![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22681 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alsjeblief Tavek ...
![]() |
![]() |
#22682 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22683 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22684 |
Banneling
|
![]() Die mensen zijn door black ops militairen naar beneden gesmeten. Ahja, de rookontwikkeling en die vlammen die we op tv zagen waren trukage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22685 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22686 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22687 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En, vertelt mij eens, hoe hebben ze die vlieger geprojecteerd in de lucht ? Of is het een soort massahysterie die die miljoenen New Yorkers hebben meegemaakt? Ik sta te popelen om te horen hoeveel plausibeler deze verklaringen zijn dan gewoon metaal dat breekt door temperatuur(sverschillen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22688 |
Banneling
|
![]() Gij weet even goed als ik dat het allemaal op internet staat. Take your pick, en oordeel dan zelf wat ge gelooft en wat niet. En als ge niet zeker zijn, kies dan hetgeen U het geloofwaardigst lijkt. Er zijn er hier in deze draad in elk geval die enkel gaan zoeken (als ze al gaan zoeken - wat ik sterk betwijfel) naar bevestigingen van de theorieen die ze aanhangen. En om terug te komen op uw post. Ik heb de links van de YT filmpjes gepost, waarom moet ik dat dan steeds herhalen. Als het U interesseert zoekt ge het maar zelf op. Ik doe dat ook, en oordeel zelf. Maar ten andere, denkt gij nu echt dat de mens in de straat of gijzelf weet welke de allerlaatste technologieen zijn die de militaire machthebbers "kunnen gebruiken" ? Ge zou echt achterover vallen als ge wist hoever die militairen staan op alle mogelijke gebieden. Of denkt ge nu echt dat ze alles onder uw neus gaan gooien ? Die zitten ook niet stil die militairen. Niet moeillijk dat er bepaalde militaire zones in Amerika totaal onmogelijk te betreden zijn. En dat was ten tijde van 9/11 ook. Zijt gij er wel van overtuigd dat er zo iets bestaat als Area 51 ? En wat is er nu efficienter dan alles in het belachelijke te trekken, ge ziet het hier in deze draad voor uw eigen neus gebruiken. Alles wat niet strookt met de officiele versies word in het belachelijke getrokken. En als gij aan de Dromedaris zijn comments waarde hecht verlaagt ge U in mijn ogen tot op zijn niveau, dat ik nog een stuk lager inschat dan dat van atmospheer, parcifal, Dixie etc.., ik bedoel een mens moet ook zijn keuze maken tussen al die commentaren.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 13 april 2015 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22689 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs in het felle zonlicht zien we de vlammen nog (de zuid toren is hier al ingestort) Het vuurtje was zo klein dat er over de radio van het Fire Department of New York klonk "all units to the trade centre" Even goed kijken onder de vlammen zee aan de rechter zijde trouwens , naar de kolommen daar. Duidelijke voortekenen van wat komen gaat.
![]() |
![]() |
#22691 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22692 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22693 |
Banneling
|
![]() Het internet is over het algemeen een goede databank voor gekken en google leidt u vaak naar gigabytes aan absolute zever.
Doe een textboek open. Introduction to Materials Engineering van Callister bijvoorbeeld. Misschien begrijp je dan wat er mis kan gaan met staal dat on-even wordt opgewarmd door een brand. Of lees simpelweg de Eurocode en haar aanbevelingen met betrekking tot branden. Maar ik denk dat de prof_eet en gun nog niet eens weten wat de eurocode is. En hoe die wordt opgesteld. Ik kan mij inbeelden dat het entertainment value van samenzweringen veel groter is dan falend staal.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die kuddemens heeft men jarenlang in films op TV, CD's laten zien. Maar nu plots ziet hij er 3 achter elkaar op TV en in real time, en men zegt hem dat wat hij nu 3x achter elkaar gezien heeft, er mogelijk wel uitziet als een CD, maar dat het er geen is. Om dat te bewijzen dat het geen CD's zijn halen de officiele instanties, bijgestaan door pers en TV, alles uit de kast om te ontkennen dat wat de kuddemens gezien heeft in feite geen CD's waren. En wat doet de domoor/kuddemens/simpele geest die er ondertussen niets meer van snapt ? Ten einde raad rest hem dan niets anders over dan de officiele versie maar te geloven, hoe totaal ongeloofwaardig hem die officiele versie ook schijnt. Hij bouwt ondertussen stevig aan zijn cognitieve dissonantie, en kan weer rustig verder slapen en lekker onbezorgd 's morgens vroeg naar het werk stappen. Hij denkt bij zichzelf nu dat elke zogenaamde CD er in feite geen is zolang het niet officieel op radio en TV bevestigd word dat wat hij ziet een CD is. Binnen een groot aantal jaren als hij oud en op sterven ligt vraagt hij zich misschien nog wel heel even eens af hoe het komt dat wat hij die dag in September voor een no-CD heeft moeten aanvaarden, zich voor de rest van zijn leven nooit herhaald heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meest onnozele zaken komen vertellen die dan vakkundig worden weerlegd, vervolgens door jou genegeerd om weer een volgende flater te begaan. Zo kom je inderdaad vlug aan 10 jaar lullen-om-te-lullen. Als je dat wil bezien als je foutjes links of rechts kunnen veroorloven ? Laatst gewijzigd door praha : 13 april 2015 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22696 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
jij kan dat blijkbaar niet begrijpen wegens een ernstig intellectueel deficiet. uw opinie is niet gelijkwaardig aan de onze, evident. Citaat:
enkel al het idee dat je denkt foutjes te mogen/kunnen maken maakt u op voorhand de verliezer in dit soort van discussies. niemand neemt je serieus. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 april 2015 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22697 | ||
Minister-President
|
![]() Dat is zeer juist. Ik heb hier al de meest fantastische fatasieverhalen gelezen, door volwassenen geschreven en gepresenteerd alsof ze echt gebeurd zouden zijn.
Citaat:
Het ENIGE wat jij hier doet is honderd keer, iedere keer weer luid roepen hoe dom wij wel niet zijn. Da's werkelijk het enige wat jij hier doet. Elke feitelijke discussie ga je als de pest uit de weg. Ik heb hier nog niks van jou gelezen waar enige kennis van zaken uit blijkt. Het verste dat je gaat is blind wat onnozele youtube-filmpjes, gemaakt voor makkelijk te overtuigen simpele zielen waarvan men weet dat ze alles geloven wat je hen voorschotelt als het maar zot genoeg klinkt linken en dat als één of ander 'bewijs' proberen te verslijten. Jij discussieert niet, je bralt. Case in point: Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 13 april 2015 om 22:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22698 |
Banneling
|
![]() Vakkundig worden weerlegd ? Droom maar verder. Moet ik nu geloven dat al diegenen die hier de officiele versie bijtreden ineens burgerlijke ingenieurs zijn ? Want enkel zo is een vakkundige weerlegging mogelijk. Er zijn toevallig ook wel burgerlijke ingenieurs die net het tegenovergestelde beweren dan de officiele versie. Daar al eens aan gedacht ? Jij en je domme trawanten kiezen enkel dat uit dat je eindconclusie recht houd. Al de rest word zonder pardon opzij geschoven. Zij halen gewoon ook hun informatie op het internet, maar het enige vakkundige dat ze kunnen is juist die sites en die informatie hier posten die strookt met de (alle) officiele versies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22699 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22700 |
Banneling
|
![]() Is de waarheid hier nu nog niet gekend na 1135 blz? Aub zeg.
Iedereen met een greintje verstand en een beetje goede wil om de feiten deftig te bekijken wéét gewoon dat 9/11 een inside job was. Wtc7 is de sleutel. The smoking gun. Als iemand nog twijfelt, maak je jezelf iets goed wijs. De crashes van Mh17 en die van Germanwings waren goede voorbeelden. ![]() Iemand de achtervleugel gezien bij de crash nabij Shanksville? In 99% van de gevallen wordt die teruggevonden. Maar ook bagage, lijken, passagiersstoelen, enz.. In Shanksville werd er gewoon NIETS teruggevonden van een Boeing. (Toch niet op de officiële crash site) Ik ben blij te zien dat er hier enkelen er in geslaagd zijn om hun paardenbril af te zetten. Meer woorden en tijd ga ik er niet aan vuil maken. Proficiat aan degene die dit onderzocht hebben. Aan de ontkenners: start uw onderzoek en bekijk "september 11, the new pearl harbor" om te beginnen. |
![]() |
![]() |