![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, kwam het op mij niet beledigend over. Eerder ongemakkelijk, en een situatie waarin iemands godsdienstige overtuiging de zaken onnodig bemoeilijkte. Want je zit er om te vergaderen, dus om open te spreken, en dan is zoiets een aanzet tot het tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het merendeel van Joodse vrouwen geeft gewoon een hand, u weet niet eens dat het om een Joodse vrouw gaat omdat ze zich niet onderscheiden, Enkel zeer orthodoxe, dus ook niet allemaal, zou een hand kunnen weigeren, wat ik evenmin ok vindt als de weigering om een hand te schudden van een moslim. Goed zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een vrouw die deel was van de delegatie van een schoolbestuur van een joods-orthodoxe meisjesschool. Bij een overleg met de overheid over hun erkenning. Zou je me dus wel geloofd hebben als ik het op facebook had gezet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn ze minder onbeschoft en arrogant en doen ze niet alsof ze tegen "ongelovige varkens" bezig zijn? Of waarom zitten de gevangenissen niet vol met Joden ipv met moslims? Nog zo'n vraag... Laatst gewijzigd door andev : 26 april 2015 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Facebook is niet meer dan een medium (net zoals dit forum). Je kan met dat medium zowel onzinnige als relevante berichten de wereld insturen. Nogmaals, uw bericht is niet relevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat doe je dan met een man, die wel vrouwen kust als begroeting, maar andere mannen niet kussen, omdat het mannen zijn. is dat ook "not done" en beledigen zij die andere mannen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 28 april 2015 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben het geven van een handruk aan tegenspelers en scheidsrechters voor de wedstrijd verplicht gemaakt. Maar net als de poco's doen ze er niets aan om niet op lange moslimteentjes te trappen. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 april 2015 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In sommige landen kussen mannen mekaar , zelfs in de(len van) wallonië !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens mannen die mekaar wel kussen, zijn maar eens goed naar moslims! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, en dat weten je "discussiepartners" ook heel goed (of anders zijn ze nog idioter dan we al dachten). Ze zijn echter zo intellectueel oneerlijk dat ze dat hier bij hoog en bij laag gaan ontkennen en je dan nog persoonlijk gaan aanvallen omdat je de waarheid durft te zeggen. De enige oplossing is: met dat soort Gesindel niet in discussie gaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de "witmense" een onderscheid maken tussen mannen en vrouwen, dan mag dat; als anderen dat doen, dan is het vier jaar hypocriet gezaag over seksisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 april 2015 om 11:22. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van welke anti-blank racist heb je deze retoriek gestolen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarop wachten ze nog ? Wat is er mis in hun bovenkamer ? ![]() Waar kan ik helpen inpakken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |