![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Los van mijn beroepsziekte vecht ik momenteel tegen kanker. Ik ben nl een halj jaar geleden hervallen. Zelfs indien U mij zou dwingen ben ik niet in staat om te gaan werken. Ik ben 1m93 en weeg momenteel 51 kg. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er zijn wel vacatures, maar kompleet niet op maat van ford arbeiders. En hoe school je een 57 jarige metaalarbeider om ? Realistisch gesproken gaat dat niet meer. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 12 maart 2015 om 00:04. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ga naar de vdab-site! OPROEPBASIS : 5u-9u Heftruckchauffeur Vorkliftchauffeur / rolbrugbestuurder (m/v) Bedrijfsprofiel H. Essers werd opgericht in 1928 en is sindsdien uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende bedrijven in Europa op het vlak van transport en logistiek voor sectoren als chemie, farmaceutica en kwalitatief hoogstaande goederen. 3000 enthousiaste medewerkers werken, verdeeld over 28 filialen in 10 landen, aan de verschillende aspecten van de logistieke keten: warehousing, transport, distributie en het volledige beheer van goederenstroom. Ondanks zijn grootte, wordt Essers toch sterk gekenmerkt door een familiaal karakter. Jobomschrijving Je takenpakket bestaat uit het laden en lossen van goederen met behulp van een heftruck en een scanner. Je werkt in een crossdock magazijn met farmaceutische, chemische en andere goederen. Je doet dit op een correcte manier en denkt hierbij steeds aan de veiligheid van je collega¿s en de goederen. Je werkt in de shift van 05u00-09u00. We laten je elke morgen weten of je op de planning staat de volgende ochtend. Het aantal werkdagen per week kan wisselen naargelang de noden op de planning. Jouw profiel Je hebt minimum 1 jaar ervaring met het rijden met een heftruck. Je hebt een duidelijke reden, waarom je op oproepbasis wilt werken. Doorschuiven naar een voltijdse job is immers NIET mogelijk. - See more at: http://www.vdab.be/mijnvdab/jobs/wz/....JiWNqgyI.dpuf Laatst gewijzigd door demonen : 12 maart 2015 om 00:07. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die gaan proberen ford arbeiders in dienst te nemen, maar er zitten daar ook niet-ouderen tussen he, bij die ontslagen arbeiders En logistiek is maar een half verhaal. Zonder industriele activiteit heb je geen logistiek nodig. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Jaja, gecorrigeerd weer. Stomme corrector. Ik moet die eens uitzetten.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Ze doen het weer beter nochtans. De lage schrootprijzen spelen hier ook een rol (ze gebruiken enkel schrook als grondstof voor hun inox) en investeren in nieuwe fabrieken die eventueel genk zouden kunnen laten sluiten zijn niet aan de orde: er is te weinig vraag. En in Duitsland zijn enkele concurrenten dicht gegaan niet ver van Genk.
Goede omstandigheden. Maar voor hoelang. |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
De fabriek is ook uniek in haar capaciteiten binnen het aperam gamma, dus ik vermoed niet dat ze snel dicht gaat. Als je op bezoek gaat in de kantoren is het bij momenten wel een spookbedrijf: donker, weinig tot geen personeel...
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1)Door een of andere "rekenfout" binnen de administratie schijnt een gigantisch tekort (men spreekt van 800 miljoen euro) in de sociale zekerheid aan het oog (zijnde de ministerraad tijdens de begrotingscontroles) onttrokken te zijn geweest.
2)Dergelijke fouten zullen waarschijnlijk gevolgen hebben voor de verantwoordelijke ambtenaren.......of zouden dat moeten hebben. 3)Dergelijke fouten hebben beslist politieke gevolgen.De MOMENTEEL verantwoordelijke regerende politicii MOETEN dergelijk tekort in de boeken opnemen en dichtrijden.Vooruitschuiven naar de toekomst,zoals een vorige generatie politici deden,(waarvan verschillenden nog leven en zich zelfs "staatsman" durvcen noemen...) kan niet meer. 4)Het zou interessant zijn eens te vernemen hoe lang dit probleem al "onzichtbaar" gebleven is.Ik kan me niet voorstellen dat zulke tekorten "plotsklaps" ontstaan.Ook "Europa" zal vragen gaan stellen in hoeverre Belgische boekhoudingen eigenlijk betrouwbaar zijn. 5)Het gekweel van oppositiepartijen en belangengroepen omtrent "harteloze" besparingen klinkt steeds ........smeriger.....Ze willen de toekomstige generatie maar blijven bezwaren met de problemen van NU.We zijn NU de boter aan het opeten van de jaren zeventig van de vorige eeuw.Ze smaakt inderdaad niet lekker..... We zien nu hoe moeilijk het is om zelfs maar een begroting te bereiken die naar evenwicht moet streven..(een "huismoederbudget" zeg maar) Laatst gewijzigd door kelt : 20 maart 2015 om 07:45. |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Demonen, bij deze veel sterkte bij u zware ziekte. RS |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja, absoluut, de stress van een ganse week werken en pendelen voor netto misschien een paar honderd euro meer of misschien minder dan een geprepensioneerde, dat zijn de gelukzakken.
"No human is illegal" is code for we hate the West and want to destroy it. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 20 maart 2015 om 07:48. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Veel sterkte Demonen. Ik hoop jou hier toch terug te verwelkomen.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geloof er niets van. Onjuist ! |