![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een bijeenkomst in Texas waar de "Muhammad Art Exhibit and Cartoon Contest" plaats heeft, hebben onbekenden het vuur geopend.
Gelukkig is slechts één politieman lichtgewond geraakt, verder raakte niemand gewond. De aanvallers zijn doodgeschoten. Two gunmen killed at Mohammed cartoon event Nog even dit : de Vlaamse pers (inclusief de VRT, uiteraard) heeft het steevast over de "anti-moslimbijeenkomst". Alle andere internationale pers (kranten, nieuwswebsites en -uitzendingen) spreken gewoon over een cartoon-evenement. Onze Vlaamse pers moet natuurlijk meteen de mogelijk islamitische terroristen en hun gruwel goedpraten. "Anti-moslimbijeenkomst" mijn gat. Laatst gewijzigd door Antoon : 4 mei 2015 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 4 mei 2015 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het bizar. Na de aanslag op het linkse weekblad Charlie Hebdo, omwille van Mohammed Cartoons, schreeuwde men moord en brand omwille van een aanslag op de vrije meningsuiting.
Na de aanslag op deze bijeenkomst in Texas, hoor ik vooral dat het ging om een provocerende bijeenkomst van rechts. We kunnen dus onthouden dat links zich kan beroepen op vrijheid van meningsuiting en dat rechts provoceert door prijzen uit te reiken aan cartoons gemaakt door onder andere Charlie Hebdo.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kan ik niet op mijn belastingsbrief invullen waar ik mijn geld aan wil geven ? Dat die linkse mensen dan maar ook betalen voor hunnen VRT.....
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht al dat Geert Wilders en zijn aanhang het vuur hadden geopend op moslims.
Allez, dat is toch bijna wat de titel in de MSM suggereert. ![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...in-Texas.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Versta me niet verkeerd: ik ben blij dat die twee clowns gestopt zijn voor ze serieuze schade konden toebrengen en het is waarschijnlijk zeer positief dat ze de wereld van zichzelf verlost hebben. Maar nu gaan doen alsof de organisatoren te vergelijken zijn met Charlie Hebdo (die met iedereen lachten) en niet gewoon religieuzen van een ander team die eens wat moslims wouden provoceren is zoals beweren dat Pegida Vlaanderen geen ordinaire racistenclub is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een cartoonfestival met alleen maar Mohammedcartoons lijkt me thematisch nogal heel gericht. Maar het moet kunnen uiteraard. Spijtigste aan heel de zaak is dat een schertsfiguur als Wilders nog eens de martelaar kan komen uithangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch erg die islamofobie ! Het wordt tijd dat Anciaux daar eens een serieuze strafvordering voor gaat maken. (ik zou het nog bijna vergeten: Bij die Jezidi christenen zijn er zo'n deel vrouwen die uit anti-moslim gevoelens zelfs een kind baren, als ze nog leven).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
over welke rassen heb je het in feite als je het over Pegida hebt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk interesseert het me als moslim geen reet wat anti-islamisten allemaal uitspoken. Zij hun ding, ik mijn ding.
![]() Maar het ene marginaal extremisme zal ook wel andere marginaal extermisten aantrekken? Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 mei 2015 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want tekeningetjes maken is krèk hetzelfde als mensen vermoorden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als je dat énkel doet met moslims, waarom dan huilie huilie als de gazet je correct als anti-islamorganisatie bestempelt? Waarom proberen je te vergelijken met werkelijk onbegrensde satire als CH? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Daarenboven ook 25% van onze lokale moslims die vind dat geweld gerechtvaardigd is bij het beledigen van de profeet, als ik het me goed herinner. 'Marginaal' wordt een beetje een rekbaar begrip zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is er totaal geen verschil tussen deze poging tot moordpartij en de gruwel bij Charly Hebdo, behalve dan dat het in Texas goed is afgelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Toon mij één cartoon/kunstwerk van die cartoonwedstrijd/kunstexpositie die er niet op gericht was de Islam in een slecht daglicht te plaatsen, en ik geef u gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs als dat zo is/was, zijn moordaanslagen dan gerechtvaardigd? In de mohamedaanse wereld lost men conflicten op die manier op, niet in ons westen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaaaa, dit is dus goed nieuws wat @Antoon betreft. Zouden enkele open carry patriots die luizen afgeschoten hebben? Jammmer van de neergeschoten politieman. Wilders levert prima werk! Wilders rocks, tijd om nog eens boekje voor het Amerikaanse publiek uit te brengen... En VRT? Bestaat dat nog? Laatst gewijzigd door zonbron : 4 mei 2015 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |