![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#23281 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#23282 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
edit: ah, ik dacht dat je deze uit het NIST rapport haalde. In ieder geval, het is een bewering zonder bewijs of zonder uberhaupt te weten wat hun bewering precies wil zeggen. Dat slik ik niet zomaar. Hun opmerkingen daarentegen zijn wél verifieerbaar. Laatst gewijzigd door Akufen : 27 april 2015 om 18:29. |
|
|
|
|
|
|
#23283 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23284 |
|
Staatssecretaris
|
Hoe komt het dan dat je al jaren claimt dat alles in kannen en kruiken is?
Er is nu bewijs in deze vorm: - Geluid van explosies - Effect van explosies op staal - Effect van een chemische reactie op staal - Staal met typische 45° hoek "cut" - Gesmolten staal - Hete stofwolk - Typische, plotse instorting in 3 verschillende gebouwen - "Iron microspheres" - "Ejecties" uit de torens - Vernieling binnen de torens - "Explosief" materiaal dat nog niet heeft gereageerd - Getuigen (gewonden) van explosies En ik vergeet er waarschijnlijk nog een deel. |
|
|
|
|
|
#23285 | |
|
|
Citaat:
Je handelt netjes als een gehersenspoelde truther. |
|
|
|
|
|
|
#23286 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23287 |
|
Staatssecretaris
|
Natuurlijk selecteer ik selectief. Dat moet ook, hun conclusies staan tenslotte haaks op de bevindingen. Aangezien het de bewijzen zijn "die in mijn kraam passen", zal ik die verkiezen boven loze beweringen. Voor jullie is dat toevallig het omgekeerde.
|
|
|
|
|
|
#23288 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23289 |
|
Banneling
|
Ik denk dat we moeten stoppen met argumenten te geven over hoe 9/11 in elkaar stak. We weten allemaal dat ze neergehaald werden dmv explosieven. Dat is overduidelijk. De vraag is eerder wat de motieven zijn van die trollen hier �* la kiko, parcifal, atmosphere en Scorpio om steeds terug de bewijslast te negeren...
|
|
|
|
|
|
#23290 | |
|
|
Citaat:
De heersende consensus bij de experts en de onderzoeksteams is dat er géén bewijs gevonden is voor een CD, of je dat nu leuk vindt of niet. Je kunt zo alles beginnen verdacht te vinden, maar je hebt geen spatje bewijs. Alles wat je naar voor brengt als bewijs, is multi-interpreteerbaar, niet meer te controleren, uit de context getrokken, irrelevant of simpelweg fout. |
|
|
|
|
|
|
#23291 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23292 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23293 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Toen Richard Gage vorige week in de TU Delft aan een zaal vol ingenieur-studenten vroeg wie er dacht dat de torens met opzet werden neergehaald stak 2/3 zijn hand in de lucht. |
|
|
|
|
|
|
#23294 |
|
Banneling
|
@kiko:
Simpele vraag: Ben je vrijmetselaar? JA of NEE. |
|
|
|
|
|
#23295 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23296 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En zijn uitleg over wtc7 is helemaal van de pot gerukt.. ![]() Deze foto zegt ook genoeg: 5 en 6 vielen niet neer, wtc7 wel. Kijk eens wat een schade de Twin Towers aanrichtten: ![]() WTC7 is hier al netjes opgekuist! Bewijsmateriaal weg! WTC7: ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 27 april 2015 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#23297 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En dan natuurlijk de 'aandacht' verleggen naar ons. Als je argumenten geen stand houden, maak dan degenen die daar verantwoordelijk voor zijn verdacht. Een klassieke truther-truuk. Buitengewoon lachwekkend voor ieder weldenkend mens, maar bittere ernst in het absurde paranoïde wereldje van de truthers. Wie denken jullie eigenlijk voor de gek te houden? |
|
|
|
|
|
|
#23298 | |
|
Minister-President
|
Geloof je dat nu ECHT zelf? Want dan ben je extreem goedgelovig hoor. Duizenden mensen moesten daar bij betrokken zijn om jullie theorieën te doen kloppen. Allemaal mensen die wisten dat ze meededen aan een complot om duizenden onschuldige burgers te vermoorden, of die dat achteraf snel door zullen gehad hebben. En daar is er geen enkele van die dat in de openbaarheid brengt?
Heb jij enig idee hoe absurd dat klinkt? Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23299 |
|
Banneling
|
Nee. Sommigen doen natuurlijk wel hun mond open. Ik wou alleen zeggen dat ze kunnen zwijgen indien ze dat willen.
Deze kunnen hun mond niet houden: https://www.youtube.com/watch?v=91XZDRsA29A https://www.youtube.com/watch?v=G43zl4fzDQg https://www.youtube.com/watch?v=HtFXYJlj61s Laatst gewijzigd door Frank51 : 27 april 2015 om 19:53. |
|
|
|
|
|
#23300 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu even een paar reacties in het nederlands: Citaat:
Citaat:
stalen kolommen van 65 ton of meer per stuk !! meer dan voldoende om de vloertjes van 10 cm dikte te doorboren. Het idee dat het bovenste deel in tact moet blijven om de instorting voort te zetten is ronduit dom. Hoe kan het bovenste vloertje van het onderste deel die vallende kolommen ooit opvangen ?? Leg dat maar eens uit . Citaat:
vaak voorkomen, denk aan het verschijnsel "backdraft" om maar een voorbeeld te noemen. Er zijn veel explosies gehoord ook na de collapses! zoals te verwachten valt. Citaat:
Nu ik de truthers argumenten weer tegenkom hier vind ik ze zo idioot en simplistisch dat ik haast begin te vermoeden dat de truther leiders door een overheid gefinancierd worden
|
|