Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2015, 14:35   #23341
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Nee.

en

Niks.

Nu gij.
Vragen mogen dus gesteld worden, maar niet aan diegenen die oproepen om vragen te stellen? Is dat niet hypocriet?
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 14:45   #23342
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Vragen mogen dus gesteld worden, maar niet aan diegenen die oproepen om vragen te stellen? Is dat niet hypocriet?
Technique #3 - 'TOPIC DILUTION'

Topic dilution is not only effective in forum sliding it is also very useful in keeping the forum readers on unrelated and non-productive issues. This is a critical and useful technique to cause a 'RESOURCE BURN.' By implementing continual and non-related postings that distract and disrupt (trolling ) the forum readers they are more effectively stopped from anything of any real productivity. If the intensity of gradual dilution is intense enough, the readers will effectively stop researching and simply slip into a 'gossip mode.' In this state they can be more easily misdirected away from facts towards uninformed conjecture and opinion. The less informed they are the more effective and easy it becomes to control the entire group in the direction that you would desire the group to go in. It must be stressed that a proper assessment of the psychological capabilities and levels of education is first determined of the group to determine at what level to 'drive in the wedge.' By being too far off topic too quickly it may trigger censorship by a forum moderator.

http://cryptome.org/2012/07/gent-forum-spies.htm
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 15:01   #23343
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Technique #3 - 'TOPIC DILUTION'

Topic dilution is not only effective in forum sliding it is also very useful in keeping the forum readers on unrelated and non-productive issues. This is a critical and useful technique to cause a 'RESOURCE BURN.' By implementing continual and non-related postings that distract and disrupt (trolling ) the forum readers they are more effectively stopped from anything of any real productivity. If the intensity of gradual dilution is intense enough, the readers will effectively stop researching and simply slip into a 'gossip mode.' In this state they can be more easily misdirected away from facts towards uninformed conjecture and opinion. The less informed they are the more effective and easy it becomes to control the entire group in the direction that you would desire the group to go in. It must be stressed that a proper assessment of the psychological capabilities and levels of education is first determined of the group to determine at what level to 'drive in the wedge.' By being too far off topic too quickly it may trigger censorship by a forum moderator.

Ik ken jullie technieken net zo goed als jullie die kennen, dat klopt .

Zal ik dat antwoord dus maar als een volmondige ja beschouwen?
Oud 28 april 2015, 16:46   #23344
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Ik ken jullie technieken net zo goed als jullie die kennen, dat klopt .

Zal ik dat antwoord dus maar als een volmondige ja beschouwen?
Ik heb uw 2 vragen beantwoord, van u zie ik niks behalve rond de pot gedraai.
Oud 28 april 2015, 17:18   #23345
Frank51
Banneling

Standaard

Steve Stevaert, Johan Braeckman, Willem Elias, en gans de VUB top: allemaal vrijmetselaars.

De Morgen van 8 april citeert Noels verder: 'Zou het geen goed idee zijn dat de loge, waarvan de leden allerlei sleutelposities bekleden, duidelijkheid geeft over wie haar leden zijn? (...) De loge is een organisatie geworden die de democratie omzeilt en haar invloed gebruikt om haar elite naar de macht te sturen. Die macht corrumpeert. En degenen die te dicht staan bij deze vorm van macht worden blind. Zoals Willem Elias.'

Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 18:59   #23346
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb uw 2 vragen beantwoord, van u zie ik niks behalve rond de pot gedraai.
Lijkt me niet dat je die beantwoord hebt.
Of vond je de vragen niet goed?
Oud 28 april 2015, 20:00   #23347
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Ja ik herken nu eenmaal snel vrijmetselaars.
Het is de geur van stinkende kakkerlakken.
Ongedierte dat overal op forums, die zij nota bene zelf opgericht hebben, hun vies slijmerig goedje droppen.
Jij behoort tot de schande van de maatschappij.
Een boycot van de democratie.
Ik heb je ontmaskerd en je weet het maar al te best.
Het was ook niet moeilijk met zo'n logo. Zeer dom.
Doe ook maatje Parcifal de groeten in jullie loge.
Oud 28 april 2015, 20:07   #23348
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat staat er helemaal niet en dat wil dat ook helemaal niet zeggen. Waarom lieg jij hierover?
Er staat inderdaad iets anders namelijk " as a result of such conduct "
Wederom het woord "such" staat hier ook in en daar ging het mij om , en het
betekend soortgelijke of dergelijke.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 20:17   #23349
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goe, en dat kunnen we waar precies nalezen?
Het is bekend dat die hitte in de puinhopen weken of maanden later werd aangetroffen. Dit betekend automatisch dat er in al die tijd vanaf 11 september
warmte energie is vrijgekomen in de puinhopen.
No way dat die hitte alleen een restant was van een gebeurtenis op de 11 e
Er woedde branden in de puinhopen , en dat word door komplotdenkers genegeerd, terwijl de totale hoeveelheid energie die daarbij vrij kwam , ook
gezien de lange duur, veeeeel groter is dan er ooit op 9/11 vrijgekomen kan zijn
door wat voor energetisch materiaal dan ook.
Oud 28 april 2015, 20:27   #23350
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Citaat:
http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...n#.VT_hJiHtmko
der·ge·lijk (aanwijzend voornaamwoord)
1
(bijvoeglijk) zoals genoemd

2
(zelfstandig): iets dergelijks soortgelijks; en dergelijke en meer van soortgelijke dingen
Citaat:
http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...n#.VT_jLSHtmko
zo·da·nig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
dergelijk, van die aard; dusdanig, zulk: een zodanige taal past je niet; ik ben lid, als zodanig heb ik vrije toegang in die hoedanigheid
Citaat:
http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...n#.VT_ihCHtmko
Betekenis ' soortgelijke '
Je hebt gezocht op het woord: soortgelijke.

soort·ge·lijk (bijvoeglijk naamwoord)
1
overeenkomend met hetgeen genoemd is; dergelijk: soortgelijke praatjes
Citaat:
https://translate.google.be/?hl=nl#e...%20destruction

the United States and its departments and agencies, and as a result of such conduct directly and proximately caused the deaths of thousands of persons on September 11, 2001, including hundreds of public safety officers performing duties as a direct and proximate result of the said damage and destruction.

de Verenigde Staten en hun departementen en agentschappen, en als gevolg van dergelijk gedrag direct en dat veroorzaakt de dood van duizenden personen die op 11 september 2001, met inbegrip van honderden veiligheid officieren openbaar uitvoeren van taken als een directe en nabije gevolg van de genoemde schade en vernietiging.
Citaat:
Engels- Nederlands
http://www.vertalen.nu/vertaal?verta...van=en&naar=nl
Vertaling van such conduct

such conduct >> dergelijk gedrag
Citaat:
http://www.vertalen.nu/vertaal?verta...van=en&naar=nl
Engels Nederlands
such, such a, that kind of {aanw. vnw.}
dergelijk
dusdanig
zo
zodanig
zo een
zo'n
zulk
zulk een
so, such, thus, thereby {bw.}zo
zodanig
zozeer
even
dermate
dusdanig
En wat is er nu met je such conduct ?

Laatst gewijzigd door Micele : 28 april 2015 om 20:53.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 20:44   #23351
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Geef eens wat voorbeelden van die zgn domme vragen.
Ik noemde al die opmerking over de computer simulatie. Dat was een simulatie die de situatie zonder schade aan het gebouw weergaf, met alleen de branden dus . natuurlijk was het resultaat anders dan de realiteit, want er was wel schade.

NEGLIGENCE IN SALVAGING STEEL : is wel gebeurd
IGNORING THE RESULTS OF FEMA 403, APPENDIX C : staat los van de situatie op 9/11
INVOLVEMENT IN NOT SAVING STEEL FOR INVESTIGATION Er is wel degelijk staal bewaart voor onderzoek, zie NIST rapport.
FIRE SIMULATIONS AND DURATIONS ARE EXAGGERATED: natuurlijk , het waren testen om te kijken hoe lang het staal met fireproofing het kon uithouden
NO DISCUSSION OF THE MOLTEN METAL FOUND IN THE RUBBLE OF THE THREE COLLAPSED BUILDINGS. 8 staat los van de situatie op 9/11
REFUSAL TO TEST FOR EXPLOSIVE RESIDUE Hoe hadden ze dat kunnen doen dan?
FAILURE TO FOLLOW STANDARD FIRE INVESTIGATION PROTOCOL Logisch , geen enkel standaard protocol was hier op van toepassing.

En zo is de rest ook steeds gebaseerd op zaken die aan de basis al aantoonbaar onjuist zijn.
Oud 28 april 2015, 21:00   #23352
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik noemde al die opmerking over de computer simulatie. Dat was een simulatie die de situatie zonder schade aan het gebouw weergaf, met alleen de branden dus . natuurlijk was het resultaat anders dan de realiteit, want er was wel schade.

NEGLIGENCE IN SALVAGING STEEL : is wel gebeurd
IGNORING THE RESULTS OF FEMA 403, APPENDIX C : staat los van de situatie op 9/11
INVOLVEMENT IN NOT SAVING STEEL FOR INVESTIGATION Er is wel degelijk staal bewaart voor onderzoek, zie NIST rapport.
FIRE SIMULATIONS AND DURATIONS ARE EXAGGERATED: natuurlijk , het waren testen om te kijken hoe lang het staal met fireproofing het kon uithouden
NO DISCUSSION OF THE MOLTEN METAL FOUND IN THE RUBBLE OF THE THREE COLLAPSED BUILDINGS. 8 staat los van de situatie op 9/11
REFUSAL TO TEST FOR EXPLOSIVE RESIDUE Hoe hadden ze dat kunnen doen dan?
FAILURE TO FOLLOW STANDARD FIRE INVESTIGATION PROTOCOL Logisch , geen enkel standaard protocol was hier op van toepassing.

En zo is de rest ook steeds gebaseerd op zaken die aan de basis al aantoonbaar onjuist zijn.
Toon het eens aan.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 21:01   #23353
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
9. Play Dumb. No matter what evidence or logical argument is offered, avoid discussing issues except with denials...

Citaat:
Er woedde branden in de puinhopen , en dat word door komplotdenkers genegeerd, terwijl de totale hoeveelheid energie die daarbij vrij kwam , ook
gezien de lange duur, veeeeel groter is dan er ooit op 9/11 vrijgekomen kan zijn
door wat voor energetisch materiaal dan ook.
5. Call the skeptics names like "conspiracy theorist," "nutcase," "ranter," "kook," "crackpot," and, of course, "rumor monger." Be sure, too, to use heavily loaded verbs and adjectives when characterizing their charges and defending the "more reasonable" government and its defenders. You must then carefully avoid fair and open debate with any of the people you have thus maligned. For insurance, set up your own "skeptics" to shoot down.

13. Alice in Wonderland Logic. Avoid discussion of the issues by reasoning backwards or with an apparent deductive logic which forbears any actual material fact.

Oud 28 april 2015, 21:28   #23354
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
??? welke wonderlijke reactie zou daarvoor moeten zorgen dan?
gesmolten ijzer is een restproduct van de thermiet reactie, meer niet.

De grote hitte in de puinhopen ius ontstaan in de weken na de instortingen !!
Die hitte was geen restant van gebeurtenissen op 9/11 zelf.
Dat kan ook niet gebeuren...als de afkoeling traag gebeurde zijn die gesmolten hopen een gevolg van de branden plus de thermietreactie zelf..ze kunnen nooit na 9/11 zijn ontstaan...het is gemeten vanaf het moment dat het stof wegtrok en de torens neer waren...die metingen toonden al aan dat er zeker een tweetal grote hitteplekken waren onder de puinhopen waar de Twin towers stonden.

Thermiet in grote hoeveelheden om de kernen door te snijden veroorzaakt gesmolten metaal in feite en zeker als je rekening houdt met de werkelijke dikte van dat staal zelf...

Dus als ik mij de volgende vraag mag stellen zijn die gesmolten hopen pas beginnen vormen nadat de twins neer waren...en verzamelt al de hitte die echt vloeibaar was geworden naar een bepaalde punt in de put zelf van de torens niet boven het gelijkvloers...

Dat is ook de reden waarom de opruimwerkzaamheden niet meteen van start gingen...dat moest allemaal eerst grotendeels afkoelen voordat ze wat dieper konden gaan om die hopen te ontdekken...het is niet slim om zo snel mogelijk te beginnen en de hitte tijdens de opruimwerkzaamheden nog eens aan te sterken als het in contact komt met lucht...potje afgedekt houden totdat zeker is dat de temperatuur van die gesmolten metaal en andere lichter metalen hopen aanvaardbaar was om op te graven.

Eigenlijk gaat het grotendeels om zilver/grijsachtige hopen en dus duidt dit eigenlijk op aluminium metalen.....staal heeft na afkoeling een totaal andere kleur die is meestal meer klompen blauwe schijn die oxideert naar rood als het in contact komt met lucht !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 28 april 2015 om 21:57.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 22:26   #23355
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ga maar al in de goot liggen bloeden: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=23338
Ah, een link. Naar vele schrijfsels.

Fascinerend...

Ik ga ervan uit dat jij deze schrijfsels stuk voor stuk met een kritische blik gelezen, geanalyseerd en samengevat hebt. Is het bijgevolg mogelijk om eventjes de onweerlegbare bewijzen eruit te filteren ? Voor een architect / explosievenexpert / metallurg / seismoloog als jij is dat maar een fluitje van een cent.

Dan hoef ik dat alvast niet te doen. Ik wacht vol ongeduld !
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 22:39   #23356
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
het geluid, de lichtflitsen?
Vrijmetselaarke, ontmaskerd ze manneke
Denk je dat ik een uil ben misschien?

Dixie is een bijnaam die gebruikt wordt voor de Geconfedereerde Staten van Amerika (de zuidelijke staten van de huidige Verenigde Staten van Amerika).
Dixie" werd afgeleid van de Mason-Dixon lijn, de grens tussen Maryland en Pennsylvania (de noordelijke begrenzing van de Zuidelijke staten). Deze lijn werd, in de Engelse koloniale tijd, door Charles Mason en Jeremiah Dixon vastgesteld (1763- 1767).

Druip maar af met het schaamrood op de wangen..

Laatst gewijzigd door Frank51 : 28 april 2015 om 22:39.
Oud 28 april 2015, 22:44   #23357
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Vrijmetselaarke, ontmaskerd ze manneke
Denk je dat ik een uil ben misschien?

Dixie is een bijnaam die gebruikt wordt voor de Geconfedereerde Staten van Amerika (de zuidelijke staten van de huidige Verenigde Staten van Amerika).
Dixie" werd afgeleid van de Mason-Dixon lijn, de grens tussen Maryland en Pennsylvania (de noordelijke begrenzing van de Zuidelijke staten). Deze lijn werd, in de Engelse koloniale tijd, door Charles Mason en Jeremiah Dixon vastgesteld (1763- 1767).

Druip maar af met het schaamrood op de wangen..
Ja ja Dixie, je kunt ook inpakken, hij heeft je door hoor. Niets ontsnapt aan zijn speurende blik.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2015, 23:00   #23358
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ja ja Dixie, je kunt ook inpakken, hij heeft je door hoor. Niets ontsnapt aan zijn speurende blik.
Haha
Smd
Oud 28 april 2015, 23:09   #23359
Frank51
Banneling

Standaard

Dit is ook een goeie:

https://www.youtube.com/watch?v=yfSCKj3gG2A

For example, Khalid Sheikh Mohammed described the design of planned attacks of buildings inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people. He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a high -- a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping.

Explosieven Meneer Bush? Huh?
Oud 28 april 2015, 23:14   #23360
Frank51
Banneling

Standaard

Nog meer Bush: (Hilarisch)

https://www.youtube.com/watch?v=f5FTrdFWHxk

https://www.youtube.com/watch?v=jpMzkIR1ymw

https://www.youtube.com/watch?v=Sm73wOuPL60
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be