![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
|
![]() #442:
Is dat zo? Zeker van? Wel geef eens een voorbeeld. 1 universiteit die een onderzoek heeft gedaan naar cannabis met een positief resultaat, en die ook onderzoek doen naar de evolutietheorie. En dan ga ik dat eens met veel plezier bekijken. maar als ik linken geef met onderzoek dat stelt dat cannabis schadelijk is, wat dan? wat is de zin daarvan? ha ha ha, dit is het leukste machtsargument tot nu toe. Sinds wanneer is een palmares een bewijs dat iemand niet liegt? ik wacht nog altijd op het antwoord van mijn vraag: HOE kan dat, Hoe kan rook van een verbrande plant de capaciteit verhogen van longen? En waarom kan rook van tabak dat niet, Of rook van aangebrande petatjes. Leg mij eens uit hoe dat dat gebeurt. Gaan longblaasjes groeien bij aanraking van een bepaalde stof die uniek in cannabis zit? Was dat Lulz, Of is dit een woordspeling? Nee, eerlijk, vindt ge dat nu niet een zwaktebod? Lijstjes maken met linken? En 'toevallig' enkel die linken die uw mening bevestigen? 6 (zes!) vragen van mij, op geen enkel een antwoord gekregen. Nochtans waren ze alle zes 100% relevant, en geen enkele was een persoonlijke vraag. Mag ik u uitnodigen de posten ervoor ook te bekijken, met vragen aan lupus en BigF, vol met vragen waar ik ook nog steeds op wacht. maar ik wordt wel verondersteld op een persoonlijke vraag te beantwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
|
![]() Kom aan blowers! Zitten jullie nu echt zonder munitie? Geven jullie het nu al op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Verzet : 23 april 2015 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=20kQ-WYsp5I Ga daar eens wat lulz uit je nek slaan, lachsalvo's zullen je deel zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof mijn buurman begon te drinken, eerst de bekende alcohol bijwerkingen kreeg, en vandaar begon hij vrouw en kind af te slaan en nu zit hij in het laatste stadium van de schildersziekte dement voor zich uit te staren... Ocharme buurman... Stoute alcohol... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door zeddie : 23 april 2015 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een aantal pagina's terug heb ik er een post over gedaan. Herinnet u zich nog dat nieuwsbericht over dat geneesmiddel van 9000 euro voor dat kind dat het nodig heeft, maar het wordt niet terugbetaald wegens preventief gebruik? Waarom kosten geneesmiddelen zoveel? Productiekosten vooral. Zeldzaamheid van grondstoffen, in combinatie met moeilijke technieken die enkel door zeer dure machines uitgevoerd kan uitgevoerd worden. Allemaal om specifieke moleculestructuren te kunnen bouwen die het genezend process kunnen starten tegen de specifieke aandoening. En dan heb je cannabis. Daar zitten veel van die superdure moleculen gewoon in de opbouw van de plant. Geen idee over het geneesmiddel in het nieuwsbericht dat ik vermeldde, maar het medicinaal gebruik van marijuana wordt in de US vooral toegelaten omwille van het feit dat het de kosten voor de patient drukt en in sommige gevallen zelfs hulp bied voor gevallen waar zelfs nog geen medicijn voor bestaat. Komt hier natuurlijk allemaal niet in het nieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet ook dat cannabis niet de oorzaak is van zijn psychose maar zijn overgevoeligheid ervoor door een erfelijke aanleg. (Among daily users, C/C carriers demonstrated a sevenfold increase in the odds of psychosis compared with T/T carriers) Je zou kunnen zeggen dat cannabis deze zwakte aan het licht bracht maar helaas heeft hij er niks mee gedaan. Ik ben er zeker van dat deze jongen signalen genoeg kreeg maar deze naast zich neer legde. Ik ben bv. overgevoelig voor alcohol, en blijf er af. Maar een kruistocht tegen alcohol of hardnekkig blijven drinken op een regelmatige basis ? lol Laatst gewijzigd door zeddie : 23 april 2015 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | ||
|
![]() Citaat:
U doet alles om toch maar cannabis uit de 'gevarenzone' te houden, niet? Citaat:
Maar zeg: Ik hoop dat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het waren dokters die deze belofte echter maakten als het over tabak ging: 'Ik word 100 jaar oud dankzij het roken van sigaretten'. Ironisch niet ? Sigaretten zijn één van de meest geadverteerde producten in de geschiedenis van de mensheid wat natuurlijk de populariteit van het product verklaard. Echter met een pak misleiding zoals je hierboven ziet. Dit in tegenstelling met de cannabisplant die de afgelopen 70 jaar enkel is gedemoniseerd om zijn concurrentiële kwaliteiten. Het onderzoek naar de medicinale effecten van cannabis is nog niet zo lang geleden van start gegaan om de simpele reden dat het verboden was om onderzoek te doen. Wat gaat de toekomst nog brengen? U kijkt er waarschijnlijk niet naar uit, tenzij u kanker krijgt misschien ? Hier is nog een linkje over de 'Tobacco Industrie Marketing'. http://www.lung.org/stop-smoking/abo...marketing.html Laatst gewijzigd door lupus : 23 april 2015 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, Logica, als je sterft van een bijensteek dan ben je EN dood EN was je overgevoelig voor een bijensteek. Wij gebruiken hiervoor in de Logica het woord "ook", die in de Nederlandse taal in conventie is vastgelegd. Je zou je dus moeten een jaar lang een paar keren per dag laten steken... Hier blijkt dat tijd ook in je logica ontbreekt, niet? etc etc etc Hartelijk, geloof ik ten zeerste dat Uw vriend genoeg signalen heeft gekregen van zichzelf. Hoe het met zijn hoop gesteld was, is een ander verhaal. Laatst gewijzigd door zeddie : 23 april 2015 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door zeddie : 23 april 2015 om 20:25. |
![]() |
![]() |