![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() Hemel:
De pure natuur in heel zijn opzet. Wim Mertens – After Virtue. Hell: Vrouwen met van die verschrikkelijk luide klakkende hakken... ![]() Laatst gewijzigd door lupus : 24 april 2015 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de hel gesproken, dat moet daar best leuk zijn denk ik.
![]() Nocturnal Depression - A Life To Suffer Zalig 'liedje' zelfs de buren houden er van denk ik ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2015 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hemels :
de saxofoon van Steve Coleman, David Sanborn en Candy Dulfer de gitaar van Pat Metheny en Al Di Meola de piano van Joachim Kühn, Chick Corea en Keith Jarrett de trompet van Miles Davis en Chet Baker een fijn afgestelde Harley- en/of Buell motor kanaries en nachtegalen Snor-geluid van katten Hels : de "muzak" van "tomorrowland", "Carré", "La Rocca".................. naaldhakken "tribune-ambiance" op voetbal-matchen jankende, huilende (dus ongelukkige) honden
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 april 2015 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn favoriete muziek Het geluid van een bierfles die opengedaan word Het geroezemoes van een grootstad Het geluid van de buren die naar hun werk vertrekken terwijl ik mijn bed blijf liggen ![]() Regen/hagel/onweer, het liefst in het midden van de nacht ^^ dat de stukken eraf vliegen, op voorwaarde dat ik warm in mijn bed lig ![]() Mijn auto die in gang schiet nadat ik hem gerepareerd heb Iemand die mij goed nieuws mededeelt Hel De buren hun slechte muziek De rotjoeng van de buren hun geruzie Mijn buurman die brult als een baviaan Luid sprekende mensen in hun GSM Flikkenstemmen terwijl je in hun wagen zit Aziatisch gewauwel waar ik niks van versta Boormachine, stofzuiger, mensen die timmeren, gras afrijden ... Brussels zowel Vlaams als Frans dialect Arabische keelklanken en arabo-antwerps dialect Alarms van auto's die minuten lang afgaan Irritante stemmen in de tram Mensen die spreken in de bioscoop tijdens de film Geluid van mensen die popcorn vreten tijdens de film Mijn wekker ...[/quote] Wat aangename en irritante geluiden betreft zouden we nog overeenkomen blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn favoriete muziek Het geluid van een bierfles die opengedaan word Het geroezemoes van een grootstad Het geluid van de buren die naar hun werk vertrekken terwijl ik mijn bed blijf liggen ![]() Regen/hagel/onweer, het liefst in het midden van de nacht ^^ dat de stukken eraf vliegen, op voorwaarde dat ik warm in mijn bed lig ![]() Mijn auto die in gang schiet nadat ik hem gerepareerd heb Iemand die mij goed nieuws mededeelt Hel De buren hun slechte muziek De rotjoeng van de buren hun geruzie Mijn buurman die brult als een baviaan Luid sprekende mensen in hun GSM Flikkenstemmen terwijl je in hun wagen zit Aziatisch gewauwel waar ik niks van versta Boormachine, stofzuiger, mensen die timmeren, gras afrijden ... Brussels zowel Vlaams als Frans dialect Arabische keelklanken en arabo-antwerps dialect Alarms van auto's die minuten lang afgaan Irritante stemmen in de tram Mensen die spreken in de bioscoop tijdens de film Geluid van mensen die popcorn vreten tijdens de film Mijn wekker ...[/quote] Wat aangename en irritante geluiden betreft zouden we nog overeenkomen blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
profiteren ? Kwestie van met uw buren goede relaties te onderhouden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hemels: de "pffffwwwt" van een deskundig geopende fles champagne.
Hels: afwasgeluiden zowel manueel als machinaal.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hemels: geluid van vrouwen die klaarkomen
hels: geluid van vrouwen die kakken |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dat vindt, dan heb je je info enkel uit filmpjes.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vader vind het ook prachtig dat zijne kleine vol bloed uit de kut van zijn wijf plopt. Citaat:
In jouw relatie is dat niet zo, omdat het eerder een schijnhuwelijk is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Zo een pastoor in een sterk galmende kerk die Hallelujah zingt. Komen de haartjes op mijn arm recht van omhoog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |