![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De score van de vlaamse respondenten over de federale regering bedroeg 5,2%
De score van de vlaamse respondenten over de vlaamse regering bedroeg 5,3% snapppie Hamac ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds is 5,2 en 5,3 op tien hetzelfde als 52% en 53%. ![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens het klopt niet dat EDR ook geen onpopulaire maatregelen heeft moeten nemen gezien ze 13 miljard besparingen doorvoerden. Ook toen waren er continu vakbondsacties en ook toen was er nationale staking. Ook toen stonden de treinen stil. Wel klopt het dat Charles Michel idd in vlaanderen een betere score haalt dan Di Rupo dat in een vergelijkbare fase haalde. Ik kan onze premier daar alleen maar bij feliciteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom feliciteer je de grootste Vlaamse partij daar niet bij? Dat zou veel logischer zijn. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 april 2015 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een vergelijk met Freya was dus fout van mij. Die begon er met "allé niet doen" (alsof ze gevingerd ging worden door haar kabinetschef - oeps, verkeerde analogie) niet eens aan haar vierkantswortel van 25.
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er wordt zeer veel gesproken over de campagne net omdat ze zo luchtig is opgevat. Maar dat is over de vorm. Heb je ook een mening over de inhoud van de campagne? Vind je het terecht dat we allemaal een steentje moeten bijdragen? Dat lijkt me een veel interessantere discussie. Laatst gewijzigd door Sneaky : 29 april 2015 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Gaat niet. De grondwet zit al vast in dat ding.
![]()
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is N-VA een partner in die regering, dus mee verantwoordelijk voor de relatief goede 5.2 die de regering krijgt in vlaanderen. Merk op dat de premier als persoon hier bij dezelfde respondenten een 5.7% scoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Apropos, merk ik nu terecht dat je stilaaneen liberale bocht aan het nemen bent? ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 29 april 2015 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het eerder al geschreven : ik vind deze campagne even onnozel als toen de CVP partijtop samen met Jean-Luc Dehaene als een bende café mongolen stonden te zingen van ' mooi 't leven is mooi ' Jammer genoeg zijn er veel mensen die in die kleffe boodschappen meestappen. Onzin over 'allemaal een steentje bijdragen' is pure ACW praat voor softies. Bij CD&V zullen ze zeker met gemengde gevoelens kijken naar de impact van deze campagne. Ik kan me niet voorstellen dat het kiespubliek van blauw en rood iets anders voelt dan plaatsvervangende schaamte bij dergelijke verkleutering van de politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Everytime, zoals elke gezonde mens zijn ze voor hun Eigen belangen en voor hun Eigen portemonnee en zolang ze niet door hebben dat het hoofdzakelijk de franstaligen zijn die erin komen grabbelen zijn ze niet voor of niet tegen de franstaligen, toch ten minste tot de dag dat ze de waarheid inzien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zou niet teveel voorspellingen doen over mij, gisteren was je zelfs van oordeel dat ik het cordon ging doorbreken samen met bondgenoten van het vlaams blok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo kennen we ze toch, niet? |
|
![]() |
![]() |