Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2015, 08:37   #41
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Handig antwoord. Maar wat denk je specifiek over deze foto ? Was dat intelligent ?
Moeten fotos per definitie altijd intelligent overkomen? Er bestaan ook belachelijke fotos van mij hoor, ik lig daar niet wakker van aangezien ik mezelf niet steeds 100% serieus wil nemen. Er moet ook plaats zijn voor plezier en onnozel gedrag in het leven. Dat is gezond.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 08:38   #42
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat die 3 wijselijk zouden weigeren om zich te laten fotograferen in zo een onnozel carnavalspakje.
Zij niet alleen trouwens.
Elio Di Rupo is helemaal niet vies van een grap. Die andere 2 stijve harken, daar kan je wel eens gelijk in hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 08:38   #43
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Handig antwoord. Maar wat denk je specifiek over deze foto ? Was dat intelligent ?
Waarom zou het onverstandig zijn?
Geen enkele foto zou erin slagen om een hevige tegenstander om te toveren tot een medestander. Dat is ook het doel niet.
Het doel is dat er over gepraat wordt en tot in der treuren gereproduceerd wordt.

Ze staan er in ieder geval grappig op.
Oud 29 april 2015, 08:39   #44
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Is dat dan een officiele campagnefoto? Ik heb die eigenlijk nog niet in het straatbeeld gezien. Alleen maar op dit forum, gepost door kleinlinks. Mij lijkt het eerder het nemen van een grappige foto onder vrienden die dan bij wijze van grap op het net werd gezwierd. Uiteraard wordt die dan gretig gebruikt door kleinlinks om er wat mee te lachen, bij gebrek aan inhoudelijke argumenten. Maar doe gerust hoor, Pandatje, het is best vermakelijk.
Dat klopt.
Maar waar moeten ze anders mee uitpakken?
Inhoudelijke kritiek lukt al niet meer.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 april 2015 om 08:39.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 08:45   #45
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Toch zijn de meeste Vlamingen pro- Belgie.
Het gekronkel is begonnen...
Omdat door de regimepers de malversaties naar de Vlamingen toe van la Belgique ofwel doodgewoon verzwegen worden of anders als niets ter zake doende onder de mat worden geveegd, terwijl het merk van la Belgique is om Vlaanderen waar het kan uit te buiten...
De dag dat alle Vlamingen dat door zouden hebben; hoeveel zouden er nog voor la Belgique zijn denk je?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 08:45   #46
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat dan een officiele campagnefoto? Ik heb die eigenlijk nog niet in het straatbeeld gezien. Alleen maar op dit forum, gepost door kleinlinks. Mij lijkt het eerder het nemen van een grappige foto onder vrienden die dan bij wijze van grap op het net werd gezwierd. Uiteraard wordt die dan gretig gebruikt door kleinlinks om er wat mee te lachen, bij gebrek aan inhoudelijke argumenten. Maar doe gerust hoor, Pandatje, het is best vermakelijk.
De foto komt uit Knack. http://www.knack.be/nieuws/belgie/n-...al-563909.html
De partij kondigt zelfs trots aan dat ze met die speciaal ontworpen kostuums de straat gaat optrekken.

Citaat:
De komende maanden en weken plant de partij dus een zeer 'fysieke campagne'. Die zal te zien zijn in de klassieke media, maar ook op de sociale media. Bovendien trekt de partij ook naar buiten, met speciaal ontworpen kostuums.
De verspreiding van de foto is overigens gedaan via de twitter accounts van Sander Loones, Louis Ide en Annick Jemagmijneukeninruilvooreenmandaat.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 april 2015 om 08:45.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 08:46   #47
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie! Het flauwste argument dat een mens kan bedenken: pataat!
En zelfs daar laat la Belgique zich meer en meer op zijn anti-Vlaams zien met slogans waar steeds opnieuw de Vlaamse taal ontbreekt. Hoelang gaat het duren voordat ook die Vlamingen hun kar keren, denk je?
Oud 29 april 2015, 08:48   #48
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, Vlamingen willen meestal niet dat Belgie splitst. Punt.
Ook niet met dit of dat in het achterhoofd... Gewoon NIET.
Dat punt en die NIET bewijzen dat je je dromen met alle mogelijke middelen voor de werkelijkheid wilt blijven nemen....
Oud 29 april 2015, 08:49   #49
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
De foto komt uit Knack. http://www.knack.be/nieuws/belgie/n-...al-563909.html
De partij kondigt zelfs trots aan dat ze met die speciaal ontworpen kostuums de straat gaat optrekken.

De verspreiding van de foto is overigens gedaan via de twitter accounts van Sander Loones, Louis Ide en Annick Jemagmijneukeninruilvooreenmandaat.

So what? Dat is haar keuze.

Heb je ondertussen nog iets inhoudelijks ivm het topic te melden?
Oud 29 april 2015, 08:49   #50
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moeten fotos per definitie altijd intelligent overkomen? Er bestaan ook belachelijke fotos van mij hoor, ik lig daar niet wakker van aangezien ik mezelf niet steeds 100% serieus wil nemen. Er moet ook plaats zijn voor plezier en onnozel gedrag in het leven. Dat is gezond.
Dit is geen momentopname. De partij kondigde aan dat ze met deze 'speciaal ontworpen kostuums' naar buiten gaat trekken. Hun eigen woorden hee...
Dit onnozel gedrag maakt dus deel uit van de PR campagne waarmee n-va zich wil herprofileren naar de burger toe.

En dat wil jij verdedigen ?
Oud 29 april 2015, 08:50   #51
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar gaat nu snel verandering in komen, door de Helfie campagne

Geen ruzie, maar Helfie !

Vivan bomma, pataaten mé socisse

En dat komt van iemand die stemt voor onze anti-Vlaamse ruziestokers en verdeeldheidzaaierspartij bij uitstek.
Vergeten de slogans van 'niet in mijn naam' en 'de Vlaming bestaat niet'....
Oud 29 april 2015, 08:51   #52
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is geen momentopname. De partij kondigde aan dat ze met deze 'speciaal ontworpen kostuums' naar buiten gaat trekken. Hun eigen woorden hee...
Dit onnozel gedrag maakt dus deel uit van de PR campagne waarmee n-va zich wil herprofileren naar de burger toe.

En dat wil jij verdedigen ?
Dat moet niet verdedigd worden.
Maar jij, als buitenstaander, moet die keuze zeker niet bekritiseren. Laat dat aan partijleden over.

Ik heb trouwens de'kostuums' nog nergens gezien.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 april 2015 om 08:52.
Oud 29 april 2015, 08:52   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Waarom zou het onverstandig zijn?
Geen enkele foto zou erin slagen om een hevige tegenstander om te toveren tot een medestander. Dat is ook het doel niet.
Het doel is dat er over gepraat wordt en tot in der treuren gereproduceerd wordt.

Ze staan er in ieder geval grappig op.
Reken voor 100% op mij die foto te reproduceren.
Oud 29 april 2015, 08:53   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Dat klopt.
Maar waar moeten ze anders mee uitpakken?
Inhoudelijke kritiek lukt al niet meer.
Neen dat klopt niet. En dat zou je weten moest je het persartikel van de aankondiging van deze campagne minder selectief lezen.
Oud 29 april 2015, 08:54   #55
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja.
Men moet steeds kritisch blijven tegenover machthebbers...
Kritisch blijven tegenover machthebbers? Waarom stropen de Vlaamse eminenties dan steeds weer hun broek af voor de echte machthebbers en dat steeds weer onder luid applaus van onze anti-Vlaamse regimemedia?

Man, man, ga je les in Eigen kringen verkopen en niet bij degene die bij uitstek kritisch staan tegenover zij die onze stem vragen om er daarna, buiten verraad, niet veel mee te doen...
Oud 29 april 2015, 08:54   #56
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Reken voor 100% op mij die foto te reproduceren.
Bij gebrek aan iets inhoudelijks?
Dan heb ik er alle begrip voor.
Oud 29 april 2015, 08:55   #57
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen dat klopt niet. En dat zou je weten moest je het persartikel van de aankondiging van deze campagne minder selectief lezen.
Ik heb het over jou en je maatjes, Pandareusje.
Oud 29 april 2015, 08:55   #58
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Kritisch blijven tegenover machthebbers? Waarom stropen de Vlaamse eminenties dan steeds weer hun broek af voor de echte machthebbers en dat steeds weer onder luid applaus van onze anti-Vlaamse regimemedia?

Man, man, ga je les in Eigen kringen verkopen en niet bij degene die bij uitstek kritisch staan tegenover zij die onze stem vragen om er daarna, buiten verraad, niet veel mee te doen...
Zie je Marie, net als ik, ben je kritisch voor de machthebbers.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2015, 08:56   #59
Spitting Image
Banneling

Standaard

Mag het nu terug ON TOPIC?
Oud 29 april 2015, 08:56   #60
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, geld verspillen aan infantiele prullen terwijl het land net de grootste naoorlogse crisis heeft doorgemaakt mag men best als kritiek omschrijven.
Oké ze gaan nu ook al rechtstreeks het geld van iedereen opeisen om te zeggen wat ze ermee mogen doen en dat terwijl ze ons al met een schuldenberg van hier tot aan de maan hebben opgescheept... Ik noem dat inderdaad niet meer infantiel maar rechtstreeks boerenbedrog...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be