Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2003, 15:01   #41
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
kheb anders al verdomd veel schedels gezien. Die schedels worden nu als bewijsmateriaal tegen Milosevic gebruikt in de VN-rechtszaak tegen hem.
Schedels, ja. Herinnert ge u nog die door de Roemennse geheime dienst gefolterde lijken in '89? Iedereen trapte daarin. Later bleek dat het overleden ziekenhuispatiënten waren die een autopsie hadden ondergaan.
Miloseviç zit nu vast voor dezelfde feiten als waarvoor Bush nu bewierookt wordt(in Amerika tenminste).
En het verschrikkelijke verhaal van Irakezen die couveusebaby's dood doen bleek ook niet waar. So? Een andere hoax aanhalen om te bewijzen dat de massamoorden in Kosovo niet gebeurd zijn is niet echt een stevige fundering, vindt ge zelf ook niet?
Ge begrijpt zijn argumentering niet. Die berust namelijk op: In Irak waren het mensenrechten en Amerikanen en het was niet waar, en in Kosovo waren het ook mensenrechten en Amerikanen en het zal dus ook wel niet waar geweest zijn.
awel, dat zei ik toch?
Omdat het in Irak niet waar was, zal het in Kosovo ook wel niet waar zijn. Of er nu argumenten voor dat laatste zijn of niet, doet er blijkbaar niet toe.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2003, 23:30   #42
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
awel, dat zei ik toch?
Omdat het in Irak niet waar was, zal het in Kosovo ook wel niet waar zijn. Of er nu argumenten voor dat laatste zijn of niet, doet er blijkbaar niet toe.
Die slechte Amerikanen is het sleutelwoord dat u ontbreekt om zijn redenering te volgen. Hadden de russen Milosevic buitengezwierd had hij daar helemaal geen probleem mee gehad.
Oud 16 april 2003, 21:55   #43
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Sedert enkele dagen ervaar ik een soort gevoel van welbehagen dat me j�*�*�*�*ren onbekend was. Niet direct een euforisch gevoel, maar een gevoel van geruststelling, van goed voelen.

Na wat introspectie leek mij dit gevoel het meest gelinkt te zijn aan de gebeurtenissen in Irak, hoewel ik daar zeer gemengde gevoelens en bedenkingen rond koester.

Bij nader toezien bleek het uiteindelijk niet zozeer om de oorlog, dan wel om de heel ruime context te gaan. Om een gelijkaardig gevoel terug voor de geest te halen moest ik immers terugkeren tot de tijd voor de oliecrisis van 1973.

In 1973 daalde er over de hele westerse wereld een donkere wolk van dreiging door de Arabische wereld neer. Sedert 1973 immers staan we dagelijks bloot aan allerlei vormen van terreur door de moslims : de olieterreur, de terreur van de straatcriminaliteit van de moslimmigranten, de terreur van het internationaal moslimterrorisme tegen westerse doelen. Met als uiteindelijke culminatie de terroristische aanslagen van de moslims op de symbolen van het westen op 11 september 2001.

Toen spraken de moslims over "that bittersweet feeling of revenge".

Maar tegelijkertijd betekenden die aanslagen ook een keerpunt. Enkele maanden nadien ging het wreedaardigste en achterlijkste moslimregime voor de bijl van de Taliban in Afghanistan.

En nu is dus het perfide regime van de psychopatische Saddamclan in het hart van de Arabische wereld aan de beurt.

Eindelijk heeft het westen na 30 jaar weer zijn lot in eigen handen genomen en heeft het besloten niet meer toe te geven aan de chantage van de moslims. Enkele laffe westerse regeringen proberen hun corrupte islamitische troetelkinderen nog een tijdje de hand boven het hoofd te houden, maar de leidende westerse natie, die meer slagkracht en daadkracht heeft dan alle andere westerse landen samen heeft nu duidelijk het initatief genomen om de Arabieren op hun plaats te zetten.

Laat ons hopen dat ze deze les begrijpen en dat ze beslissen om tot de club van vrije naties toe te treden. Zoniet kunnen ze een koekje krijgen van hetzelfde deeg als dat in Afghanistan en Irak.

Hoedanook, na 30 jaar klaren de donkere dreigende wolken boven de westerse wereld eindelijk op.

Ik heb de titel van deze topic veranderd van "Een Goed Gevoel" in "Een slechte Smaak"

Dat Amerikanen een slechte smaak hebben dat weet het kleinste kind, maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen.

Wat ik wel wil zeggen is dat ik sinds de val van Bagdad met een steeds sterker vies gevoel blijf zitten als ik bezie wat er nu allemaal gebeurt.

Het Ministerie van Olie wordt door de Amerikanen streng bewaakt, Het Museum en de Bibliotheek van Bagdad met hun unieke schatten van het menselijk erfgoed worden door de "bevrijders" moedwillig aan hun lot overgelaten...

Alle steden van Irak worden overgeleverd aan de plunderaars, maar in Tikrit, dat het meest geprofiteerd heeft van het Baath-regime, patrouilleren de Amerikanen en zijn er geen plunderingen...

Saddam en zijn familie en medestanders zijn allen onvindbaar...

Net zoals de "WMD's"...

En Osama Bin Laden...

This stinks ...
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2003, 22:08   #44
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik heb de titel van deze topic veranderd van "Een Goed Gevoel" in "Een slechte Smaak"

Dat Amerikanen een slechte smaak hebben dat weet het kleinste kind, maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen.

Wat ik wel wil zeggen is dat ik sinds de val van Bagdad met een steeds sterker vies gevoel blijf zitten als ik bezie wat er nu allemaal gebeurt.

Het Ministerie van Olie wordt door de Amerikanen streng bewaakt, Het Museum en de Bibliotheek van Bagdad met hun unieke schatten van het menselijk erfgoed worden door de "bevrijders" moedwillig aan hun lot overgelaten...

Alle steden van Irak worden overgeleverd aan de plunderaars, maar in Tikrit, dat het meest geprofiteerd heeft van het Baath-regime, patrouilleren de Amerikanen en zijn er geen plunderingen...

Saddam en zijn familie en medestanders zijn allen onvindbaar...

Net zoals de "WMD's"...

En Osama Bin Laden...
This stinks ...
Maar natuurlijk Darwin!!! Moesten Osama en Sadam niet bestaan hebben zou de CIA ze wel hebben uitgevonden!
In een vorig politiek leven waren ze allebei dikke vrienden van de Amerikanen!
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2003, 11:33   #45
kiezel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
euh, ik niet, maar de volgende keer dat ik er ene zie zal ik er eens in bijten...
kiezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2003, 11:40   #46
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiezel
Citaat:
euh, ik niet, maar de volgende keer dat ik er ene zie zal ik er eens in bijten...
ik denk zelfs dat ze goed smaken.
Ik ben een liefhebber van wild
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be