![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ja, er is iemand aan het klagen. En net met zoals huilende kinderen, geven we snel toe opdat ze zouden zwijgen. En zo leren de kinderen dat ze alles kunnen krijgen dat ze willen, als ze zich maar een beetje verontwaardigd gedragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de Vlamingen daar misschien ongewenst?
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Zigeuners hebben er voor gezorgd dat de naam zigeuner een negatieve klank heeft verworven. Noem ze voortaan woonwagenbewoners; ik garandeer je dat binnen 15 jaar we opnieuw op zoek moeten naar een ander woord. Tegen dat is 'woonwagenbewoner' een beledigend woord met racistische inslag.
Wat is het volgende. Alle woorden verbieden die kwetsend zijn. Mogen we nog gebruik maken van rolstoelpatiënt? Dat links gedoe, moet nu eindelijk maar eens ophouden. Hoe kan men dit blijven gedogen? Wouter Van Bezien is een onnozelaar geworden. Het minderhedenforum, vind ik trouwens ook maar een naam dat heel negatief klinkt. Misschien moeten we daar een andere naam voor gaan zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan er ook niet aan doen dat de Wouterkes in de uitkoop stonden bij Groen! en bij de scouts. Invalide mag ook niet meer: wel, mensen die niet kunnen lopen zijn nu eenmaal in-valide, niet anders-lopend. Mensen die doof zijn, horen niet. Ze zijn niet anders-horend. Ik vind die vergoelijkende prietpraat een pure belediging voor de mensen die een belemmering hebben. Voor mijn part mogen ze die policors hun tanden uittrekken en ze dan anders-etend noemen als ze toastjes krijgen voorgeschoteld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wouter Van Bellingen ... Geen idee waarom ik Van Besien typte. Mogelijk omdat het in mijn ogen een even grote onnozelaar is. Een beetje van hetzelfde slag. Maar u heeft natuurlijk gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zigeuners zijn er idd, net als allochtonen, zélf voor verantwoordelijk dat de naam waarmee ze geduid worden negatief klinkt. Termont, de beste burgemeester ter wereld noemt zigeuners: "gelukzoekers, die de Gentse normen en waarden niet kennen. Die stelen, zich prostitueren en leegstaande huizen kraken". In wat verschilt dat van wat allochtonen doen? Of van hetgeen De Wever Marokkaanse Berbers verweet? Komen een pak allochtonen, al dan niet illegaal, niet naar hier om te profiteren van onze sociale voorzieningen ipv als "gastarbeider"? Een perceptie verandert niet door het woord zigeuner of allochtoon te vervangen door een ander woord. Citaat:
Wat Termont zei over zigeuners klinkt niet anders dan wat de Italianen zeggen die "racistisch" genoemd worden omdat ze er genoeg van hebben om wekelijks overspoeld te worden door duizenden bootvluchtelingen. Die mensen helpen ipv hen te laten verzuipen zorgt eveneens voor een aanzuigeffect. De waarheid mag niet gezegd worden.....behalve door... de beste burgemeester ter wereld.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rood en groen zijn ook alles behalve dezelfde kleuren... behalve in de politiek.
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foorkramers kunnen ook woonwagenbewoners zijn en hebben niets van doen met zigeuners.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je hoe de zigeuners/Roma/woonwagenbewoners/foorkramers/weet ik veel/ genoemd worden in Bree? De stad van van Jaak Gabriëls en Kim Clijsters? DeBINGEN.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks durf ik niet meer met de sleurhut op vakantie!
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik geef toe , het hangt van de context af !! Wanneer dit met opzet kwetsend bedoeld , die geef ik z'n/haar vet !!!! Maar anders , ppffff , dan mag je me zelfs kreupele noemen , of zelfs moppen tappen , de situatie voel je vanzelf aan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hoor ik het graag. Geen flauwe kul maar to the point.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het zeggen, Libro. Dat kereltje heeft vandaag de media mee. Ook in de "nieuwe" Kack mag deze opportunist tegenwoordig zijn door racisme getergde hart luchten in een vaste column. Nog even geduld. Dat kereltje werd, net als Stevaert en Anciaux, gemaakt door de media. En zal er op een dag ook weer door gekraakt worden. Net als Stevaert en Anciaux. Dat kereltje zou beter het racistische, xenofobe, onverdraagzame Vlaanderen bedanken omdat het hem de mogelijkheden heeft gegeven waarop hij in eigen land geen énkele kans zou hebben gemaakt. Als de nieuwbakken directeur van het minderhedenforum écht iets aan "onze" weigering wil doen om de wreedheden van het kolonialisme onder ogen te zien, dan moet hij niet (meer) bij de Vlamingen zijn maar bij de nakomelingen van de Belgische koning die daarvoor verantwoordelijk was, (en die alles behalve een Vlaming was) alsook bij de partijen die weigeren om de wreedheden van het kolonialisme onder LeopoldII te erkennen. Idem met de collaboratie. Daar maakte de volgende Belgische koning zich schuldig aan, maar ook diens naam zullen we door de nieuwbakken directeur van het minderhedenforum NOOIT horen vernoemen. Kwestie van zijn kansen in het land van die koningen niet zélf te ondermijnen. Van Bellingen zou beter niet vergeten dat hij het leven dat hij vandaag leidt volledig te danken heeft aan "zwarten". Een ander woord voor....collaborateurs. Het blijft vreemd dat van Bellingen vééééél minder wordt aangekeken op de collaboratieachtergrond van zijn pleegouders dan De Wever op die van zijn grootvader. Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 april 2015 om 06:52. |
||
![]() |
![]() |