![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar jullie van wakker liggen zeg,laat die walen hun pleziertje hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze beginnen met een vinger te vragen en uiteindelijk grijpen ze Uw ganse arm. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 april 2015 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik een probleem mee heb , is het feit dat ze buiten die wereldtaal er nog het Frans bijsleuren maar niet het Nederlands , de meerderheidstaal van dit land. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 april 2015 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt niet uit. Engels is de taal van wereldverbondenheid, wetenschap en vooruitgang; Frans is voor Vlaanderen de taal van de asociale verdrukking door de bourgeoisie (meetstal dan nog onze eigen verfranste bourgeoisie). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe noemde Rudi Demotte dat; de francofonie die ook de Nederlandse taal verdedigt!!! Aan wat moeten we ons verwachten wanneer ze ze gaan afbreken? En nu geen opmerkingen bij het centrum voor gelijke kansen en tegen racismebestrijding... Maar oh wee wanneer de Vlamingen durven te protesteren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() schandeer het uit! een schala aan verontwaardiging. Het is waarschijnlijk een schript van deze faschisten zodat de rode duivels niet zullen schoren, ze hebben totaal geen schrupules. Misschien moesten we deze EK wel in Schandinavië houden. Daar zwaait Frans alleszins de schepter niet.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 21 april 2015 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch vond de KBVB het toen ook nodig om een ééntalig Franstalig clublied te kiezen. Als ze er het Frans maar kunnen bijsleuren en het Nederlands weglaten , dan zijn ze in hun sas bij de KBVB. Tijd om hun subsidiekraan wat dicht te draaien . Geen Vlaams belasting geld meer voor "Les Diables Rouges" ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 april 2015 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt genoeg over wat u over het Frans en de Franstaligen denkt................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb U nog niet horen protesteren tegen deze FR/EN- slogan van onze Nationale voetbalploeg. Als goede Belgicist zou u toch moeten opkomen voor het gebruik van zowel het Nederlands als het Frans in de slogan van een Belgische Nationale Sportploeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'10 mijl & marathon van Antwerpen' kan volgens mij perfect. Mijn omschrijving was perfect: 'zeveraars' Jarenlang liggen zagen over hun taal, en het feit dat de Franstaligen hun taal wegdrukken. Maar zelf komen ze aandraven met allerlei argumenten om te verdedigen dat 'Engels' hun eigen standaardtaal wegdrukt. Gespleten persoonlijkheden. Daarvoor bestaan medische behandelingen. PS ik blijf het plezant vinden hoe de flaminganten net dat blijven bewijzen wat ik wil aantonen. Ik moet niks anders doen dan Frans door Engels te vervangen, of Nederlands door streektaal. En ze halen dan de beste argumenten aan om hun tegenstanders gelijk te geven. Meest hilarisch is dat ze dat niet doorhebben. Op één enkel uitzondering na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 21 april 2015 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 21 april 2015 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge bedriegt ook nog bewust. Ge laat belangrijke tekens weg om een verkeerd signaal te geven.
#TousEnsemble on our road to France. Zo kennen we ze wel weer. Leugens en halve waarheden. HEt lijkt er dus op dat enkel voor de Engelse 'wereldtaal' gekozen werd. Koekje van eigen deeg. Laag volk dat bewust leugens verspreidt om hun gelijk te halen. Héél laag. Maar dat betekent ook dat ge moet liegen en bedriegen om te pogen uw gelijk te halen. Dat geeft mij een andere kijk op uw topic i.v.m. ambulancediensten in Voeren. Tot vandaag gaf ik u het voordeel van de twijfel. Nu is die twijfel een héél pak minder. Laatst gewijzigd door pajoske : 21 april 2015 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |