![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
33% > 67% |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals de démocrate Maingain zal ik je niet aanraden om Nederlands te praten en zelfs als ze je in het frans antwoorden om door te gaan met Nederlands te praten want, volgens Maingain, zijn we toch in België en is dat ons Vlaams recht... Maar ja ik wordt dan ook niet afgedaan als een democrate maar als een Vlaamse extremist, die mijn franstalige vrienden niets gunt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Zullen we dan maar beginnen met de Vlaamse snotpartijen, nl. die onder de 20% naar huis te sturen? De Vlamingen gaan dan eindelijk niet meer door dolksteken in de rug afgemaakt worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hmmm, dat lijkt me niet zo simpel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch wat dat in Wallonië zou betekenen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 april 2015 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-als je inboorlingen tegen komt in het bos : een Helfie tonen -geen plotse bewegingen, blijven glimlachen -de fles schnaps bovenhalen -als er toch agressie merkbaar is : je K bar bij de hand hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens vertel me eens wat maakt jou een Vlaming en mij niet? Je christelijke waarden spelen je nog al dikwijls parten, je naasten liefhebben, delen wat je hebt met armen, je vergevingsgezindheid en vooral je tweedracht zaaien gaan je geweldig goed af. De straten hier liggen vol met Vlamingen die door dolksteken zijn afgemaakt, voornamelijk door andere Vlamingen. Ga op je kamertje op je knieën, voor een foto van je afgod, op een Vlaamse vlag bidden dat je God BDW eindelijk iets doet voor zijn Vlaamse kiezers ipv enkel voor Voka. Vergeet vooral niet hem te bedanken voor het feit dat hij jullie allemaal Belgicisten gemaakt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Sociale Zekerheid destijds niet ingesprongen was om te zorgen dat er eten op tafel kwam, dan was ze nu zeker verhongerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Homans en haar partij zijn nu aan het proberen ervoor te zorgen dat er voor mensen met dezelfde afkomst als zij in 2030 nog een SZ bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Als ik ze anderst tijdens het vragenuurtje bezig zie, zien ze er alles behalven gelukkig uit: chagrijnige diependale, nitwit Manuela en daar die met zijn sjaaltje, pffffffffffffffffffffff...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Nog niet gemerkt dat zelfs de grootsten in jouw ogen, hun aureool snel kwijt zijn, als hun kleine kantjes bekend worden. En voor mij heeft iedereen dezelfde rechten, maar niet de ene meer als de andere, voornamelijk als ze met wat biljetten kunnen zwaaien. Bij verkiezingen heb je telkens een iemand die de "grootste" is en nadien verguisd word. Ik heb geen idolen omdat ik weet dat ze ook kakken en pissen, net zoals ik. Ik kijk enkel met verbazing naar de spelletjes die ze spelen om hun naïeve kiezers te lokken, nadien te bedriegen en hoe het hun telkens lukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden beter af zijn zonder die dialecten maar we hebben echt wel andere katjes te geselen zeker? |
|
![]() |
![]() |