![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
|
Ik word begin Maart nieuwe klant bij Proximus ,blijkt dat mijn nieuwe nr vast zit na 2 weken (geblokkeerd) ik had een abootje genomen van 18.15€
In de winkel,die ik niet bij naam noem,in het http://www.grandbazarantwerp.be/ op de groenplaats te Antwerpen,de verkoper van deze zaak gaf mij een nieuw nr,mooi zo dacht ik,tot deze maand ik 2 rekeningen kreeg,oude eerste nr,en mijn huidige nr,volgens het cotract had ik de eerste nr zelf schriftelijk moeten opzeggen Ik vind dit ongehoord van proximus |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
|
Waar is de tijd dat een verkoper (M/V/X) zijn/haar/het vak verstond én bovendien uit zichzelf alle uitleg gaf die er te geven was......
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.975
|
Citaat:
|
|
|
|
|