niet echt hetzelfde zijn........................
euhm niet echt

dan toch maar liever de rappers van Eberhard Leclerc

Laatst gewijzigd door bembem : 20 maart 2015 om 00:29.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2015, 00:37   #55
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
euhm niet echt

dan toch maar liever de rappers van Eberhard Leclerc
https://www.youtube.com/watch?v=73am0wuA8Fk

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2015, 01:45   #56
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
door het zo bruut afbreken van die muziek, dwing je wel je mening op. Als je dat niet wil inzien, is dat jouw probleem.

Ze worden stinkend rijk op de kap van de ouders die dat willen kopen. Net zoals speelgoedfabrikanten dat doen, of kinderkledijwinkels. ik zie het verschil niet.

Wat jouw politieke voorkeur is, kan ik wel raden, extremen raken elkaar, dat is duidelijk. Je hebt meer gemeen met de ideeën van Noord-Korea dan je denkt. en in ieder geval meer dan de gemiddelde aanhanger van de PVDA hier.
Geef het maar toe ge hebt een oogske op een van die teven. Natuurlijk breek ik die af, omdat ze in mj een ware verachting losmaken vanaf dag een door het stelen van al die onschuldige kinderhartjes. Walgelijke meiden zijn het. En er was hier iemand die zei dat hun gejank (gij noemt dat nog muziek) bestemd was voor 3 tot 6 -jarigen ? Er zijn fans bij die 3 keer die leeftijd hebben.
Oud 20 maart 2015, 01:49   #57
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
2 !

Het is de manier waarop ! communicatie (boodschap) van de adverteerder (aanbieder) met de bedoeling de voorkeur van de consument voor zijn product te beinvloeden en hiermee zijn afzet te vergroten. Het gaat dan helemaal niet over de kwaliteit van het product, dat is inspelen op je onderbewustzijn. Blijven hameren totdat de mensen het wel goed vinden.
Ik heb dan blijkbaar nog iemand die het met mij eens is. Ik begon al te wanhopen.
Oud 20 maart 2015, 01:50   #58
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef het maar toe ge hebt een oogske op een van die teven. Natuurlijk breek ik die af, omdat ze in mj een ware verachting losmaken vanaf dag een door het stelen van al die onschuldige kinderhartjes. Walgelijke meiden zijn het. En er was hier iemand die zei dat hun gejank (gij noemt dat nog muziek) bestemd was voor 3 tot 6 -jarigen ? Er zijn fans bij die 3 keer die leeftijd hebben.
In guantanamo bay hebben ze nochtans al elk album van K3 klaar liggen.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 20 maart 2015 om 01:50.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2015, 02:05   #59
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet echt mijn stijl, maar alles is beter dan K3.
Oud 20 maart 2015, 02:07   #60
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
In guantanamo bay hebben ze nochtans al elk album van K3 klaar liggen.
De ideale martelmuiek, kan ik goed geloven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be