![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw invulling, maar u schijnt het bijzonder moeilijk te hebben met "vrijheid". Het lijkt er immers op dat u uw wereldbeeld aan anderen wil opdringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Jan, ik kan je vragen "waarom wel?"
Maar dan gaan we bezig blijven ![]() Wat zou Jezus doen? Vrouw wordt verkracht, ze wil het niet kind niet. Wat zou Jezus doen? Zitten wij niet in een tijdperk waar andere thema's nood hebben aan aandacht? Maar dat het net diegene zijn die men niet openbaar bespreekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is een kind religieus opvoeden niet eerder een beperking op vrijheid? Sommige gaan daar zo fanatiek in ver dat hun kind sterft omdat ze bloedtransfusies weigeren... Waar is dat kind zijn vrijheid als religie daar de overhand neemt? Maar in een secularisme zou dat kind gered worden, want het ziekenhuis staat boven het geloof. Als de wet zegt dat een arts niemand mag laten sterven, moeten zij niet meer lijdzaam toekijken. En dat is maar 1 voordeel uit de duizenden. Kan u nadelen noemen bij een secularisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Ik beschouw het journaal als een mededeling van de belangrijkste zaken.
Als "mgr" daar zijn mening over abortus kwijt kan, vraag ik mij af waar hun prioriteiten liggen? En U zegt dat ik een probleem met vrijheid heb? Ik denk dat ik de beperkingen van mijn vrijheid recent begin te ontdekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke beperkingen dan wel? Wordt u dan verplicht naar het VRT- of VTM-journaal te kijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik check meestal internetkranten ![]() Gelukkig , leve de vrijheid ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit kan je toch in alle hoeken duwen en daar in het midden meerdere antwoorden plaatsen? Maar waar is dat kind zijn vrijheid dat het niet mag eten zonder een kruis te maken? En zou de school dan niet mogen toekijken of het kind haar/zijn kansen beperkt worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik deed dan altijd het tegenstelde , enkel wanneer ze echt meekeken , anders bewoog ik m'n hand een beetje omhoog ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 april 2015 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Ja misschien had ik dat ook beter gedaan cookie. De mainstream sucked ass...
De komende generaties zullen dat nog harder bevestigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wederom dat is maar 1 voorbeeld van de duizend voordelen. Heeft U nu al een nadeel tegen het secularisme? Het nieuws moet het nieuws tonen, abortus is nieuws, maar niet gelinkt aan "mgr" he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met secularisme heeft dat trouwens niets te maken, wel met de deontologie van de arts zoals verwoord in de eed van Hippocrates. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |