![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() 2.
Ergens moet ik je gelijk geven. Deftige vrouwen zetten geen foto's van zichzelf met afzichtelijke eczema of gekleed als 6 jarige op het internet puur voor de lol of om andere mensen op de kast te jagen. Met nadruk op dat laatste dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Banneling
|
![]() Ik draag nu een donkerroze nachthemd in mijn bed.
Geen bh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je kan zeggen wat je wil maar in het echt ziet bembem er 100 x beter uit dan als Clinton.
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je lijkt me perfect normaal. Best wel knap zelfs.
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jeansbroek , sloefen , zwarte sokken , bruin t-shirt ,
geel/blauw/wit strepen trui , gele onderbroek met bruine strepen (echt waar)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en die HK komt niet uit de kinder-sectie .. ze verkopen die bij H&M voor volwassenen!plus dat ik dat vnl enkel thuis draag! (incl. die joggingbroeken)looooooooool! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft uw foto , je bent wie je bent ,
voor de een is het mooi , de andere lelijk , zolang je zelf tevrede bent , da's het belangrijkste !!!! Euh .... zet eens een foto in de te...ndraad ![]() Bwa , eerlijk ?? Ik zie een vrouw , je bent wie je bent ![]() Te nemen of te laten zoals je bent , dus ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, ieder zijn of haar meug. On-topic: dezelfde outfit als maandag. Moet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() Dat begrijp ik. Maar je kan het toch even op je gezicht doen voor je een foto van jezelf hier in vol ornaat post?!
Daarna er terug afwassen. Ik bedoel, bedankt om me te shockeren. ![]() Ok, het wordt verkocht... Ik ken dus geen enkele vrouw, zeker geen 30-plusser, die Hello Kitty draagt. Serieus. Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 april 2015 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist deze morgen niet wat aantrekken. Ik moest nog een paar machines was draaien en dus zat er nogal wat in de wasmand. Ik stond dus voor de kleerkast te draaien en zag een rok hangen die ik jaren niet meer aan had en die ik laatst twijfelend boven een zak voor Spullenhulp liet bengelen. Hij is er niet ingegaan omdat ik hem toch graag zie.
Dit is een lange rechte donkergroene rok met een split achteraan. Ik kocht hem begin jaren '90 als ik me goed herinner in de Paradisier. Wie herinnert zich die boetiek op de Meir nog? Ik denk dat ze later naar de Shopping verhuisd zijn. Ik vond het een fantastische boetiek. Net iets te duur voor mijn portemonnaie maar soms kon ik niet weerstaan en dan kocht ik er toch iets. Ik heb ook nog een zomerkleed hangen dat ik daar gekocht heb. Enfin, die rok heb ik dus uit de kast gehaald, hoewel ik sinds de aankoop ervan een paar kilo's verdikt ben, past hij nog super want de tailleband is gedeeltelijk elastisch. Als ik bedenk waar ik in die rok overal ooit geweest ben, dan krijg ik weer een nostalgische bui. Ze zeggen altijd dat men kleren die een jaar niet gedragen zijn moet afdanken, daar geloof ik dus niets van. Na een paar jaar in de kast is een kledingstuk weer nieuw ![]()
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, alhoewel op uw **** zou je beter moeten weten. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooroordelen, altijd weer vooroordelen ...
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: