![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laten we even een puur politiek correct racistische dame aan het woord:
Citaat:
Probeer zoiets als Vlaming eens te laten publiceren! Citaat:
Citaat:
"Berbers" is het doodnormale woord voor de 'aboriginals' van Noord-Afrika (lees: VOORDAT die streek door de toenmalige muzelmannen werd gekoloniseerd - kolonisatie die tot op heden voortduurt). Deze naam werd reeds gebruikt in de Romeinse tijd (Barbari). Ik neem aan dat we binnenkort het b-woord niet meer mogen gebruiken, net zomin als het n-woord en het e-woord. Kwestie van nog zijn eigen taal te mogen spreken. Citaat:
Enfin, wie zin heeft om de rest van deze lulkoek te lezen: http://www.mo.be/column/wantrouwige-...acisme-experts Hasna Ankal MO*columnisten (Gehoofddoekte)Journaliste geboeid door politiek, identiteit, en feminisme en blijkbaar toch niet helemaal gediscrimineerd want ze heeft een job, zelfs al schrijft ze ongelooflijk onnozele prietpraat. Het probleem is nu dat ik haar niet mag misprijzen want anders ben ik racist vermits ZIJ een kleurtje én een hoofddoek heeft, en ik geen van beide? Bovendien behoort "haar volk" tot een minderheid in Belgique, alhoewel ze geen minderheid zijn in Noord-Afrika, dus daar wèl de goorste racisten uithangen.) doe ik het goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2015 om 17:33. |
||||
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel dat Soedanees moslim koppel moet wel gedacht hebben dat alles hier gratis is, hun jaarverbruik was nl. meer dan € 2000 hoger. Wie betaald dat hoge meerverbruik denk je ? Het OCMW uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dewever heeft eens te meer bewezen dat het burgemeesterschap zijn ding niet is: een burgemeester moet er zijn voor �*lle inwoners van zijn stad, niet enkel voor de verzuurden
|
|
|
#186 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#187 |
|
Banneling
|
Het regent. Geen weer om een hond door te jagen. Dus... mogen we ook niet verwachten dat er een hond op straat gaat komen. Nat worden is onmenselijk.
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp niet waarom de BRT dat niet live brengt, ze zouden toch al wat sfeerbeelden van de grote markt kunnen geven.
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat we bijvoorbeeld kunnen vaststellen is dat ze vaak gaan samenhokken in eigen wijken. Op die manier leven ze in een eigen subcultuur en hebben eigen waarden en normen die niet altijd verzoenbaar zijn met de Vlaamse. Als de politie een tassendief gaat oppakken in hun wijken zien we vaak hoe de buurt het voor ze opneemt. Zelfs proberen vergoeilijken als, ach dat doen we allemaal wel eens. Denkt ge nu echt dat werkgevers staan te springen om mensen uit die wijk, "die het allemaal wel eens doen" , in dienst te nemen? Die reactie afdoen als racisme vind ik nogal kort door de bocht. |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk komt de volledige Vlaamse bevolking mee op straat, om dinge daar een hart onder de riem te steken.
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Banneling
|
Godvermiljerdedsu .......T'zal were kirmesse zin.......T'es weere ons schuld zekers gunder bende kluutzakken !!!
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie zegt dat jij als individu geen misprijzen mag voelen over iemand met een ander kleurtje én een hoofddoek ? Jij denkt wat je wilt. Dit is een volkomen fake voorstelling van de vigerende wetgeving. Verder is die vrouw haar mening over andere benamingen van berbers volkomen voor haar rekening. Waarom zou dat enige bindende kracht hebben ? Wat niet wegneemt dat iedereen het recht heeft om zijn eigen mening te uiten, hoe dom ook. Het bewijs kunnen we hier quasi dagelijks lezen van sommige Pro-Leten. Waarom zou ik niet mogen zeggen dat ik misprijzen voel voor mensen met hoofddoek ? Of met kruisen ? Niets belet mij dat. Het is een graag gekoesterde mythe bij blokkers dat ze 'zwijgplicht' krijgen van de overheid maar dat is gewoon onzin. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We willen dan ook niemand beletten een woning te verwerven. Of ik daarom verplicht ben iedereen een woning te bezorgen is een andere vraag. En niemand mag u trouwens beletten wel iemand een woonst te bezorgen. |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
DeProl_eet voelt blijkbaar schaamte voor de eigen bescheiden materiële toestand en reageert dat af door afgunst voor andere proletariërs ? ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Banneling
|
|
|