Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2015, 21:48   #241
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Heb jij veel Berberse vrienden dan? Denk je dat er veel Vlaams-Berberse vriendengroepen zijn? Of Berbers-Turks of gelijk wat?

Denk je dat die mannen de overheid graag hebben? Zijn ze niet vatbaarder voor salafisme dan andere bevolkingsgroepen? Zagen ze niet veel vaker over racisme dan andere allochtonen?

Als we het probleem erkennen kunnen we er mss iets aan doen.

Il faut que tout le monde fasse un effort, notamment pour chercher du travail.
.. die verdient toch wel uitleg : waarom zou iedereen een inspanning moeten doen ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 21:49   #242
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daarvoor betalen wij en daar is niets mis mee.
Relatief.
Oud 25 maart 2015, 21:50   #243
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. die verdient toch wel uitleg : waarom zou iedereen een inspanning moeten doen ?
Waarom niet?

Laatst gewijzigd door Snerror : 25 maart 2015 om 21:51.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 21:51   #244
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. stigmatiseren is zo passé .. bébère de wevère gaat voor het syllogisme ..
Quickie ziet daar wel graten in.
Oud 25 maart 2015, 21:54   #245
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. gwendoline rutten ? links .. fascho .. moslimterrorist ? ik dacht het niet ..
Moslimterroristen?
Onbestaande in de belziek. Wel in Syrië, maar dat is een mondiaal probleem waar we lokaal preventief tegen ingaan.
Oud 25 maart 2015, 21:55   #246
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Waarom niet?
.. sommigen hoeven immers niets of vragen niets ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 21:59   #247
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
.. sommigen hoeven immers niets of vragen niets ..
Misschien die niet dan?

Antwoord je nu op mijn vragen, ik wil weten welke onwaarheden De Wever vertelde of wat hij niet mocht zeggen.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 22:00   #248
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. waarom sleurt u er de vrijheid van menigsuiting bij ? platvloerse reklaam .. bébère de wevère hield een rondje stemmenronselen bij die pegideërs van blokkers ..
Mobaneen.
Hij ronselt binnen zijn regeringspartijen. En de oppositie kan maar beter een kramp in de sluitspier veinzen want als ze nog maar durven toegeven dat er een probleem is, dan ronselt hij ook daar.
Wie van de oppositie gaat comical Ali vertolken?
Oud 25 maart 2015, 22:01   #249
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is waar. Ben je moe?
Oud 25 maart 2015, 22:03   #250
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Mobaneen.
Hij ronselt binnen zijn regeringspartijen. En de oppositie kan maar beter een kramp in de sluitspier veinzen want als ze nog maar durven toegeven dat er een probleem is, dan ronselt hij ook daar.
Wie van de oppositie gaat comical Ali vertolken?
Ik gok op Calvo.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 22:35   #251
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha ! Is dat de grote frustratie in je leven ? Dat je in een flatje woont in een sociale woningblok en nu buren krijgt met een kleurtje die net als jij onder dezelfde categorie van inkomsten vallen ?
Weet gij nu nog niet dat het OCMW's niet interesseert waar ze hun afval (de allochtoon) gooien. Dus spijtig genoeg ook in de betere buurten. De burger betaalt het OCMW toch. Ik en jij kunnen dat niet beletten. Ik heb nooit in een sociale woning gewoond. En zelfs nooit in een omgeving met een meerderheid aan allochtonenen, en zal dat ook nooit doen. Ik heb altijd op de prive markt gehuurd en kan/kon altijd kiezen waar. Binnen een straal van 5 kilometer is er bij mij nu nergens een sociale woning te bespeuren.

Er zijn, spijtig genoeg voor jouw soort dan, verhuurders die eerder mensen verkiezen van niet-allochtone oorsprong. Anderzijds zijn er ook verhuurders die pas nieuwe eigenaar zijn en snel rendement willen van hun juist aangekocht app't of woning. Dus begaan ze de grote stommiteit om hun woning aan het OCMW verhuren omdat ze dan zeker zijn van hun geld, hun maandelijkse huur.

Wat ze dan vergeten is dat hun woning gewoon afgebroken word, of wat dacht je dat er van een woning overschiet nadat je als verhuurder een woning aan het OCMW verhuurd hebt die er een koppel Soedanezen laat intrekken ? Soedanezen met drie piepjonge donkerbruine jong en een vierde op komst ? Die verhuurder heeft drie maanden aan zijn appartement gewerkt en hij verhuurt het nu via het OCMW aan Soedanezen. Goed zot. Hij zal het zich nog beklagen.

Door de andere bewoners van het app't blok werd trouwens al een klacht ingediend omdat ze er met teveel wonen. Dus die vliegen naar een van de woningblokken waar jouw soort in woont.

Jij komt natuurlijk ws. wel uit zo'n sociale woningblok, hoe kan iemand anders je voorkeur begrijpen voor al wat allochtoon of vreemdeling of moslim is, tenzij je er midden in zit, en alles om je heen moslim of allochtoon is ?

Citaat:
DeProl_eet voelt blijkbaar schaamte voor de eigen bescheiden materiële toestand en reageert dat af door afgunst voor andere proletariërs ?
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn materiele toestand stukken beter is dan die van jou.

Denk eerst eens na voor je domme vooroordelen en conclusies uit diezelfde vooroordelen op papier zet.

Als er dus iemand gefrustreerd is ben jij dat wel denk ik. Trouwens jouw vriendje MultiMAN met dezelde grote linkse multikulbek als jij, schijnt vertrokken te zijn. Mis je hem niet ? Jouw beurt komt nog wel.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 22:41   #252
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
DeProL-eet sprak van zijn buren, dat zegt dan ook waar hij woont. Waarom probeer je dat feit te omzeilen ?
Ah ja omdat er in je buurt een allochtoon woont woon je volgens jou in een sociaal woningblok ? Ben jij wel nog normaal man ? En touwens is het op de dag van vandaag al moeillijk om ergens te gaan wonen waar er niet ergens in je buurt geen allochtoon woont, laat staan een multikuller als jij. Denk jij dan dat wij onmiddellijk gaan verhuizen al er zo iemand in je buurt komt wonen ? Dan hoeven we zelfs al niet meer uit te pakken na verhuisd te zijn.
Oud 25 maart 2015, 22:42   #253
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Een handvol demonstranten in een stad van vele duizenden inwoners. Aan de eerste de beste Frituur staat er dikwijls meer volk aan te schuiven.

Zo denkt een bekende reporter in molenbeek er over;
http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...-van-molenbeek
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 22:56   #254
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
U heeft het niet begrepen.
Hij interpreteert alles zodanig dat het hem in een goed daglicht plaatst. Het is als een jong gangster marokkaantje dat denkt klasse te hebben omdat hij in een BMW rijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het gezin waar de Profeet naar verwijst hoeft daar helemaal geen rekening mee te houden: ramen open, deuren open, chauffage op heimweelandtemperatuur en alle lichten aan .... het OCMW betaalt de energierekening.
Idd. kun je je dat voorstellen € 2000 bovenop de normale maandelijkse voorschotten (€ 150 x12), exclusief electriciteit ?
Oud 25 maart 2015, 23:03   #255
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Een handvol demonstranten in een stad van vele duizenden inwoners. Aan de eerste de beste Frituur staat er dikwijls meer volk aan te schuiven.

Zo denkt een bekende reporter in molenbeek er over;
http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...-van-molenbeek
Er waren "meer dan 100 demonstranten" .
Fantastisch !
Er zijn 480.000 inwoners in Antwerpen...

Laatst gewijzigd door Boduo : 25 maart 2015 om 23:06.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 23:06   #256
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Jij kickt erop om mensen te kleineren, hè, Pandareus?
Dank je Spitting, maar je moet Pandareus niet in de waan laten dat hem dat lukt. Zijn mening raakt mijn kouwe kleren niet. Hij denkt dat ik in een sociaal woningblok woon (het zou natuurlijk kunnen - dat niet) omdat er in mijn app. blok van 6 appartementen op het glvl een allochtoon, door het OCMW dan nog, "gedropt" is. Hij denkt dat ik daarom gefrustreerd ben. Er zijn mensen die het zo niet begrepen hebben op moslims en allochtonenen maar die er amper mee te maken hebben, laat staan in zo'n buurt wonen waar het er van krioelt.
Oud 25 maart 2015, 23:09   #257
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Op de hoek van de Hoogstraat is er idd. een frituur. Misschien stonden die aan te schuiven aan die frituur. Het zou ongeveer kunnen kloppen met die 100 tot 150 man.
Oud 25 maart 2015, 23:26   #258
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Ik zie niet hoe het opsommen van statistieken racisme is.

De politie houdt die cijfers bij, weet u wel. Hoeveel mensen van welke origine en welk geslacht en welke leeftijd er wat gedaan hebben, wanneer en hoe? En hetzelfde voor iedereen die in het gevang zit. Dat wordt minutieus bijgehouden.

En als burgemeester heeft BDW toegang tot die cijfers van de politie.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 25 maart 2015 om 23:27.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2015, 23:33   #259
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijkheid : geen enkel.
Ik kots alleen van mensen die met een airtje rondlopen van 'wij zijn beter dan dat volkje uit de zandbak' maar die dan blijkbaar uit dezelfde ruif eten en van dezelfde faciliteiten gebruik maken die de rest van de maatschappij financiert voor hen. Of dacht je dat er één gebruiker daarvan, blank, mokka of donkerzwart bestaat die de volledige kostprijs van die faciliteiten zelf ten laste neemt ?

Wie binnen de normen (o.a. inkomsten gerelateerd) valt om gebruik te kunnen maken van die diensten mag dat, en verdient dat dus in ons sociaal systeem. Daarvoor betalen wij en daar is niets mis mee.

Er is echter wel een probleem als een deel van de gebruikers zichzelf op een trapje zet en dan gaat denken dat ze anders en beter zijn dan sommige anderen die binnen hetzelfde systeem passen.
Nogmaals, als je mij met dit betoog bedoeld wil ik je zeggen dat het enige dat ik gezegd heb was dat er bij mij in mijn app't blok Soedanese moslim parasieten/profiteurs zijn komen wonen, en dat die daar door het OCMW gedropt zijn. Het zijn wel dat soort mensen die doen alsof alles hier gratis is. Zij voelen zich, zoals elke moslim trouwens, superieur, en niet wij.

Dat wil dus niet zeggen dat ik in een sociaal woningblok woon. Indien jij dat daaruit besluit ben je gewoon dom.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 maart 2015 om 23:35.
Oud 26 maart 2015, 00:06   #260
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Er waren "meer dan 100 demonstranten" .
Fantastisch !
Er zijn 480.000 inwoners in Antwerpen...
Er zijn dan eigenlijk 479900 inwoners uit tegenbetogen thuis gebleven.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 maart 2015 om 00:07.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be