![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() •Een man zijn schoonmoeder is onlangs overleden.
Op de begrafenis vraagt een vriend hem : 'Wat had je schoonmoeder ?' Waarop hij antwoordt :'Een grote villa'. De vriend zegt :'Nee nee, wat mankeerde ze?' Met als antwoord :'Een appartement aan de zee!' 'Maar nee', zegt de vriend, 'hoe is je schoonmoeder gestorven?' 'Ze is met de frietketel van de trap gevallen.' 'Amaai', zegt de vriend 'en wat heb je dan gedaan?' 'Boterhammen gegeten' |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeps.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 26 april 2015 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Burgemeester
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo diep als de blik geworpen in een glas
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Europees Commissaris
|
![]() Een duitse herder komt met zijn bazin de praktijk van de dierenarts binnen.
Tijdens het wachten merkt hij iets verder onder een stoel een chihuahua, die zit te beven. "Awel, wa scheelt er, ge hebt precies schrik?" vraagt de scheper. "Goh, " antwoord de chihuahua, "ge zou van minder. Weet ge, ik heb alles wat een hond wensen kan, vers water, sjieke mand, goe eten, af en toe een pateeken van't tafel. Maar allez, ik ben ook maar een hond, en heb af en toe mijn behoeften. " "En gisteren kon ik het niet laten, de kat passeerde en ik ben erop gesprongen en heb ze bereden. 't Bazineke in alle staten en zo zit ik hier nu om mij te laten castreren." "En gij, " vraagt de chihuahua, "waarom zit gij hier?" "Awel," zegt de scheper, "een gelijkaardig verhaal, alles wat ik wil. Ne groten hof, goe eten en drinken, veel beweging. Maar ook ik blijf een hond. En zo heb ik dus 't bazineke besprongen nadat ze uit bad kwam en haar voeten aan't afdrogen was." "Oei, " zegt de chihuahua, "dan moet gij u ook laten castreren." "Nee, nee", zegt de scheper, "gewoon mijn nagels laten knippen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Wat is het verschil tussen een hoer en een doodskist? In beiden zit ne stijve!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Wat is het verschil tussen een mop en een raadsel?
Ze zijn beiden grappig!
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Als je er één keer je lul insteekt wil geen moslim ze meer aanraken?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 30 april 2015 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Wat is het toppunt van lef?
Voor een neger zijn huis gaan kakken en zeggen dat zijn kind gesmolten is. Laatst gewijzigd door griezel : 30 april 2015 om 16:54. |
![]() |
![]() |