![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Omdat het in Irak niet waar was, zal het in Kosovo ook wel niet waar zijn. Of er nu argumenten voor dat laatste zijn of niet, doet er blijkbaar niet toe. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat Amerikanen een slechte smaak hebben dat weet het kleinste kind, maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen. Wat ik wel wil zeggen is dat ik sinds de val van Bagdad met een steeds sterker vies gevoel blijf zitten als ik bezie wat er nu allemaal gebeurt. Het Ministerie van Olie wordt door de Amerikanen streng bewaakt, Het Museum en de Bibliotheek van Bagdad met hun unieke schatten van het menselijk erfgoed worden door de "bevrijders" moedwillig aan hun lot overgelaten... Alle steden van Irak worden overgeleverd aan de plunderaars, maar in Tikrit, dat het meest geprofiteerd heeft van het Baath-regime, patrouilleren de Amerikanen en zijn er geen plunderingen... Saddam en zijn familie en medestanders zijn allen onvindbaar... Net zoals de "WMD's"... En Osama Bin Laden... This stinks ... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In een vorig politiek leven waren ze allebei dikke vrienden van de Amerikanen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |