![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gele kaart was op zijn plaats geweest. Als die club geen dwingende maatregelen tegen die PiPo neemt zijn ze niet goed bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je gelijk in. Als scheidsrechter géén beslissing nemen, en er dan achteraf over lopen te zagen is ook een fout signaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht om in zijn sportclub, van medespelers, van besturen, van scheidsrechters, van supporters, van sponsors ... te verwachten wat hij zelf graag er van wilt verwachten. Deze dame-scheidsrechter verwacht van de andere actoren op het veld een niet-discriminerende houding. De speler van zijn kant, heeft ook zijn rechten. We zullen zien wie de botsing van rechten/meningen gaat winnen. Ik fluit voor wellevendheid volgens de normen dat ik denk dat die van onze Vlaamse cultuur zijn. En dat is: iemand de hand weigeren, is een zwaar signaal. Naar mijn inzicht, moet de moslim zijn godsdienst even achterlaten in de woestijn, en de mede-actor in de sport de uitgestoken hand aanvaarden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een leger steuntrekkers welke komen aanbidden . Provinciale spelers welke werkloos zijn . Iedereen weet het , de doppende speler trekt meer dan de werkende speler . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft sluit zo'n speler zichzelf uit bij de voetbalbond.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 april 2015 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n moslim die een vrouwelijke scheidsrechter een hand wenst te geven: onmiddellijk levenslang schorsen zonder kans op rehabilitatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die speler weigert , dan toont hij de mentaliteit van de groep aan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Het verbaasd me dat hij van zijn geloof wel mag voetballen. Buiten vrouwenhaat is het vaak een taboe bij fundamentalisten van de Abrahamitische religies om plezante dingen te doen
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 20 april 2015 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp je zin even niet goed. Kan je verduidelijken?
Beschuldig je me van racisme ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() also sprak een fanatieke gefrustreerde moslim die die dag zijn vrouw nog niet heeft kunnen afkloppen.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U leeft in dit land, mekaar een hand geven hoort bij een respectvolle begroeting, vrouwen vormen daar geen uitzondering op. Opzouten met meningen die lullen over apartheid voor mannen en vrouwen omwille van " respect"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mooi niet hoor.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dat Islamitisch gewauwel meer dan zat. Niet Allah bepaald hier hoe we samenleven maar deze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je vrouwen geen hand geeft, omdat het vrouwen zijn, dan is dat erg. Tenzij je vindt dat primaire omgangsregels niet gelden voor moslims? Gaan we richting apartheid dan maar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens in de koran staat dat het niet mag, dus ja, dan mag je voetballen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alice, voor alles 2