![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook met de kindervergoeding onder de 14 jaar zou ik komaf mee maken en in ruil daarvoor in alle buurten gratis kinderopvang voorzien en boven de 14 jaar, enkel en alleen aan hen die school lopen en ook daadwerkelijk de lessen volgen en minstens met vrucht slagen. Nu geven werkende mensen dikwijls meer geld uit aan kinderopvang dan dat ze kindervergoeding krijgen en anderen grijpen het hebben van kinderen aan om niet te moeten gaan werken omdat ze thuis voor de kindjes willen zorgen. Daar moet zo snel mogelijk een einde aan gesteld worden, en wedden dat uw aangespoelde dan in files aan de grens staan aan te schuiven om het land terug te verlaten, want gij denkt nu toch niet dat die hier zijn omdat ze onze normen zo appreciëren dat ze ook zo willen leven zoals wij of om het goede weer wat wij hier hebben hé? En nu zullen er weer veel zijn die uit hun vel springen met de bewering dat er geen werk is voor heel de bevolking. Wel, als we al die profiteurs niet meer hoeven te betalen kunnen we de belastingen die elk van ons nu betaalt aanzienlijk terugdrijven waardoor onze zo gezegde te hoge lonen, om concurrentieel te zijn op de arbeidsmarkt, flink kunnen verlagen waardoor we al direct een pak meer concurentieel zullen worden. Laatst gewijzigd door Garry : 26 maart 2015 om 00:36. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Gouverneur
|
Voor mij is het goed dat BDW de problemen benoemt, maar dan moet hij dat zorgvuldig doen. Zeker wanneer het onderwerp gevoelig ligt. Hij had specifieker, concreter kunnen zijn en de context moeten verwoorden waarin deze zaken dienen bekeken worden. Als hij genuanceerder en concreter de problemen had benoemd, was er misschien niet zo'n protest geweest.
Laatst gewijzigd door Tomas : 26 maart 2015 om 00:29. |
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De waarheid heeft zijn rechten.... Het linkse poco pamperberleid heeft duidelijk gefaald.... En het is niet omdat het onderwerp gevoelig ligt dat men om de problemen heen moet praten in het kader van de politieke correctheid ... |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Gouverneur
|
Ik zei dus dat hij dat beter had gedaan. Nu heeft hij een groep gestigmatiseerd. Hij had beter specifiek geweest en de context geschetst in plaats van algmeen en stigmatiserend.
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ben dat politiek correct geneuzel beu, ik voel mij helemaal niet 'opgezet' tegen Berbers en ik ga ze nu ook niet anders bekijken.
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de sociale woningblokken moest op een gegeven ogenblik een minimum percentage van de wooneenheden voorbehouden worden voor allochtonen. Al eens gaan kijken in Antwerpen naar dat soort appartementsgebouwen? Hoeveel bedraagt het minimum aantal voorbehouden wooneenheden voor de autochtonen????? |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Gouverneur
|
Er zijn heel wat experts die die problemen in het lang en het breed met cijfers en socio-economische oorzaken hebben benoemd met man en paard. Zij noemen een kat en kat en suggereren vanuit die expertise oplossingen op vlak van onderwijs en integratie en anti-discriminatiemaatregelen. Dit gesteund met massa's bewijslast uit de praktijk.
De problemen worden echter niet simplistisch populistisch in een oneliner benoemd zodat zelfs een simpele ziel het snapt, maar genuanceerd en in al zijn complexiteit geschetst. Laatst gewijzigd door Tomas : 26 maart 2015 om 00:46. |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Gouverneur
|
Welke politieke vrienden?
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alles wat niet in het linkse kraam past is uiteraard stigmatiserend.... Als de vriendjes van de linkse poco nog eens op straat gaan rellen zien we waar de haat tegen gericht is,en waarvoor ze in werkelijkheid zijn.. https://www.youtube.com/watch?annota...&v=Nz3fU3V7dIs |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Gouverneur
|
Wat een straattaal. Misschien eens een boek vastnemen en daarna discussiëren?
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat moet zonder politiek correcte bochten gezegd kunnen worden. |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.lyngsat.com/tvchannels/cy/BRT-1.html http://www.lyngsat.com/tvchannels/cy/BRT-2.html http://www.lyngsat.com/freetv/Cyprus.html Ik betwijfel of die van Cyprus daarvoor naar België komen [/plaagmode]
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 maart 2015 om 02:22. |
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Auto's in brand gestoken - jongeren. Bende die politie aanvalt - jongeren. Bende die trambestuurder aanvalt - jongeren. Bende die ouderlingen aanvalt - jongeren. Bende die homo's aanvallen - jongeren. De realiteit is wel even anders, achteraf blijkt dat er ook meerderjarigen bij de daders zitten. |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|