![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Knack heeft al het filmpje van de Goedele Nu -uitzending met Stevaert van het net gehaald.
Check zelf. http://www.knack.be/nieuws/natalia-i...rmal-3868.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé de lijkenpikkers zijn hier weer goed bezig.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Het was een heilige. Zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ranzige zaakjes? Waarop is deze gratuite aantijging gebaseerd? Van 'horen zeggen'? Als je beschuldiging te uiten hebt, onderbouw ze dan a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een heel vat druppels van dit soort, zeker.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 april 2015 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door zelfmoord te plegen voorkomt SS dat er deksels van vuile potjes vliegen. Die potjes moeten nogal stinken dat hij er zich voor verzoop.
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wierook die vandaag al is rondgezwierd om de stank te verbloemen, is ongezien. Regimepers incluis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lijkenpikkers van Humo en Dag allemaal <
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had de lijkenpikkers eens bezig moeten zien toen Humo Pol Vandendriessche veroordeelde. En die keek niet eens tegen een rechtzaak aan wegens verkrachting.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik heb lelijke Lieten en sexkoningin Liekens bezig gehoord. De hypocrisie waarmee dezelfde kliek op dit forum destijds P.Vandendriessche aanpakte, maar Stijve Stunt uit de wind probeert te zetten valt ook op. We weten ineens waar het afkalvend electoraat van de sossen zich bevindt.
![]() |
![]() |
#111 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Vreemdeling
|
![]() Toen Stevaert Minister was van ruimtelijke ordening smeekten tientallen gewone en brave burgers om hun huisje te kunnen behouden maar met één pennentrek beval hij koudweg de afbraak. Zijn de Vlamingen dit al vergeten. Wie kan met zo iemand medelijden hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Je moet die "serene" toon eens gaan opzoeken in de draad, toen Karel Dillen, of Marie Rose Morel gestorven was.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 2 april 2015 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel hij niet meer in het openbaar aan politiek deed had hij achter de schermen nog wel iets te zeggen binnen de partij. Als bemiddelende persoon tussen de onderlinge vete's bv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In geval van onschuldig: 1) Hoe zou men (hier) dan reageren met of zonder zelfmoord ?? 2) Hoe zou het "slachtoffer" zich nu voelen ?? In geval wel schuldig: 1) Schrik voor de gevolgen ?? 2) Hoe zou het slachtoffer zich nu voelen ?? Dat sommige nu op zijn lijk dansen , is dan ook laf !! En ik ben geen SPa-fan of stemmer !!!! Als ik op het lijk zou dansen van een andere (niet of schuldig) welke bij uw partij zit , hoe zou u dan reageren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij gelooft toch zélf niet dat "men" héél goed wist waar men moest gaan zoeken? En waarom?
![]() |
![]() |
#119 |
Vreemdeling
|
![]() Verbijsterd bij het lezen van zoveel smerige drek!
Ben absoluut niet links, en had geen sympathie, noch antipathie voor de overledene, maar de reactie's van sommigen stoot me zwaar tegen de borst. Indien ik een naaste was, en ik las dit, dan zou ik hen zeker dagvaarden. Misschien wordt het eens tijd dat men niet langer anoniem kan posten, zodat ieder wat meer zijn woorden zou wikken en wegen. Ook verbijsterend is te zien dat zovelen denken de ware toedracht te kennen, omwille van die wanhoopsdaad. Ik denk dat het makkelijker is een beschuldiging en misprijzen te dragen als schuldige dan wanneer het onterecht is en je dus onschuldig bent. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik vermoed dat Meneer Stevaert onschuldig is. En misschien raar om zeggen, maar het 'slachtoffer' kan maar beter echt slachtoffer zijn, anders heeft ze een dode op haar geweten. Haar advocaat meldt dat ook zij het zeer moeilijk heeft: ik kan dit goed geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een afscheidsbrief waar iedereen zo geheimzinnig over doet. En dat lijkt plausibel. Waarom zou men anders al om 11 uur vanmorgen alarm slagen en van een onrustwekkende verdwijning gewagen? |
|
![]() |
![]() |