![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Dat is de evidentie zelve, iedereen heeft de plicht om de staat te helpen in deze barre tijden. Zoiets kan je toch onmogelijk onder de mat vegen, iedereen kan het gewoon lezen dat het gebeurt. Er staat toch een bron bij?
Laatst gewijzigd door tandem : 5 mei 2015 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik draag al genoeg bij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Zo zie je maar, onder het mom van 'sociaal doen' heeft men een handige niche gevonden om alles in het zwart te regelen, jij volgt de regels en je bent gewoon de pineut. Maar hoe RVA die sanctie gaat opleggen aan VDAB, zeer benieuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kiest iedereen zelf, de regels volgen is niet verplicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Horeca: uw glas niet naar de toog brengen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Wees maar zeker, RVA voert steeds strenger controle uit. Als je straks energie gebruikt om uit je bed te stappen, denk eerst twee keer na aub, je zou wel eens de verkeerde uit het café kunnen meegesmokkeld hebben. Maar dat laatste is dan een zaak voor de douane natuurlijk, gelukkig communiceren die diensten nog niet met elkaar. Vooral opletten als het import betreft, dan moet je eerst nog een systeem van aktieve veredeling gaan opzetten, ook gekkenwerk.
Laatst gewijzigd door tandem : 5 mei 2015 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() Ik denk dat een hoop mensen het systeem van lets eens beter moeten bekijken
![]() Ik heb hier nog een halve taart die niet op geraakt en in plaats van ze weg te gooien geef ik ze aan een andere letser. hiervoor krijg ik een aantal virtuele munten (stropkes in gent). met die stropkes betaal ik iemand die me beter leert breien. Het lets systeem heeft weinig met zwart werk te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs de fiscus kent het verschil tussen zwartwerk en een vriendendienst. (Men kan hiervoor zelfs attesten bekomen dat het geen zwartwerk is
![]()
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Je mag toch tot een kleine €2000 jaarlijks bijverdienen zonder dat in te geven in de btw?
Via rommelmarkten, via verkopen via ebay van geborduurde kussens, ... anything. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Leuke insteek Peche, kunnen dat beter veranderen en wel onderhevig maken aan BTW. Zo wordt het voor de RVA ook transparanter, er zijn er altijd bij die daar 100x2000€ van maken natuurlijk. Al die grijze zones kosten de burger uiteindelijk alleen maar geld.
Laatst gewijzigd door tandem : 6 mei 2015 om 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Allez wat vraag je nu? lol
Dat is kei hard in het voordeel van het volk. Ik kan een auto kopen voor 1400 en hem morgen aan 1900 verkopen en mij zo een gans jaar amuseren zonder ene fuck belastingen te betalen. En wij zouden dat willen veranderen? Ikke niet begrijp? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Andere personen. Zelfde situatie. ![]() Hoeveel taks zou je betalen op die halve taart? En is Bitcoin illegaal? (http://datanews.knack.be/ict/nieuws/...al-292717.html) Volgens Minister Geens in elk geval niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |