![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Mijnheer is de zelfverklaarde welvoeglijkheid zeker ? Ga samen met je multikul vriendje Everytime maar wat plaatjes beluisteren van K3. Daar word je misschien nog groot van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal wel misschien niet meer hetzelfde phenomeen als toen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat Gertje toch met zijn eigen geld doen wat hij wil. of is iedereen verplicht pedagogisch verantwoord te zijn altijd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij problemen hebt met die muziek, is totaal irrelevant. Bemoei je met je eigen smaken en laat een ander zelf kiezen wat hij of zij graag hoort.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens stinkend rijk worden op de rug van kinderen door hun achterlijke en debiele apenmuziek door de strot te duwen en hen histerisch op te jutten, daar heb jij blijkbaar dus geen probleem mee ? Bij mij ging en gaat de radio nog steeds af als ik hun gekweel hoor. Maar blijkbaar hoor jij dat graag. Ben je nog zo kinds dat je dan misschien ook nog meezingt ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is niet echt mijn muziek, maar dat maakt totaal niet uit, ik laat de anderen vrij in hun keuze van muziek, laat staan dat ik iets te zeggen heb over hun smaak. Jij wil blijkbaar jouw idee, jouw smaak opdringen aan de ganse bevolking. ik veronderstel grote fan van Noord-Korea? Dat iemand stinkend rijk wordt met zoiets, daar heb ik inderdaad geen probleem mee, ik ben niet zo'n jaloers type, ik gun iemand anders ook iets.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kan jij wel goed lezen ? Het is wel stinkend rijk worden op de kap van kinderen waar ik het over heb. En als laatste kleun die je uithaalt: heb jij wel enig idee van de politieke voorkeur van anderen hier op het forum ? Wat je daar zegt over Noord Korea is iets voor aanhangers van de PVDA. Ik wist niet dat mijn politieke voorkeur PVDA was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik erger mij ook aan de schlagers van Christophe, Laura Lynn, en andere kwelers. Ik neem daarom mijn voorzorgen en kies een zender waar ze niet gedraaid worden en verder heb ik een abbo op verschillende muziekdiensten. Problem solved. Citaat:
Geen van beiden. Het is een doelgroep als een ander. Of gaan/gingen uw kinderen in hun blote naar school en trokken ze wat vleugels van vliegen uit om de tijd de doden, want speelgoed is/was des duivels? Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de manier waarop ! communicatie (boodschap) van de adverteerder (aanbieder) met de bedoeling de voorkeur van de consument voor zijn product te beinvloeden en hiermee zijn afzet te vergroten. Het gaat dan helemaal niet over de kwaliteit van het product, dat is inspelen op je onderbewustzijn. Blijven hameren totdat de mensen het wel goed vinden.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze worden stinkend rijk op de kap van de ouders die dat willen kopen. Net zoals speelgoedfabrikanten dat doen, of kinderkledijwinkels. ik zie het verschil niet. Wat jouw politieke voorkeur is, kan ik wel raden, extremen raken elkaar, dat is duidelijk. Je hebt meer gemeen met de ideeën van Noord-Korea dan je denkt. en in ieder geval meer dan de gemiddelde aanhanger van de PVDA hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dan toch maar liever de rappers van Eberhard Leclerc ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 20 maart 2015 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |