![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22941 | ||||
Minister-President
|
![]() Ja, DAT zal het zijn
![]() ![]() Citaat:
Sterk! Maar nu nog eens iets: waarom zijn er in het puin van die gebouwen geen massa's onontplofte springstoffen gevonden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 19 april 2015 om 21:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22942 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22943 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij een gecontroleerde sloop van gebouwen is een vaak gebruikte methode het 'snijden' van kolommen. Snijladingen worden door explosievendeskundigen gebruikt om vitale verbindingen zo berekend door te snijden dat ze wijze waarop een gebouw precies valt kunnen bepalen. ![]() Thermiet Thermiet is een mengsel van een metaalpoeder en een fijn verdeeld metaaloxide, dat extreem heet kan branden. Het smeltpunt van bouwstaal is 1538 °C, vandaar dat thermiet gebruikt wordt om het staal te smelten die na ontbranding binnen enkele seconden extreme temperaturen van circa 2500 °C bereikt. ![]() De ladingen met thermiet worden diagonaal geplaatst, terwijl dynamiet of C-4 op de zijkant van de kolom wordt bevestigd. Eerst worden de thermietladingen ontbrand zodat het staal doorgesneden wordt, een fractie daarna wordt het dynamiet tot ontploffing gebracht zodat het stuk kolom wegschiet en de kolom geen enkele ondersteuning meer biedt. ![]() Bovenstaande foto's zouden het gebruik van snijladingen kunnen bewijzen, maar dit is onzeker. Het tijdstip wanneer de foto's genomen werden is onduidelijk dus deze kolommen kunnen tijdens de opruimingswerken gesneden zijn met een toorts of thermische lans. Het lijkt me alleen gevaarlijker om kolommen schuin af te snijden, want dan valt de kolom naar 1 richting. Het lijkt me veiliger om de kolom horizontaal door te snijden, terwijl een kraan de kolom bovenaan vastgrijpt. Er moet op deze manier ook minder ver gesneden worden, de afstand is kleiner. Maar ik kan begrijpen dat kranen niet overal aankonden en dat ze sommige kolommen lieten vallen met schuine cut met de thermietlans. Geen conclusie te maken tot dusver. Toch bestaan er foto's van net na de aanslag waar dezelfde 30° gesneden kolommen te zien zijn. Fotograaf James Nachtwey is een 'getuige' fotograaf die onderstaande beelden nam op 11 september. (http://www.jamesnachtwey.com/) De opruimingswerkers zijn pas in actie getreden op 13 september. "I never let go of my cameras. They were on a strap around my neck. The police were trying to keep everyone out of ground zero, but I stayed there all day shooting, feeling like I was on borrowed time." ![]() De schuin afgesneden kolommen zijn duidelijk te zien. Brand of instorting kunnen in geen geval zulke mooie afgesneden stalen kolommen veroorzaken. Laatst gewijzigd door Frank51 : 19 april 2015 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus alle wetenschappers die nano-termiet gevonden hebben in het wtc stof zijn wacko's met aluhoedjes? Lucht zal zich eerder via deuren en liftschachten verspreiden dan via de ramen. De druk zal zich eerder GELIJKMATIG verspreiden en niet alles via 1 raampje naar buiten duwen. Zie jij roompluimen uit de ramen schieten van 15m op onderstaande video? https://www.youtube.com/watch?v=Lcb37yyHgT8 Er is wel degelijk thermiet gevonden Debunk dit document maar: http://benthamopen.com/contents/pdf/TOCPJ/TOCPJ-2-7.pdf Based on these observations, we conclude that the red layer of the red/gray chips we have discovered in the WTC dust is active, unreacted thermitic material, incorporating nanotechnology, and is a highly energetic pyrotechnic or explosive material. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22945 |
Banneling
|
![]() WTC7 en de ‘V-cut’
Een andere vaak toegepaste snijtechniek van kolommen bij controlled demolitions is de zogenaamde 'V-cut'. ![]() Er zijn slechts 2 thermische ladingen nodig waardoor bij ontlading de kolom letterlijk van de andere glijdt dankzij de V-vormige uitsnijding die vooraf gemaakt wordt. Foto's die gemaakt zijn tijdens de opruimingswerken van WTC-7 tonen diezelfde V-cut: ![]() ![]() Waarom zouden de opruimingswerkers deze opmerkelijke V-vormige uitsnijdingen gebruiken om de resterende staalkolommen op te ruimen? Horizontaal snijden + kraan lijkt me veiliger en makkelijker.. Door de thermiet zou er dus veel gesmolten staal teruggevonden moeten worden. Zelfs in het FEMA rapport staat vermeld dat er gesmolten staal is teruggevonden in de vorm van een vloeibaar mengsel die vooral uit ijzer, zuurstof en zwavel bestaat. Een uitleg hiervoor geven ze niet: Evidence of a severe high temperature corrosion attack on the steel, including oxidation and sulfidation with subsequent intergranular melting, was readily visible in the near-surface microstructure. A liquid eutectic mixture containing primarily iron, oxygen, and sulfur formed during this hot corrosion attack on the steel. ... The severe corrosion and subsequent erosion of Samples 1 and 2 are a very unusual event. No clear explanation for the source of the sulfur has been identified. Laatst gewijzigd door Frank51 : 19 april 2015 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22946 |
Banneling
|
![]() Zeg nu zelf, welke van de 2 onderstaande branden zou het heetst geweest zijn denk je?
![]() OF ![]() In één van die 2 gebouwen wonen er NU mensen. Raad eens welke. Laatst gewijzigd door Frank51 : 19 april 2015 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin vergelijking, de ene foto 'snacht en de ander bij fel zonlicht + totaal
verschillende constructies. Je kun staal in beton niet met staal vergelijken+ bij die andere zijn geen vliegtuigen naar binnen gevlogen.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 april 2015 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist, overdag zie je geen vlammen. geen vliegtuig naar binnen gevlogen? En dan? De gebouwen zijn toch ingestort door "structureel falen door brand". Jij kent jouw eigen verzinseltheorie van NIST niet. In WTC7 vloog er géén vliegtuig in. Als je jezelf nog verder belachelijk wilt maken, ga jouw gang hoor. Dat geldt ook voor die andere "ik-geloof-niet-in-complottheorieën-want-ik-wil-niet-als-een-wacko-aanzien-worden"-gastjes hier. Moet je eens mijn aluhoedje zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22951 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
NIST schrijft zelfs LETTERLIJK dat brand alleen normaal nooit tot de instorting van de gebouwen zou hebben geleid. Ik citeer: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar leg me nog eens iets uit. Als ik doorheen jouw berichten hier lees, dan is dit hoe het mij lijkt dat jij denkt dat 9/11 in z'n werk is gegaan: -In New York zijn twee vliegtuigen in de torens gevlogen. Welke, dat is je niet helemaal duidelijk kennelijk. Vervolgens hebben ze de gebouwen opgeblazen door middel van uiterst geheim nanothermiet en springladingen, verspreid over de volledige gebouwen en zowat alle verdiepingen van boven tot beneden. Die zijn daar verstopt tijdens werken die een tijdje voordien op een paar verdiepingen van de torens zijn uitgevoerd. Ook WTC 7 hebben ze een halve dag nadien opgeblazen via ongetwijfeld ook lang op voorhand geïnstalleerde springladingen; -In het Pentagon is GEEN vliegtuig gevlogen. In plaats daarvan heeft men er een kruisraket laten invliegen. Om mensen om de tuin te leiden heeft men op de zijkant van die raket 'American Airlines' geschilderd. Een briljante techniek om een raket te vermommen, zo blijkt, want letterlijk niemand beweert die dag een raket te hebben gezien; -In Shanksville was er wel degelijk een gekaapt vliegtuig. Men heeft dit vliegtuig echter neergeschoten vlak bij de officiële crash site, maar niet op exact die plaats. Om het er te laten uitzien als de crash site, heeft men er een bom op afgeschoten, die dan de krater veroorzaakt heeft. Des nachts is men er dan een verwrongen vliegtuigmotor gaan begraven, zodat deze zou kunnen 'gevonden' worden. Om dit alles te kunnen doen, heeft men een speciaal vliegtuig dat volgens de beschrijvingen sterk leek op een privévliegtuig ontworpen, uitgerust met bommen en lucht-luchtraketten, en wit geschilderd. Vat dat het zowat samen? Komt allemaal uit jouw theorieën he. Welnu, leg mij eens even uit waarom men in alle drie de verschillende locaties, drie indrukwekkend verschillende manieren gebruikt heeft om drie keer hetzelfde te simuleren. Waarom niet drie keer op dezelfde manier werken? Waarom drie manieren kiezen die allemaal enorm ingrijpend en ingewikkeld zijn, met een bijzonder grote kans om uit te komen, en waar duizenden mensen bij betrokken dienden te zijn, waarvan er tot nu toe geen enkele zijn mond voorbij heeft gepraat? Waarom? Als er in het Pentagon geen vliegtuig is gevlogen, waar is N644AA dan? En wat is er met de passagiers gebeurd? Neem nu eens even een stap terug, en bekijk mijn samenvatting van jouw theorie nu eens. Heb je dan écht niet zoiets van 'neen, dit is echt compleet onrealistisch'? Ik vind het alvast te zot om los te lopen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22952 |
Partijlid
|
![]() Wat heeft een expert hierover te zeggen? Danny Jowenko over de verwoesting van de WTC-gebouwen
https://www.youtube.com/watch?v=k3DR...I&spfreload=10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22953 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En anderzijds vind ik het ook grappig dat diezelfde troeters die met Jowenko als dé autoriteit op het gebied van CD komen aandraven, nooit het stukje vijf minuten voor dit in de reportage laten zien. De reden daarvoor is natuurlijk simpel: hij zegt er dat het instorten van WTC 1 en 2 géén Controlled Demolition was. Dus als het op WTC 7 aankomt, is hij dé autoritiet, als het over de Twin Towers gaat is wat hij zegt niet belangrijk, wat weet hij nu? Beetje hypocriet, nee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22954 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk vooral niet dat je met zo een halve gare op een zeker niveau kunt debatteren, want als je meer dan één tegenargument opwerpt, zit je ook in het complot volgens hem. Tegenargumenten worden straal genegeerd en hij zal nooit durven neerschrijven hoe hij denkt dat 9/11 in elkaar zit, want hij weet het uiteindelijk zelf niet meer, met die tientallen tegenstrijdige en waanzinnige hypotheses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn redenering al uitgelegd. 'ALS' wtc7 een controlled demolition is, zijn de Twin Towers dat ook. En je weet goed genoeg dat wtc7 een CD was, of dat ik dat vind tenminste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22957 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22958 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22959 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
O ja, nog een vraagje: hoe lang heeft volgens jou de instorting van WTC7 geduurd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22960 |
Minister-President
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Scorpio : 20 april 2015 om 19:35. |
![]() |
![]() |