![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met persoonlijke voorkeur wordt rekening gehouden in de nieuwe bijbel.
Ja: God is de eenheid van alle goden en godsdiensten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op verzoek van Microwezentje weer eens een post over mijn atoomtheorie, tevoorschijn gehaald uit een flinke voorraad draden die ik inderdaad nog heb staan.
Ik zou zeggen: erger je niet dat er iemand is (ik zelf dus) die een totaal andere kijk op het heelal heeft, een heelal dat eeuwig en oneindig is en uit levende wezens bestaat en God zelf is. Met mijn heelal kan de evolutie gemakkelijk worden verklaard als een bewuste creatie van hogere wezens, die in de microkosmos bestaan, en wel in de atomen die uit ruimteschepen zijn opgebouwd. De mensen hebben altijd al geloofd dat het heelal God zelf is en velen doen dat nog, maar sterren en planeten zijn geen Goden, daarvoor zijn ze te primitief. De ware Goden zijn de microwezentjes. Gods Rijk bestaat in de microkosmos die een hogere wereld is, bestaande uit een oneindige reeks steeds hogere culturen als de realiteit van een eeuwige evolutie die altijd al zo heeft bestaan en zichzelf constant doorloopt van aller laagst tot aller hoogst. Begrijp je iets niet, wat ik me goed kan voorstellen, want mijn atoomtheorie is zeer revolutionair en vereist een andere manier van denken over het heelal en de werkelijkheid daarvan......stel dan vragen. Alsjeblieft: probeer in je reacties inhoudelijk te zijn, want schelden en beledigen wordt niet zo gewaardeerd. Ik kan er ook niks mee. En bedenk dat het wel eens waar zou kunnen zijn wat ik zeg. Zelf ben ik er van overtuigd om de logische waarheid daarvan en ook omdat nog nooit iemand mij heeft kunnen zeggen waarom het niet kan. En er zijn vele logische redenen waarom het zo moet zijn in even zovele positieve argumenten uitgelegd en uit de doeken gedaan. Als je daar de interesse voor hebt en er open voor wilt staan, zul je de eeuwige en oneindige waarheid van God aanschouwen. Maar niets gaat zonder moeite en innerlijke strijd. Het heelal staat op de drempel van een totaal nieuwe tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Hier Harrie,
Jouw microwezentjes door iemand die pijnappeklierkanker overwon in beeld gebracht. Geniet van het verhaal, zeer pakkend! http://the-nexian.me/2-uncategorised...-pineal-cancer |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Tijd voor een doeltreffende antibiotica.
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En dat er toevallig toch overeenkomsten mochten zijn, tja er zijn enkele wijze waarheden die van alle tijden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Krijg er hoofdpijn van.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en aldus wat duidelijker in beeld gebracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gods Rijk bestaat in de microkosmos geheten. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals het microleven zich begon te manifesteren in de macro. Sluit enigszins aan bij de evolutietheorie... Een vereniging van alles is essentieel om een middelpunt van waarheid te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aarde wordt te krap en te klein en is al reeds vol van leven. Nu is de ruimte aan de beurt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Vaneigenst Harrie! (uiteraard)
Maar de macroreuzen zijn dan onze huizen zo slim door AI he ![]() Nmbm |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan wel in de collectieve gedaante daarvan (als collectieve geest), dus een stuk dommer. Wij zijn dan inmiddels tot microwezentjes geëvolueerd, dat wil zeggen: in verhouding tot de macroreuzen. Citaat:
Ik gok: naar mijn bescheiden mening? ![]() Tekening van een toekomstige macroreus over ongeveer honderd quintiljard (10^35) jaar, die ongeveer een miljard lichtjaar jaar groot zal zijn. En een seconde duurt voor hem ongeveer 300.000 biljoen jaar. Ook zal er dan eens een macroreus zijn die net als ik ontdekt dat atomen uit ruimteschepen moeten bestaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Beste Harrie.
Die ai is wat wij gaan maken he. En die ai gaat ook de ruimte koloniseren. En bij sommige zijn wij dan de microwezentjes binnenin he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
[quote]Dat is mijn nieuwe bijbel met een bewijs van gods bestaan als een oneindig aantal microwezentjes in de microkosmos. Gods Rijk bestaat in de microkosmos geheten. Daar staan interessante dingen in. Ik heb nog niet alles gelezen. Maar het was bij de Rozenkruisers, dat ik op oudere leeftijd voor het eerst hoorde van de microkosmos en de macrokosmos en de dialectiek. En ook zich het begrip god als een collectief. Citaat:
Het klinkt misschien ook allemaal gek wat ik hier schrijf, daarom moet je mij niet geloven. Ik ben geen wetenschapper, gewoon een verwonderde denkster. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de macroreuzen zijn toch wel iets anders, want dat worden levende wezens, zoals wij nu zijn en onze intelligentie is niet kunstmatig, en berust op het collectieve bewustzijn van de microwezens in ons lichaam. En dat zal zich in de toekomst herhalen in het groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Onze huizen = macroreuzen.
Die huizen zo uiterst slim, omdat wij er gesofisticeerde AI in steken. Maar niet enkel onze huizen, ook gewone onbemande AI zal van A naar B vliegen en info naar ons moederschip sturen. Waar de mens dan langs alle kanten de ruimte zal gaan koloniseren. Op gunstige locaties die de AI drones/ruimteschepen ons doorsturen. Heb je het kunstwerkje gezien van die microwezens? Gezien wat ze allemaal vervoeren naar onze pijnappelklier en zich uiterlijk manifesteert? Je zou dat eens vanuit mijn perspectief moeten bekijken om de logische humor er van in te zien ![]() En ik had zoiets van: Shit die harrie heeft een punt... And the cosmic giggle bevestigde! Laatst gewijzigd door Peche : 17 april 2015 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de macroreus is meer dan aan huis, maar ons volk, onze totale maatschappij. Citaat:
Citaat:
Ik ben daar wat te nuchter voor. Citaat:
Ook dat heeft zo zijn plaats in Gods Hemelrijk. Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |