![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is en was het begin van het bochten werk, alleen......kunnen of willen de NVA kiezers dit niet onder ogen nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Met deze 22 # komt eindelijk het VB ter sprake. Van 5,8 naar 7,4 naar 8 % en dit telkens ten koste van NVA. En dit is nog maar een begin. De frigo-politiek van NVA begint hun parten te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() In Wallonië, maar niet in Brussel daar is het vooral het FDF dat er op vooruit gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten verdomme toch veel te verbergen hebben wat de gewone kiezers niet mogen weten zodat ze zelfs met geen enkel positief element van zichzelf kunnen uitkomen en het moeten houden bij alle schuld op de NVa te werpen.... Armzalig; je kunt je geklets nog herhalen zoveel je wil, daarom zal het niet aan belangrijkheid winnen... een paar ezels over de Streep trekken, maar voor de rest... De realiteit is erg genoeg en spreekt voor zichzelf en tegen de klassiekers uit Vlaanderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zelfs geen kwestie van PS. Als Franstalig voel ik evenwel in mijn land in Franstalig België als in Vlaanderen. En het is zo voor de meeste Franstalige Belgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Maar ze zullen minstens beroep moeten doen in Wallonië op Ecolo die het echter in de peilingen niet zo goed doet. Wie wordt de vierde partij? Of wordt het MR + CDH in Wallonië?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Gouverneur
|
![]() Aan allen op dit forum die zich verheugen op het feit dat MR in Wallonië nu de grootste is boven de PS. Op eerste zicht goed nieuws waar ik in principe ook blij zou moeten om zijn MAAR, er is blijkbaar een grote verzoening op komst tussen MR en PS en dit stemt mij wantrouwig. Volgens mij zullen daar de fundamenten gelegd worden van een volgende federale regering waarin PS terug aan boord zal komen met natuurlijk alle gevolgen vandien. Dus aan allen die nu juichen, niet te veel juichen want het zijn en blijven allemaal Walen die maar al te goed de spreuk "Union fait la force" begrijpen. Hopelijk zit ik verkeerd met mijn visie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 april 2015 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals altijd 'hep elk nadeel ook zijn voordeel'. Mocht dat gebeuren dan zullen de Vlamingen definitief met hun neus op de feiten gedrukt worden en lijkt het me ondenkbaar dat er nog een federale regering tot stand zou komen. Bovendien twijfel ik eraan dat de MR zo dom gaat zijn, want dan zegt ze in feite dat het niet uitmaakt of men PS of MR stemt. Ik zie dat niet gebeuren in de nabije toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden: een kinderhand is gauw gevuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een natte droom van uwentwege.
Overigens, waarom hebben jullie zulke een verschrikkelijke angst voor een confederaal België? Een confederatie is toch mooi, met een veel grotere bevoegdheid en responsabilisering voor de deelstaten. Of is het soms uitgerekend die responsabilisering die jullie doodsbang maakt? |
![]() |
![]() |