![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de geest van mijn bijdragen wel betreft: hij was evenzeer overtuigd van zijn groot gelijk als tal van anderen, en kon dat in nogal wat gevallen niet opzij zetten, zoals die anderen. Hun eigen groot gelijk was belangrijker dan eenheid en het heil der zielen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet bij ervaring dat het wisselen van gedachten omtrent holebi's op dit forum vrijwel steeds uitlopen op wrange uitspraken en vrij bittere verwijten. Holebi's zijn hypergevoelig, voelen zich zeer snel tekort gedaan en uitermate vlug op hun teen (of pik) getrapt.
Dat regenboogvlag-gedoe is gewoon belachelijk. waar halen ze het uit om de regenboog te gaan beschouwen als hun symbool? Het is feitelijk pijnlijk om zien hoe ze zich in alle bochten wringen om toch maar aandacht te krijgen. En dan nog uitgerekend in onze samenleving. Laat ze een actie opzetten ergens in de moslimlanden. Daar is het tenminste nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vlag? In de mate dat groepen een vlag gebruiken mogen zij dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zal in die visie een bondgenoot hebben bij streng gelovige moslims. Het abrahamitische clubje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() En hoe denkt u deze strijd te strijden? U aanvaardt dus homofilie niet in onze maatschappij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu, in huis doet iedereen wat hij of zij wil zolang hij daar niemand schade mee berokkent, maar ik zal nooit aanvaarden dat het homohuwelijk op één lijn wordt gezet met het huwelijk. Ik zal zelf het homohuwelik an sich zelfs nooit aanvaarden. En of we het homohuwelijk moeten promoten op school of via media (bv thuis) stel ik mij ook zeer ernstige vragen bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Europees Commissaris
|
![]() Het enige verschil is dat men bij pedofilie of sex met dieren schade berokkent aan een levend wezen die dat niet wilt. Bij homofilie stemmen beide partners hiermee in. Voor de rest is het even ongewenst en sociaal onacceptabel gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat God van homofilie denkt is ook irrelevant, want * waarom heeft god homofilie geschapen? * god bestaat niet eens, enkel in uw verbeelding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, u verwart homofilie met homosexualiteit. In die zin bent u theoretisch nog een graad erger dan God. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 april 2015 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Homofilie bestaat al langer dan het christelijk geloof en is niet altijd een taboe geweest.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot veel christenen - of ze nog die naam kunnen dragen, is eigenlijk wel de vraag - zijn de meeste moslims inderdaad nog niet het pad afgegaan van de morele decadentie en 'alles-is-goed-zolang-we-maar-lief-voor-elkaar-zijn".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dit is een zorg die ik deel. Zo stilaan leven we in een ronduit hedonistische maatschappij die God noch gebod nog kent. Op dat vlak heb ik geleerd dat het in Oost-Europa nog heel anders is. Polen, Slovaken... het zijn nog volken met een gezonde reflex tegenover bepaalde afwijkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat pedofilie betreft; Leonard is tegen de lamp gelopen voor het verzwijgen en gedogen ervan. Bron? Want ge vraagt daar toch altijd naar! Wel het werd vermeld in het nieuws van TV1 en uitgesproken voor de rechtbank. En dat is nu juist wat ik bedoel met mijn fanfare waarover jij sarcastisch begonnen bent. Ik denk dat je dus beter eens met uw fanfare begint en vooral te zorgen dat je zelf geen valse noten brengt. Maar ik ben zeker dat dit niet doordringt onder je hersenpan. Er moeten daar hersenen zitten! Ik zal je eens een parabel vertellen Jan. Eentje die ik vandaag zelf heb gezien en verwerkt in mijn brein. Ik ben vandaag dus gaan winkelen in een winkelcentrum waar een massa volk aanwezig was. allemaal wezens dus die geschapen zijn door uw goddelijk verzinsel naar het beeld en gelijkenis van dit verzinsel. Maar de ene gelijkenis was een dikkerd, de andere een te korte; nog een andere was debiel en zat in een karretje; de volgende had een peer-poep en sommigen hadden een tronie waarvan de lust je bekroop om erop te slaan. Allemaal beelden en gelijkenissen dus. En dat is nog niet het ergste. Al die gelijkenissen moeten dus de hemel verdienen via dit aardse karnaval-kostuum. Zou het nu niet kunnen beste Jan dat het voor sommigen veel gemakkelijker kan zijn om voorbeeldig te leven volgens uw normeringen? En hoe zal uw Goddelijke verbeelding dan kunnen oordelen? En als je daarbij nog bedenkt dat het hier op deze aard-klonter nog meer een soep is dan ooit; waarvan uw Goddelijke Verbeelding zich schijnbaar weinig of niks aantrekt; dan heb ik toch mijn terechte bedenkingen bij uw gedrag als moraal-verkondiger gebaseerd op de zo gezegde oorkonde van uw Goddelijk Bedenksel. Dus Jan; zet U in uw zetel; pak een paternoster en lees de hele kruisweg voor mijn part maar stop ermee met andere mensen te judassen en met onnozel vragen te stellen. En hang je Bijbel op de WC voor dringend gebruik. Zo wordt hij minder lijvig en zul je misschien beter begrijpen wat er op de restanten gedrukt staat. Want momenteel is dat boek te lijvig voor uw begrip-vermogen. Dag Jan. Doei!!!! ![]() Het ergste is wel dat onze Jan hier morgen terug staat om iedereen de absolutie te geven. Erg he!!! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 april 2015 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |