![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stuur een helfie naar je keizerlijke hoogheid van Antwerpen, maar vergeet niet dat je 5 X per dag op je knieën met je gezicht naar Antwerpen op een matje moet gaan liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb bewust gekozen om de reacties hier niet te lezen.
Maar ze zullen wel gaan van Pandakneus-pseudo-intellectueel-antiNVAgetrol tot diehard-zogezegde Flaminganten die alles wat de N-VA doet niet meer kunnen goed vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet Vlijmscherp nu ook weer niet zo opzichtig gelijk geven, maar hij zal het wel in dank aanvaarden.
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze breken de solidariteit af, laten de rijke stinkerds gerust maar dan komen ze wel met een suffe campagne dat we allemaal moeten duwen, met een debiel geel high-fiveke als campagnesymbool. En daar mogen we niet mee lachen? Is er echt iemand betaald voor deze campagne?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag vooral ook lachen met de onkunde om tegenargumenten te vinden, roep snel Adolf terug uit zijn bunker.
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voel jij nu echt geen plaatsvervangende schaamte als je die foto van De Wever in die gele hand ziet?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg he? Ik heb me soms al geschaamd voor verklaringen van enkele van "onze" ministers, maar niet te veel. En ook niet voor dit. Staken is veel leuker.
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Welke tegenargumenten? Gewoon inhoudsloos gekakel noem ik geen tegenargumenten en ' ik vind het belachelijk' ook al niet. Dat zijn hoogstens meningen en dan nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dat was kritiek? Bedankt om dat te verduidelijken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() De Wever durft het aan van op bepaalde momenten no-nonsense te handelen. Stijve harken van andere partijen riskeren het zelfs niet om uit hun strak elitaire ego te stappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit is zelfs geen blinde partij-liefde meer, nee dit is pure devotie.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 april 2015 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer dan wanneer Di Rupo in zijn speedo voor de camera's verschijnt. Niet meer dan wanneer... Snapt u het plaatje? Wat boeit het mij als politici de lolbroek proberen uit te hangen. Soms is het grappig, soms niet. Big deal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alle hop, 1000e keer dat iemand me hier dat voor de voeten werpt. Beetje lezen helpt, maar ja, u moet het nog willen he ![]() Ik heb geen problemen met de helfie, dus ben ik een devote partijslaaf ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |