![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de link. Vooral het stukje boven de stellingen spreekt boekdelen. Ik citeer: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Wever heeft gewoon gezegd wat moest gezegd worden, dwars van alle politieke correctheid die voor meer problemen dan oplossingen zorgt. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 april 2015 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij nog een minder genuanceerde beschuldiging dan dat BDW uit zijn hoed toverde. Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat je zegt klopt trouwens niet. Hij zegt dat die niet integratie medeverantwoordelijk is voor racisme en dus niet uitsluitend. En dat is gewoonweg zo. Los van hoe je over NVA of BDW denkt, of je links of rechts bent. Dat ontkennen is bij voorbaat iedere mogelijkheid om racisme aan te pakken op voorhand afknallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om elk misverstand uit te sluiten: ik sympathiseer met de Koerden, omwille van hun onverzettelijke strijd naar autonomie, ook al situeert men hen in het linkse spectrum van de maatschappij. Links in Vlaanderen kan bij hen gerust in de leer gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
BDW gebruikt als oorzaak de samenstelling van de onze samenleving daar dit echter een goedkeuring is voor racisme... Hij gaat er vanuit dat als je in onze vorm van samenleving leeft je niet anders kan zijn dan een racist... Ik kan alleszins zeggen dat ik dit niet ben ondanks onze huidige vorm van maatschappij. Ik oordeel over mensen naar waarden en normen, ongeacht hun huidskleur.
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Parlementslid
|
![]() Die Mede heb ik gemist, heb jij daarvan een citaat?
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik versta dus dat punt niet zo goed. Met racisme associeer ik het niet. Wel met oppervlakkig redeneren of een gebrek aan terreinkennis bij mijn burgemeester. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150327_01602997
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 2 april 2015 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nergens uit hij zijn goedkeuring voor racisme. Citaat:
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() Met zijn sandalen en zijn lang haar was het in ieder geval een kloefklapper.
![]() |
#259 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() Die stuurt de vraag "Edde ga problem ofwa?" via de deurwaarder.
![]()