![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu ik een superjobke heb en ongeveer het vierdubbele verdien van een gemiddelde, zelfs foefelende middenstander, moet ook ik korter door de bocht (wegens geen tijd).
Vanaf vandaag, 00.00u zomertijd, spreek ik alleen nog over profiterende hangkapitalisten. De rest is onbelangrijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn haar tetten al gaan hangen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel mij toch vragen bij het feit dat kapitaal veel meer opbrengt dan arbeid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je presteert arbeid en investeert hiervoor eten (kost). De return is fenomenaal! 10 euro voedsel kan je op 1 dag makkelijk 100 laten waard worden. Probeer eens met kapitaal?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dus de wereldbevolking zou terugdringen naar normalere proporties kan het proletariaat ook gewoon meer beginnen eisen en brutaler worden voor zijn/haar geleverde arbeid. Dé nachtmerrie voor de kerk en de rijken samen, want dan vergt het echt talent om te ondernemen en niet het simpele uitbuiten van het proletariaat om rijk te worden dat al duizenden jaren gebeurt. Dus ik geef de commies wel gelijk op 1 punt; de kerk moet kapot.
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 31 maart 2015 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |