![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben het hem duidelijk gemaakt.
Nog onvoldoende volgens mij, want hij blijft actief in dezelfde faculteit ..., maar kom. Het vriendenrijk van de sossen is niet oneindig groot meer. titel: VUB-professor Willem Elias neemt ontslag als decaan na omstreden uitspraak link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150417_01634615 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 april 2015 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Als ze nu ook nog de vrijmetselaars hun ledenlijst doen vrijgeven, zou het mooi zijn.
Maar dat zal wel niet zo ver komen, denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Mja ontslag.
Hij is en blijft prof en het zal hem volgens mij geen cent kosten. Nu kan hij leuk zich terug focussen op zijn onderzoek en onderwijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had wel gelijk.
Als je verkracht bent ga je onmiddellijk naar de gerechtelijke overheid en niet na 3 jaar (voor de bewijslast). Zijn bewering dat een kut nooit kan versleten worden door 1 man , is waarschijnlijk ook waar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VUB zou hem moeten ontslaan. Met C4, zoals het hoort. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Die kerel lijkt mij niet snuggerder dan de gemiddelde forummer hier. Iedereen kan blijkbaar professor worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Publieke steekvlam-justitie...
En zeggen dat de VUB ooit voorvechter was om meningen te kunnen hebben en te kunnen uiten. Poor Belgium. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is volgens mij de goeie zaak.
Aangezien hij zelf geen psycholoog is (had ik vroeger niet begrepen), is zijn activiteit als prof zelf niet in het gedrang gekomen door zijn uitspraak die enkel maar zijn grote onkunde in de psychologie illustreert, maar waar hij geen prof van is. Wat wel genant was, was dat hij decaan was van de faculteit waar psychologie werd onderwezen. Je kan onmogelijk decaan zijn, en de grootste stommiteiten verkondigen in een vakgebied dat in je faculteit onderwezen wordt he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe klote deze uitspraken ook zijn, als ze niet tegen de wet zijn, kan je er niks tegen doen. Ik heb proffen geweten die het nog veel bonter hebben gemaakt, en die hebben ze met loonsbehoud gewoon op een soort non-actief gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er is wel degelijk imagoschade, wat ook wel zijn gevolgen heeft ivm bepaalde onderzoeksopdrachten en fondsen. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 april 2015 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boven op zijn salaris als gewoon hoogleraar (8-9k bruto). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stommiteiten verkondigen is niet het alleenrecht van Jan met de pet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij mag op een solicitatiegesprek bijvoorbeeld ook de idioot uithangen. Dat is niet verboden. Maar je draagt er wel het gevolg van dat je niet aangeworven wordt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 3 jaar na de feiten naar het gerecht trekt op een moment waarop geen enkel bewijs meer ingezameld kan worden is dat zonder meer dom. En meer dan dat heeft hij in feite niet gezegd. Wat had hij dan volgens jou moeten zeggen ? Dat het bijzonder verstandig was misschien ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kut mag versleten worden, maar moet niet. Baas in eigen slip. Ik vind jouw reactie dus eigenlijk maar pover. Om niet iets ergers te zeggen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik verkies een samenleving met meer vrijheid en minder hypocrisie. Maar goed, that's me. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |